Hejsa, har selv cybercity og oplever problemer med min partyconnection og har derfor at par enkle spørgsmål som (forhåbentligt) skal hjælpe alle os med CC, om ikke andet så til at få identificeret problemet.
Har lige modtaget en mail fra CC hvor der står at alle store udbydere af bredbånd i DK har samme problemer som CC, men for at belyse problemet og stå samlet har jeg et par korte spørgsmål. Undgå venligst at svare på andet i denne tråd af hensyn til overskueligheden.
Alle der vil bruge et par minutter er velkommen til at deltage.
1. Har du oplevet gentagne problemer med forbindelsen til partypoker?
2. Hvem er din udbyder?
3. Hvor mange timer spiller du ca på partypoker om ugen (eller speccer)?
4. Har du oplevet problemer hvor du ved din kammerat, ven eller vens hund ikke har haft problemer?
5. Hvem har din ven som udbyder, altså ham der ikke oplevede problemer samtidig med dig?
6. Har du skiftet udbyder pga connection problemer, og hjalp det?
Efter at have læst traceroutes igennem, og snakket med nogle folk er min foreløbige teori at problemet IKKE ligger i CC netværk, men hos dem de køber deres udlandstrafik fra.
Det kan forklare hvorfor timeouten i en traceroute ligger udenfor CC´s netværk, men samtidig også hvorfor andre udbydere virker upåklageligt på samme tidspunkt.
Hvis det forholder sig sådan mener jeg stadig det er CC´s problem, og bør handle på det. Men det er indtil videre kun teori, og jeg håber at høre fra jer.
*edit* Damn, kan ikke ændre overskriften, er der en Mod der vil rette det til "udskiftet".
Mvh Costa
Cybercity udskifte, hjalp det?
linx eller links ved ikke hvad de hedder da jeg kun har hørt dem omtalt, der er en engelsk udbyder har haft store problemer i de sidste par måneder, som mange slutbrugere også i .dk har mærket til. Da trafik over atlanten i perioder har været helt lukket hvis det blev routed igennem dem, dog har de største problemer påvirket trafik mod asien.
Der udover ved jeg fra pålidelige kilder at der er et generelt "backbone" problem i europa, som der bliver arbejdet på. Dette projekt er dog ikke noget man burde mærke til.
Ang party har jeg CC og oplever selv problemer i ny og næ dog er det længe siden jeg har spillet derinde. Og mine problemer lå mens linx/links havde problemer.
ps. Post lige din traceroute ? :)
og evt en times ping.
Jeg har selv haft de problemer EFTER jeg skiftede til cc for en måned siden. jeg havde ingen problemer med TDC
COME ON!!!! Der må være flere der lige gider skrive deres erfaringer med specielt CC i denne tråd.
Kom frisk, så vi kan lægge pres på dem og minimum få et vide hvor problemet ligger!!!!!!!!!!!!
Jeg har osse CC og timer tit ud på party ;/ Har faktisk ikke spillet der en tid pga dette. Timer osse ud på pokerroom og ultimabet. Men pokerflex har jeg ikke haft en eneste timeout på de 5 - 6 timer jeg har spillet der.
Så det er min erfaring.
Jeg har også CC spiller dog ikke så meget på party, men på paradisepoker, og der timer den ud nogle gange flere gange i timen, og andre gange ikke med dages mellemrum...
Men det er sindsygt frustrerende at man lige får en god hånd, og så timer den ud, og man mister hånden.....
Tak til dem der foreløbig har svaret.
Hvad med jer der har TDC, bolignet, stofa osv.
Hvad er jeres erfaringer med bla. partypoker?
Tror det er vigtigt vi står sammen og lægger pres på dem, og det kan vi gøre ved at skrive her.
Jeg har gang i deres support (CC), men de skriver at de ikke har større probs end andre.
Og efter hvad jeg har kunne læse i andre tråde passer dette simpelthen ikke.
En anden supporter erkender tilsyneladende at de har mistet flere kunder det sidste stykke tid pga problemer med bla. party (læst i anden tråd).
Som minimum må man komme med et detaljeret svar omkring problemet samt skrive hvad man vil gøre ved det. F.eks. ændre routning af udlandstrafikken.
/Costa
Jeg har skiftet fra CC til Dansk Kabel TV og har ikke haft problemer siden. Problemet ligger 200% sikkert hos CC. Skift udbyder og problemet er løst.
