Nogen med iaften? Sidder med 7300 her i første pause, så jo noget af en forbedring iforhold til igår:)
Cryptos 4000£
hehe jo må man sige:) lavet lige det gode tyrecall imod en nar der havde svinet mig til i en halv time, callet med ak imod hans 10,10, og med en flop der hed a,q,q hold den godt hjem:)
hehe manden gik fuldstændig kold efter hans plan med at slowplaye k,k ikke gik helt optimalt imod en fyrs ak, kom jeg til at kommenterer og så gik han ellers amok:)
Han holds så kæft da jeg nakket ham med min ak...
hehe ja sgu går snart pro!:)
ikke nogen der så spadens gudekommentar da han røg? Han sad med 7*bb tilbage og limper med utg, jeg var 100 på han sad med en monster, men viste sig så at han sad med j,9 suited... Svinet ham self. lidt inden han røg ud(på grund af lag var der masser af tid til det) og spurgte hvordan fanden han finder på at limpe med den fra den position o.s.v, svaret var:"pot odds":P
hehe ja er sgu rart når du ikke sidder ved siden af mig og giver på nakken bine:)
Hold kæft du spiller den ringe...
øhh hvad er det lige jeg har gjort dig uffe? med kom da gerne med noget lidt mere uddybende?
Ingenting, ved godt min comment var ret ubrugelig..
Men hvorfor reraiser du AI med A9, klikker med QJ?
øhhh for at skubbe bb ud i begge tilfælde? Vuderer også at min hånd i begge tilfælde er langt foran shortstacken der sidder på knappens skubbe range...
Men med din A9 satser du over halvdelen af din stack?
mit ai med a,9 var måske i overkanten i forhold til hvor stor en stack bb rent faktisk havde, meen synes nu ikke det var helt ude i skoven... og ja mit klick med qjs var jo nok til at sætte bb all in så...
Imo bør du også presse ham for at få de 7k i blinds? Ligefør
helt enig med din sidste kommentar uffe, skrev jeg jo også i chatten, men havde en ualmindelig skod hånd...:)
hmm burde jeg havde valuebettet her med ak til sidst uffe? Har set ham flere gange bare flatcalle med monstre...
Nu så jeg desværre ikke hånden, men stjææl de blinds. Du er biggie og skal bruge stacken.
Pres de små, de vil for det meste bare op i rækkerne.
Men hold da op hvor du vinder coinflips mr. luckbox ;)
De er bange for dig, du skal ikke kigge på dine kort. De skal nok lade dig være
og for at lige underbygge min påstand lavet han lige check call med set og checket den igen på river da han ramte 4 ens:P
Og jo stjæler løs da men ikke sjovt når det er imod folk der stortset har en dækket...
Du skulle have skudt ham af på floppet..
Imo raiser du for højt.
Altså prf. Bar sig 14-15 stykker.
ul der Djoffer. Bare bliv ved. Blinds will be coming
Du kan nok godt skrue ned for charmen nu
jo det... tror jeg strammer lidt op... folk har vist ingen respekt for mig atm! kunne godt bruge en anstændig handske
Fuck det er ærgeligt!
Det er AI poker nu. Der er ikke noget der hedder raise!
Hvad havde du der???
Hvor du flyver AI med 4xpot?