Jeg søger 1-3 stk til at gå dybt i denne tour.
Forbeholder mig retten til ikke at vælge såfremt den rette ikke melder sig.
Søg KUN hvis du med OPR fra stars, kan fremvise at du er vindende på dette niveau!!
Deal er 50/50 efter BI
Søg løs
Daily Ninety Grand kl 21:00-LUKKET
103% roi i de høje BIs
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MrPingo/poker/statistics/D36DC5253AD841F2B9BF816B36EB4EDA.html?t=9
Nick: MrPingo
hey Erbs....
Bliver jo lidt uvis i mit tilfælde 237 plus op til 40 $ minus 22 i 50 men jo ikke spillet mange!
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/results/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=2
Mvh
Thomas R (THR33)
ja skidt sidste 4 mdr. gider ikke tude over hvor rigged og uretfærdig jeg føler mig behandlet :) vandt 70k på pacic og ladbrokes. kunne ikke hæve det hele(var lige startet derinde) og tabte de 50k på plo
lol og jeg har det skidt med jeg sprøjter 2-3K væk på PLO :P
Satme sick !
røg også ud for pede på konger igår 235/5900 i 40k. men i kender det formentlig. Prøver herinde nu. Føler mig ansvarlig når jeg spiller for andre. cash 2/4 stakes. dog ikke det vilde
også et sygt spil!!! spiller i nogen gange i vejle? har vundet de to gange jeg var der (2 gange 15k)
Jeg er frisk på giv den chancen. hvis jeg kan bruges;)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/vestbyen26/poker/results/36D4BDEA22DB449EBA5769ACE1964DB4.html?t=2
Nick vestbyen26
THR72 du er valgt. $ er sendt og jeg vil være med på rail fra start af :)
Synd at folk igen ikke kan sætte sig i forståelse for at dette ikke er en chat tråd, men en ansøgnings tråd, og derfor skal ALT andet andet snak foregår andetsteds, da det mange gange fjerner fokus.. :)
@Erbs
Skulle evt. ansøgere blive skræmt af en venskabelig samtale i tråden?
Nej, men det kan fjerne fokus. Såmænd der den ligger, det er en princip sag, du opretter en tråd for at få ansøgere til, så skriver man jo ikke frem og tilbage i en ansøgningstråd, det har man msn, pm's til herinde osv osv osv..
Yeah, jeg kan nu godt se charmen i lidt hyggesnak hist og her, men det er obv. en smagssag :-)
mange tak erbs . er snart på finale bord for kris eller tæt på . undskyld alt skriveri. tænkte faktisk på det bagefter:) opretter tråd
Nårh , men det er ok, det er bare princippet i det, samt at fryden også har skrevet lidt om det i et redigeret indlæg.. Intet ondt eller vredt..
Kanon GL med det champ, go go go..