1) Ja. Det kommer som oftests i form af afbrydelser på 10-15 sekunder hvorefter forbindelsen igen er normal til Party Poker.
2)CC
3)~30 timer
4)Ja
5)TDC
6)Nej
Jeg er desuden enig med dig i, at problemet ligger hos dem, som CC køber deres udlandstrafik fra.
Jeg bruger stofanet, men jeg spiller kun en smule på party (mest i forbindelse med bonus).
Ialt har jeg spillet omkring 2500 hænder på Party. Jeg har oplevet en del gange at der står noget om missing connection oppe i spilvindues bjælke ved siden ad rummets navn, og man kan se den står og tæller sekunder, men som regel er det også bare de 10-15 sekunder, og så kører det igen, jeg tror kun jeg har mistet en hånd eller 2 (ud af de cirka 2500 jeg har spillet), pga connection problems. Nu har jeg ikke fulgt med i hvor mange jeg har mistet på andre sites, men det virker ikke voldsomt på mig.
Jeg bruger stofanet og har aldrig haft problemer med nogen siders connections, heller ikke hos party.
/DocD
Jeg har cph-metronet.dk og jeg har haft sporadiske udfald på Partypoker
Nu spiller jeg som regel 2 eller 4 borde af gangen, ved ikke om der er en sammenhæng mellem connections problems og antal borde.
Sidder pt på en Stofanet forbindelse, og det er en ren fornøjelse at spille hos Party. Sker jeg får en missing connection, men den vare højst 2-5 sekunder.
Hjemme hos min udlejer er der CyberCity og nærmest konstant missing connection, som vare så længe at man tit bliver smidt helt af Party Poker....
Har TDC og det har vi haft i 5-6år cirka, 1-2 gange i løbet af denne periode har det været nede og den ene gang var det pga. serverupdate.
aLETman1
Glæder mig sgu til at se hvad CC-support skriver til mine seneste spørgsmål.
De har jo bla. skrevet at alle andre store bredbåndsudbydere har samme problemer som dem.
Hvis ikke det bliver taget tilbage, skriver jeg til deres presseansvarlige og beder om en officiel udmelding om at alle andre kører lige så dårligt som dem.
Hvis de gør det og det ikke passer har de et problem.
Samtidig har jeg udbedt mig detaljer om deres undersøgelser og hvilke andre selskaber der har indgået i de undersøgelser.
Men da de skriver:
"Problemet er ikke kun hos os det er hos alle danske bredbåndsudbydere, så at
skifte vikke ikke ændre det store."
Dvs. at TDC, Stofa, tele2 m.f. også har STORE problemer med connection til partypoker.
Det bliver spændende at høre om de presseansvarlige ved de pågældende selskaber er enige i CC´s udlægning ;)
/Costa
@pw3-Juugs
Hehe, så længe de prøver at spise mig af med dårlige forklaringer om at det er det samme for alle udbydere, og henviser til en undersøgelse de ikke uddyber, og i øvrigt ikke skriver hvad de vil gøre ved problemet
-så skal jeg sgu nok prøve at rykke dem rundt-!!! ;)
Og det vil være lækkert hvis endnu flere lige gad skrive om deres opkobling også hvis ikke de har problemer.
Jo mere data, jo lettere er det at se et realistisk mønster.
/Costa
lol politibetjenten er i gang igen. Jeg tror nu altså de er ret ligeglade...
@Asger__d
Self. går jeg i gang igen når mit internet ikke virker ordentligt.
Og jeg ved også at det ikke hjælper hvis man bare skriver til dem. Derfor beder jeg om andres hjælp.
Udover det tror jeg ikke du ved hvor meget man kan få ud af firmaer hvis man kontakter deres presseansvarlige og beder om kommentarer til det deres medarbejdere render og fortæller.
Når de kan se det muligvis bliver en sag der bliver taget op i div (internet) medier, så har jeg ALDRIG haft problemer med at få svar eller handling.
Og så hjælper det når et par af ens venner har et meget besøgt nyhedssite, hvor man lige kan låne en emailadresse at skrive fra ;)
Det gælder bare om ikke at miste tålmodigheden før de gør ;)
Jeg har TDC, og har timet ud 0 gange inden for de 90 timer jeg ahr spillet på party.
Jeg har spillet hos crypro/B2B/prima og har heller ikke haft problemer hos dem.
Det på trods af vi er 3 som deler forbindelsen (TDC 2048/512), og vi ofte kører BitTorrent og andet belastende for forbindelsen samtidigt.
