"Cut-off Club"
BEMÆRK - RØGFRIT - BEMÆRK - RØGFRIT
BEMÆRK - RØGFRIT - BEMÆRK - RØGFRIT
Rygning foregår ude i gården og jeg bo heldigvis i stuen ;-)
Big Bet Arrangement d. 12.05.06 kl.18.00
Denne gang vil arrangementet igen foregå hos Snoogy på amagerbro. Ellers er alt som det plejer. Plads til 8
BORD 1 Tilmeldte:
1 Snoogy
2 JimNash
3 Shp2000
4 Shp2000 ven
5 Martin Langelund
6 Ysk
7 Ole16
8 Kripke
BORD 2 som er på Venteliste kun NL Holdem, hvis ønskes
1 Corey
2 Leon / Harmonix kl 23
3 TheBOman
4 Phearlezz
Når du tilmelder dig modtager du en PM med adressen.
Vi håber naturligvis at se både de sædvanlige ansigter såvel som nye.. Planlægger at starte ved 18 tiden, skriv hvis i først kan komme lidt senere
Blindes 1/2, BUY-IN 200 ( Buy-in 400 ved 5000 i total chips i spil)
Spil der kan vælges på bord 1:
NL Holdem
PL Omaha
PL Omaha Hi/Lo
Kansas city low ball
PL Stud
// Snoogy
CutOff 12/5 18.00
Hey Snoogs ...
Jeg tager en enkelt plads og hiver min famøse kammerat med! Jeg vender lige tilbage med endelig bekræftelse i morgen :D
Glæder mig til at se dig
//Simon
Jeg er klar bitches, det ser ud til det ikke bliver maximal tight-ass den her gang.....
Er det fordi jeg ikke er med? Man bliver jo nødt til at spille tight når modstanderen er maniac. :D
Holm
Humm hvis der er flere der vil med, vil jeg overvejer at lave 2 border... :-)
Snoogs
Wow så er der da først døde penge; så må i da kunne betale for min billet derover :P
Ja, sidder også og overvejer om jeg skal donere 100 kr, de kommer jo igen igen igen igen.
Snoogs, der er firsk på at splejse, så de død penge kan komme herover
@Goofy
Godt at se du har accepteret du hedder Holm fra nu af ;-)
Line B: " Var det hårdt idag Brian??"
Holm med fråde overalt i fjæset: "Hold kæææææft kælling"
Line B: "Tilbage til studiet"
EDIT: Kreativ stavning + ordstilling
Ikke for at være en kælling og hører på, men meldte jeg mig ikke på før de 2 tight-weak-scared tøser,
(Kripke og Ole16) hvis nogen skulle være i tvivl...
@ snoggs
2 borde er fjong. Det er nemt at lave rotatoin selv om det er cash.
@ randall
Min far kan ....hmmm vent.......FUCK YOU :)
Randall
Hvis du lage mærke til det, så var 2 pladser reserveret, fordi jeg ventet på svar fra ole og kripke ;-),
det er jo sådanne at hvis man har været et long time standing member of the cut off club (æresmedlem), så har man en lille fordel når man skal på listen ;-)
Men hvis du bliver ved med at møde op, så sker det også for dig endag :-)
Snoogs..... der beklager...
nå okay, så er det derfor stifteren er på venteliste, nu giver det hele mening.......
Fuck it, jeg er kold, i må hygge jer, med de beskidte SM-lege, golden showers og hvad i ellers kan finde på af bondage og makabre rollespil....
Skrevet med et blink i øjet ;-)
Randall.
Stifteren er med fra kl 23, for der er jeg gået broke, men er godt klar over at det ikke er idelt lige nu når Cut off er blevet så populær. :-)
Også derfor at jeg nok laver 2 border hvis der kommer lidt flere tilmeldinger :-), så alle kan være med.
Vi vil jo ikke have nogle sure miner :-)
Snoogs
Jeg tænkte i øvrigt på ...
Kan vi ikke fyre dette Stud jeg har hørt så meget om til helvede? :p
Møg-spil ... hehe
//Simon
bump, vi skal lige bruge lidt flere friske folk så vi kan få et bord mere op at stå :-)
Snoogs
Kom nu gutter, hvis i er bange for alle de mærklige spil, laver vi det ene bord til kun NL Hold''em.
Vi mangler en 3 - 4 mænd kvinder.....
Snoogs.
Helst bit..., med store p...er, uden ost i tacoen...... ihvertfald ikke så meget
Randall
Nu ikke ødelægge den godt stemmning ;-), med din beskidte mund :-)
Snoog, der er rystet over sproget....