"Cut-off Club"
BEMÆRK - RØGFRIT - BEMÆRK - RØGFRIT
BEMÆRK - RØGFRIT - BEMÆRK - RØGFRIT
ja men datter har astma, så det kan ikke diskuteres, beklage til alle rygerne, rygning foregår ude i gården og jeg bo heldigvis i stuen ;-)
I anledning af min deltagelse i BetonBet pokershow er der.......
Big Bet Arrangement d.28.04.06 kl.18.00
Denne gang vil arrangementet foregå hos Snoogy på amagerbro. Ellers er alt som det plejer. Plads til 8
Tilmeldte:
1 Snoogy
2 Yskhyr
3 Ole16
4 Kripke
5 Corey
6 Leon / Harmonix på fra kl 23
7 Martin (Corey''s ven)
8 Randall37
9 Kaji
Venteliste
1. JimNash til senere på aftenen
2. Martin Langelund
Når du tilmelder dig modtager du en PM med adressen.
Vi håber naturligvis at se både de sædvanlige ansigter såvel som nye.. Planlægger at starte kl 18, skriv hvis i først kan komme lidt senere
Der vil være pause under tv showet hvor aftenens vært skal svins til for at være for weak-tight ;-)
Blindes 1/2, BUY-IN 200 (400 ved 5000 i total chips)
Spil
NL Holdem
PL Omaha
PL Omaha Hi/Lo
Kansas city low ball
1/2 PL Stud
Der vil kunne købes øl og sodavand til billige penge.... og jeg har lige indkøbt et tabletop pokerbord til formålet, så nu er vi klar ;-)
Harmonix
Håber at det er ok et jeg låner dit klub navn ;-)
// Snoogy
"Cut-off club Tour" 28.04.06
Damn, ville gerne men dagen passer ikke så godt... Næste gang :-)
Kan I hygge jer.
Mvh Bo
Aaaaargh .. Damn it Snoogs! Jeg troede du sagde d. 27.? Men det går jo nok ;o)
2 afbud fra shp2000 og ven!
Og spil nu pænt ...
//Simon
Corey
Bemærk at vi spiller meget andet en Holdem, så det skal i også være friske på ??? ;-)
bliver det ikke for vild ??? kunne også lave det til 1/2 pot limit....
Kommer an på hvor crazy action du vil have. Jeg er sådan set frisk nok.
Det er stenet, men COC''s (som den kendes blandt folkemunde) popularitet er nu nået sådanne højder, at selv ejeren af klubben ikke når at skrive sig på listen :).
Har snakkede med Ste i går, og han kunne vis ikke, men hvis han kan, gør vi det 9 handed, har jeg lige plads til, jeg er alligevel hurtig broke.....
Snoogs
Snoogy jeg trækker mig igen, jeg skal spille golf. Jeg kan måske støde til senere på aftenen, hvis der er nogen der buster tidligt.
Pl 7 stud jo tak ;-)..
men shit hvor var det sindsygt!!!!
Jeg vil gerne skrives på til kl. 23.00 listen.
Harmonix
@ Snoogy
Jeg tror ikke du skal blære dig alt for meget omkring det med raken.
Og så skal vi vist lige have aftalt hvor mange penge der skal være på bordet før buy in stiger til 400kr
Harmonix
Alle
Ok hvad siger i til 1/2 pot limit stud og når der er over 5000 på bordet må man købe ind med med 400 kr ???
Snoogs on tilt forever
Det der PL 7 card stud er rimelig hjernedødt, men okay lad os prøve det. Måske vi skulle overveje ½ pot, eller er det kun for mænd i kjoler??
5000 på bordet og buy-in på 400 er en fin ide.
½ pot lyder ok, det handler jo ikke i lige så stor grad om at beskytte sine hænder og hvis man vil allin på 4th eller 5th street skal man jo nok komme det.
Det gør også straddle en tand mindre hjernedødt :p
Halv PL Stud lyder bedre.
En anden ting, Snoogs, jeg fattede ikke helt, om du ville låne chips? Jeg tager dem gerne med til vores alle sammens store fornøjelse. :)
Kripke
Har selv, men du må gerne tage dem med, hvis det betyder så meget for dit spil ;-)
Du har jo brug for det :-)
Snoogs, nu ikke helt så meget på tilt
Hel sikkert, lad os spille med chips, hvis sande værdi er det 4 dobbelte af hvad vi spiller om ;-)
Giver en følelse af velvære.
Som "Founder" af "The Cut-off club" er det hermed vedtaget
at 7 Stud spilles 1/2 pot. og i den sammenhæng ser jeg ingen grund til at der ikke også må vælges 7 Stud Hi/Lo og Razz (?)
Badbeat jackpotten blev udbetalt sidst og sikke et fest fyrværkeri ;-) (7,6,4,3,2 slået af 7.5.4.3.2 I Kansas City lowball)
Den nye pot er Pt på 9 kr. Happy hunting ! ! !
Harmonix
Er klar på, 7 Stud Hi/Lo og Razz som 1/2 PL, lyder som en fornuftig ide.
Snoogs,
der lige har dobblet op på et 100 $ bord, da han stadigvæk er på semitilt
ej, med stud hilo og razz går det jo først helt amok.. er det ikke nok med ½PL stud?