Jeg tror det hjælper at snakke med deres support og pressechef, costas.
Jeg kan tilføje at alle dem jeg har på MSN som ligeledes spiller på party med cybercity timer ud på !!!! PRÆCIS !!!! samme tid og jeg har aldrig prøvet hvor kun jeg eller kun en af dem timer ud! ALDRIG!!!
Desuden har jeg snakket med en fra deres support som bekræftede at han havde hørt fra rigtig mange at der skulle være problemer med party, desuden rådede han mig til at sende en mail med en masse brugernavne på folk der har samme problemer samt nogle tracerrouters og lign (det sidste kan jeg slet ikke overskue, de må skuda kunne finde ud af at der er et problem, selv; blandt andet ved at åbne partypoker i 24 timer OG SELV SE?????????????????)
On a related note; Hvad sker der for at man skal have fastnet også hvis man bestiller hos teleDK eller tele2 og vil man ikke ha'' fastnet koster det 1000kr ekstra i oprettelse? +o(
Jeg har haft CC i al den tid jeg har spillet poker, og har endnu aldrig haft problemer med party (lige pånær når jeg har generelle problemer med min forbindelse).
NayZe, hvor meget spiller du på party? Hvad er din forbindelse? er du sikker på at det er CC?
Jeg oplever oftest (muligvis altid) discs i nattetimerne..
Jeg er også en mindre glad CC-kunde, og får temmeligt tit timeouts fra party, som efterhånden har kostet rigtigt mange penge. Efter en helt syg oplevelse i torsdags (to borde med tophænder og mange penge i midten, som jeg begge taber grundet time outs) ringede jeg og oversvinede den stakkel, der tog telefonen på Cybercity.
Blev viderestillet til en teknisk support, som faktisk bekræftede at det var dem der igennem deres udenlandske forbindelse, men at det jo bare var lidt ærgerligt for mig....
Mageløst tænker man så.
Hvis du skal bruge en form for støtte i tilkendegivelse fra kunder med navn osv, så skriv en pm costa....
1. Ja og andre.
2. CC
3. 15+ er ved at trappe ned, da probs er størst der.
4. Nej - har ingen venner der spiller :(
6. Ingen skift endnu
@Yskhyr
"Er du sikker på at det er CC?" - Undskyld, men det var nok det tåbeligste spørgsmål jeg længe har set. Jeg ved godt at en del herinde ikke er garvede computer-brugere, men man ved da hvem man har som udbyder. Har nu været kunde der i over fire år.
Jeg har en 4mbit/256kbit linie, der lige pt kører elendigt, men det er en anden sag, der kommer teknikker igen på onsdag.
Lige pt spiller jeg ikke så meget på PP som jeg har gjort tidligere på året, hvor jeg spillede 2-6 timer dagligt, og disse timer faldt oftest om aftenen/natten.
Jeg sad så sent som i nat/morges (fra 4:30 til 7:30) og spillede, hvor jeg ingen problemer havde.
Okej, kan muligvis skyldes at det er en gammel forbindelse?
Og undskyld mit tåbelige spørgsmål, men du er den første CCkunde der ikke har de problemer på party overhovedet. (som jeg har hørt om)
Jeg har TDC og ingen problemer. Hvorfor skifter folk ikke, hvis I er så utilfredse?
Jo-tak, TDC er dyrere... men når man så åbentbart får et bedre produkt?
Mvh.
Eksplicit
Der blev lavet nogle traceroutes for ca. en måned siden der klart viste hvor problemet lå, så hvorfor starter denne diskussion forfra periodisk?
@Eksplicit
Det er besværligt, man får en klam fastnet forbindelse (som man skal betale >100kr ekstra om måneden for) og cybercity har større upload rater og er efter sigende generelt hurtigere pga bedre routing (dog ikke i dette tilfælde.)
Men - det varer nok ikke længe før man må bide i det sure æble
@Ductor
Fordi CC fortæller at alle andre har samme problem som dem, og dette mener jeg er løgn. Derfor startede jeg denne tråd, samt fordi de ikke skriver hvad problemet er.
De traceroutes der blev lavet for en måned siden viste et problem langt fra CC ikk?
Men hvis det næsten kun er CC´s kunder der oplever fejlen, kan det være et routningsproblem hos deres udbyder.
Derfor oprettede jeg denne tråd for at der kan blive lagt yderligere pres på CC for at gå til deres leverøndør med problemet.
For det er tilsyneladende noget de ikke har gjort, sådan som jeg forstår den mail jeg har modtaget fra dem.
/Costa
Det er sandsynligvis et congestion problem i en af de gateways der indgår i CC''s route til PP. TDC har en helt anden route.
Men om CC har mulighed for at gøre noget skal jeg ikke kunne sige.
@Ducktor
Pointen er jo netop at blive sikre på at cybercity gør hvad de kan, og hvis det ikke kan løses må jeg/vi skifte
Jeg har også CC og samme problemer som alle andre. Nice at du tager action Costas!!!!
"Men om CC har mulighed for at gøre noget skal jeg ikke kunne sige"
Og det er jo bl.a. det jeg gerne vil have svar på.
Det er lidt for let for CC bare at skrive til en kunde at alle andre også har de problemer,så det ikke nytter at skifte, når det tyeligvis er løgn j.f. de svar der er kommet herinde!
/Costa
Har også haft problemer med Cybershitty. Udelukkende når jeg spiller på Party.
Senest da jeg lå godt til i en MTT på Party og lå tæt på CL med 18 mand tilbage. Her gik lortet efter nogen brok helt ned. Og connectede kun i et perverst splitsekund, hvor jeg lige nåede at se, at jeg havde blindet mig ind som mindstemand på FT og kunne skubbe Arags, der naturligvis blev slået.
Op i anus. For herefter gik lortet ned for resten af natten. Og da Cybercox samtidig blev ramt af Pinse, kunne deres support ikke gøre noget, da forbindelsen IGEN i sort. Eller rettere: Man blev mødt af en telefonsvarer, hvilket ikke gjorde min føntørrermund mindre rødglødende, da jeg come Tuesday endelig fik fat i et levende menneske.
Død over Cybershitty!:-)
Da jeg siden fik fat i en support-mand
1. Har du oplevet gentagne problemer med forbindelsen til partypoker?
Nej. De få gange jeg har haft problemer, har det været hos Party problemet lå.
2. Hvem er din udbyder?
TDC
3. Hvor mange timer spiller du ca på partypoker om ugen (eller speccer)?
Svinger meget, alt efter vejr. arbejde etc. Fra et par timer til 30 timer
/Allan
jeg har ogsaa problemer paa party med min cc forbindelse.
jeg har tidligere haft tiscali som der ikke var problemer med generelt i 3 aar heller ikke det aar jeg har spillet paa party med tiscali, men da tele2 tog over gik det hele lissom op i hat og briller og forbindelsen var konstant nede (til alt, ikke kun party) og det toppede saa med 14 dage i traek uden net overhovedet, hvorefter jeg skiftede til cc.
forbindelsen fra cc er stabil, men har tilsyneladende problemer med partypoker.
Ingen problemer, jeg har Webspeed (TDC cable).
Hvorfor skifter i ikke bare? Sådan virker vores samfund jo.. Hvis man ikke er tilfreds med det man får, så køber man et andet sted. Så må de fikse deres forbindelser når de mister tilpas mange kunder. Når deres support nu påstår at det ikke kun er dem, selvom det er - så flyt.
1: JA
2: Cybercity
3: 25+
4: Ja. Har samtidigt konstateret at fejlene indtræf på nøjagtig samme tid hos andre med CC.
5: TDC
6: Har skiftet til TDC Webspeed, dder har ikke været problemer siden. Har for sjov prøvet at skifte tilbage til min CC forbindelse, hvorefter problemet indtræffer igen.
"Hvorfor skifter i ikke bare?"
Det bliver muligvis også løsningen!
@Alle
Mange tak for alle de svar jeg har fået herinde. I hører nærmere når jeg får svar fra CC.
/Costa
1) Ja, men det har stort set altid været et problem hos partypoker. Jeg havde dog en dag i sidste uge hvor forbindelsen slet ikke virkede.
2) TDC
3) 15-40 timer
4) Generelt ikke
5) -
6) -
I øvrigt vil jeg anbefale folk der spiller meget poker på nettet at anskaffe backup-internet-forbindelse. F.eks. kan en mobiltelefon med GPRS benyttes eller evt. en gammeldags modemopkobling. Prisen for dette er peanuts i forhold til hvad det "koster" at blive blindet ud inden final table...
Jørn
Jeg har også CC og har nøjagtigt de samme problemer som I har. Timeouts på alt mellem 5 sek og flere minutter.
Glimrende initiativ at rykke dem for nogle mere korrekte svar - og ikke mindst hvad de har tænkt sig at gøre ved det.
