Dårlig service fra Danske Spil....

#1| 0

Er der nogen som har dårlige erfaringer med at få overført penge mellem sin pokerkonto og spillekonto hos Danske Spil, og ved hvad man skal gøre for at få sine penge?

Jeg overførte et mindre beløb fra min pokerkonto til min spillekonto, da jeg ønskede at oddse. Pengene bliver ikke overført med det samme, og det endte med at jeg aldrig fik oddset. Fredag var pengene heller ikke kommet ind på min konto, og jeg skrev en mail. Jeg fik at vide at de var udtaget til en stikprøvekontrol, men at de var på vej. Lørdag var der stadig ingen penge, og jeg skrev igen. Jeg blev kort tid efter ringet op, og fik forklaret at det var en del af lovgivning om hvidvaskning, så der kunne gå op til 72 timer.

Mandag morgen var der stadig ingen penge, og efter at have skrevet til dem, fik jeg en mail om at der var blevet rejst en alarm over for deres samarbejdspartnere, og at mine penge ville stå på min konto tirsdag morgen.

Nu er det tirsdag formiddag, og jeg har stadig ikke fået mine penge.

Det eneste jeg har gjort er, at overføre penge fra mit eget visakort til min konto. Spillet poker, og overført pengene til min spillekonto. Jeg har aldrig brugt andet end mit eget visakort, til at overføre penge til min konto. Jeg forstår ikke hvad problemet er, og jeg har aldrig oplevet noget lignende hos andre bookmakere.

Skal jeg bare vente, og lade som om det er helt normalt ikke at have min egne penge til rådighed, eller hvad kan jeg gøre?

21-01-2014 11:04 #2| 0

Jeg var måske lidt for hurtigt ude, og har derfor slettet mit indlæg igen. Det var over weekenden, og man kan derfor ikke forvente helt samme respons, som hos de allerstørste bookies/pokerklienter.

Jeg synes dog, at Danske Spils support, set ud fra de tråde der har været oprettet, generelt har været for langsomme og måske for dårligt oplyste. Om de tråde giver et helheds billede af Danske Spils support generelt, skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige :)

Redigeret af Henze05 d. 21-01-2014 13:44
21-01-2014 11:09 #3| 1

Ja ja, men til gengæld kommer deres mac version primo 2013 ;)

21-01-2014 11:31 #4| 0

Har videresendt tråd til Danske Spil ---


Som jeg læser OP så er der rejst tvivl om gevinsterne er redelige eller ej. Det er helt naturligt at der af og til kigges på om der er overspillet penge mellem konti og den problemstilling kan Danske Spil eller andre som er medlem af et netværk ikke selv klare.

Samtidigt har mere eller mindre samtlige pokerteams skårnet på de tidspunkter hvor cashier og fraud arbejder (ikke mange på job I weekenderne mere) og der kan let gå lidt tid med undersøgelser efter en weekend. Dette en general betragtning i forhold til tingenes tilstand i industrien.

Jeg modtager gerne mails fra OP for lige at se hvad der er fakta so far i historien.

Imo er det ikke et problem at nogle få spillere skal undersøges af og til, det er i alles interesse ----det er de beskeder spillerne får som skal være i orden og klokkeklare.

21-01-2014 11:48 #5| 1
OP

Jeg har spillet 6-max border, så det er ikke sådan at jeg har spillet HU mod den samme spiller, og dermed har flyttet penge mellem mig og en anden.

Jeg har på et tidspunk skrevet nogle grimme ord i chatten til en spiller, men jeg er ikke blevet afskåret fra at skrive i spillerchatten.

Jeg har også brugt nogle point i Dansk Spils shop på at købe en lommelygte. Måske det har indflydelse på om jeg kan få mine penge? :)

For at være mere alvorlig, så er jeg ikke i tvivl om at jeg nok skal få mine penge. Jeg synes bare det er ufattelig dårlige service eller mangel på samme, at jeg ikke lige får en mail hvor de skriver hvad der sker.

Det lader bare som ingen ting er hent, og når jeg så kontakter dem, så siger de at pengene er på min konto lige om lidt.

21-01-2014 12:11 #6| 0
Supportprofil

Hej Tower (og andre)

Jeg er ikke i kundecentret og har derfor svært ved at svare på alle kunderelaterede spørgsmål, men I er altid meget velkomne til at sende mig en besked. Så skal jeg hurtigst uligt forsøge at hjælpe jer eller sørge for at nogen der kan, kontakter jer.

@Tower. Jeg har sendt dig en besked herom tidligere

Med venlig hilsen

Martin Grønnehøj

Poker Manager, Danske Spil

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar