Jeg ville mandag d 7-5-2012 tage en del af min konto ud. Det blev så fredag og jeg havde endnu ikke modtaget noget fra dem. Normalt får man 2 mails om at pengene er på vej men fik kun den første.. skrev så til dem igen mandag.... får så denne mail
Tak for din mail.
Vi har modtaget din forespørgsel vedrørende din udbetaling og dette er allerede blevet videresendt til den rette afdeling. De vil undersøge problemet for dig. Vi beder dig venligst om at være tålmodig, mens vi venter på de nødvendige informationer.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Din Party Kundeservice
Det bliver så tirsdag og jeg skriver igen til dem, da jeg endnu ikke har hørt noget og fortæller dem at jeg hverken kan sætte penge ind eller tage penge ud og spørger dem om hvor lang tid de har tænkt sig det skal tage. De skriver jo selv 24-48 timer. Men nu er de stoppet med at svare tilbage. Det er da ikke normalt at det tager så lang tid???? Jeg har kun oplevet det en gang før og det var inden det blev Party DK. Men der fik jeg en undskyldning fra dem og pengene røg ind samme aften. Er der andre der har oplevet dårlig service hos Party.DK???
Dårlig service hos PartyPoker:DK (?)
16-05-2012 16:49
#1|
0
16-05-2012 17:07
#2|
0
Ramses1974 OP
Ok ved ikke lige hvad de laver. men mime penge er sat tilbage og så må jeg bare prøve igen. men de kunne da godt lige skrive en mail, hvad der er gået galt ;-).
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!