JEg stiller gerne alle nødvendige oplysninger tilrådighed, hvis der skulle laves en fælles et-eller-andet...
/Johsen
"JEg stiller gerne alle nødvendige oplysninger tilrådighed, hvis der skulle laves en fælles et-eller-andet..."
Tak for det. Jeg håber dog ikke det bliver nødvendigt, har skrevet til dem igen her til morgen.
En ret harsk mail hvor jeg bl.a. beder dem:
1. Erkende problemet
2. Forklare hvad problemet er
3. Fortælle hvad de gør for at løse problemet
Samt en trussel om at kontakte TDC med deres beskyldninger om at TDC har lige så store problemer som dem selv. Det er jo ulovligt at fortælle folk hvis ikke det passer.
I hører nærmere.
/Costa
Hej,
Jeg har Tele2 og har aldrig oplevet udfald på party eller andre sites for den sags skyld :-D
Tak for at du prøver Costas. Som jeg har skrevet i andre tråde er jeg også en af de uheldige. Der er absolut ingen tvivl om at det kun er Cybercity. Det drejer sig dog ikke udelukkende om Partypoker. Forbindelsen ryger samtidigt til Partypoker, Bodog og iPoker netværket og sandsynligvis flere men jeg er helt sikker på de sites. Jeg har oplevet at sidde i en MSN chat med en fra Århus og en anden fra København ligesom mig. De to af os der har Cybercity, ham I Århus og mig i København, mister forbindelsen præcis samme sekund mens TDC kunden der sidder i København ingen problemer har.
Faktisk er det lidt interessant hvad der sker på Bodog. Når jeg mister forbindelsen sker der naturligvis intet men underligt kommer Bodog klienten ikke selv op og siger at jeg har mistet forbindelsen som den normalt burde. Efter lidt tid kommer forbindelsen tilbage og jeg ser alt den action der har været i super hurtig replay. Hvis der er gået for lang tid, hvilket der oftest er, vil jeg selv være timed out i hånden og min hånd er foldet. Disconnection protection slår IKKE til. Klienten opfatter det som om jeg stadig er tilstede.
Jeg har fået samme svar som dig efter at have kontaktet Cybercity. De har tydeligvis læst den gamle tråd men fordi nogle enkelte kunder i andre selskaber blandede sig og sagde at de da også engang imellem havde problemer så har Cybercity valgt at konkludere at det er det samme for alle.
Min mistanke går på at problemerne er opstået i forbindelse med alt det arbejde de har lavet i "det centrale netværk". Hvad end problemet er så er jeg enormt skuffet over holdningen fra Cybercity. Når et problem berører så mange af deres kunder bør de i det mindste undersøge hvad problemet er.
Det skal dog lige tilføjes at der ingen problemer har være idag.
Det fik jeg vidst sagt for hurtigt....
Har tjekket med de andre. TDC kunde: ingen problemer - Cybercity kunde: intet virker
Jeg har også CC og har en del problemer med både PP og Pokerroom .
Timer vel ud 1-2 gange i timen når det står værst til .....
JA cybershitti har slået til igen. Er nu total smidt af.
Har altid svoret at aldrig bruge TDC mere. meeeen
min tålmodighed med CC ligger på et meget lille lille sted.
1. Jeg spiller på PokerStars og jeg har ofte timeouts. I perioder flere gange i timen
2. CC
3. 8 (på stars)
4. Ved ikke
5. --
6. --
Synes det fungerede fint i starten, men her de sidste par måneder er det blevet slemt med connection problemer.
"Når jeg mister forbindelsen sker der naturligvis intet men underligt kommer Bodog klienten ikke selv op og siger at jeg har mistet forbindelsen som den normalt burde. Efter lidt tid kommer forbindelsen tilbage og jeg ser alt den action der har været i super hurtig replay. Hvis der er gået for lang tid, hvilket der oftest er, vil jeg selv være timed out i hånden og min hånd er foldet. Disconnection protection slår IKKE til. Klienten opfatter det som om jeg stadig er tilstede."
Nøjagtigt det samme sker for mig på noblepoker (er det ipoker netværket?)
Blev fuldstændig smidt af Noble idag, midt i en SNG og kom aldrig på igen. Det sjove er så, at jeg godt kunne logge på BetfredPOKER, som er det samme netværk som Noblepoker.
Jeg spiller ikke på PP, men på UB og jeg har også CC.
I de seneste par uger har jeg oplevet, at forbindelsen kommer og går til UB. Så medmindre dette har noget med forbindelsen over atlanten at gøre, så må CC have nogle problemer i deres interne netværk...eller noget.
:(
Har haft cc, i ca et ½aar nu...
virkelig skod, men mest om natten, mellem 00-04, men har self. ogsaa oplevet det om dagen, og der er ikk kun pp...
og har efterhånden mitede alt alt for mange penge pga dem..
- har ogsaa kontakte dem;
"Kære Lasse Rafen Jensen
Tak for din henvendelse vedr. dslxxsxx
Jeg beklager virkelig, at du har haft en ustabil forbindelse - det er bestemt
ikke sådan det skal være.
Jeg har undersøgt linien og du kan se måle resultatet her:
Portdata:
DSL ID dslxxxxx
DSLAM nr. as2-amb
DSLAM type. Alcatel DSLAM
LC/Port 6/3
Last change 44 days and 2 hours ago
Measured data:
Profile 1M256K
Admin status Up
Oper status Up
SNR margin Downstream: 31 dB, upstream: 29.7 dB
Current downstream 1024 kbps
Current upstream 384 kbps
Max downstream 11808 kbps
Max upstream 1056 kbps
OutputPwr Upstream: 11.9 dB, downstream: 12.4 dB
Attenuation Upstream: 4.8 dB, downstream: 11.5 dB
Last change angiver hvornår der sidst har været en ændring på linien og den har
ikke ændret sig de sidste 44 dage. Det vil sige at routeren har været koblet
stabilt op til centralen i over en måned. Jeg kan dermed konstatere at fejlen
ikke ligger på selve linien.
Dog kan man slet ikke udelukke at routeren eller kablet fra routeren over til
din PC er defekt. Hvis du ringer ind på nedenstående nummer kan vi sammen
fejlsøge og få sendt dig nyt udstyr såfremt der skulle være noget galt med det
du har.
Med venlig hilsen
Cybercity A/S
Jakob Steen
Cybercity ADSL Support
Tlf: 70 10 11 09
[email protected]
www.cybercity.dk
-----Original Besked-----
Nedenstående er indtastet på erhverv.cybercity.dk/kontakt/privat/support/
Dit brugernavn (dslxxxxxx):
Spørgsmål/kommentar: heJ.
Jeg er virkelig utilfreds med jeres internet, jeg falder af hele tiden, dette
sker når jeg sidder og spiller poker, og nu sytes jeg det er for meget, og vil
meget gerne skifte tilbage til Tele2, da jeg aldrig har været ude for det med
dem.. Og da i lige har kostede mig $400 her Kl 14.10 2-6-06, syntes jeg ikke det
er det vær at være kunde hos jer..
Den var også ned i nat/morges mellem 2-3..
VH Lasse Rafen Jensen"
Lad os nu se hvad de svarer på min mail hvor jeg går dem ret meget på klingen.
Det ser ud til at det store problem er at få CC til at fatte at selvom linien fra kunden til CC virker, så kan der stadig godt være problemer, længere ude, f.eks. hos deres leverandør.
Jeg kan i øvrigt bemærke at da jeg skrev og spurgte om det ville hjælpe at skifte udbyder fik jeg hurtigt svar, mine to seneste mails er IKKE besvaret endnu :=)
/Costa
Jeg fatter ikke at i gider, at blive ved, at arbejde med at få det til at virke hos det platfirma. De gider tydeligvis ikke bruge nogle ressourcer på hverken at lokalisere problemet eller få det rettet.
Ring I DAG til din nærmeste bredbåndsudbyder og få bestilt noget nyt. Alene de blinds i taber på en aften kan jo næsten betale for oprettelsen.
enig.
ring til TDC der leverer et godt produkt og en glimrende service
@Alle med CC-forbindelse
Jeg har i dag snakket med CC´s presseafdeling og stillet følgende spørgsmål:
-Om de fastholder at alle andre har samme problemer som dem inkl. tdc (j.f. deres første svar til mig).
-Om de fastholder de IKKE kan gøre noget ved problemerne (j.f. deres første svar til mig).
-Om de arbejder på løsning af problemet (modsiger punkt 2, men måske sandheden var lidt fordrejet i første svar fra dem).
I hører nærmere!
/Costa
@UniQue
Det er jo bare dejligt. Det vigtigste er jo at folk har en stabil forbindelse, mig selv inkl. ;)