Hej PN ♥.
Jeg leder efter en dansk sang der handler om cigaretter og kan simpelthen ikke finde den på youtube. Den handler om rygning og mener det er en kvinde der synger men jeg er ikke sikker.
Det er ikke Tomme seebach :). Håber nogen kan hjælpe.
Hej PN ♥.
Jeg leder efter en dansk sang der handler om cigaretter og kan simpelthen ikke finde den på youtube. Den handler om rygning og mener det er en kvinde der synger men jeg er ikke sikker.
Det er ikke Tomme seebach :). Håber nogen kan hjælpe.
philip22 skrev:
Desværre.
Den var også liiige gammel nok, og for sukkersød.
Hawkeye skrev:
Den var også liiige gammel nok, og for sukkersød.
Jeg har hørt den ofte på pop fm.
Emmaxxxx skrev:Nattens sidste cigaret af Grethe Ingemann?
Nope. Den er mere poppet.
Den gule negl (Larsen, Helmig, Madsen) - Hold dig på måtten?
Den er dog af nyere dato end det efterspurgte.
DarkXoiX skrev:Den gule negl (Larsen, Helmig, Madsen) - Hold dig på måtten?
Den er dog af nyere dato end det efterspurgte.
Nope.
C. V. Jørgensen, Tobaksvejen?
brijorg skrev:Søs Fenger “Hvor end jeg går hen”
Der var den. Tak
Hvis det er en cigaretsang der handler om rygning, så har jeg godt nok misforstået den hele livet.
Aurvandil skrev:Hvis det er en cigaretsang der handler om rygning, så har jeg godt nok misforstået den hele livet.
Havde jeg husket sangen så havde jeg jo nok ikke spurgt efter hjælp.
Aurvandil skrev:Hvis det er en cigaretsang der handler om rygning, så har jeg godt nok misforstået den hele livet.
Kunne ikke huske sangen umiddelbart - forestillede mig noget helt andet da jeg så det indlæg.
Kendte den dog igen da jeg hørte den. Det overraskede mig lidt at Peter AG har skrevet den.
KimN skrev:
Kunne ikke huske sangen umiddelbart - forestillede mig noget helt andet da jeg så det indlæg.
Kendte den dog igen da jeg hørte den. Det overraskede mig lidt at Peter AG har skrevet den.
Ja, nogle gange bliver man overrasket over sanges bagmænd.
Bamses 'På en bænk i Kongens have" er for eksempel skrevet af Kim Larsen.
Og Henning Stærk's 'Sweetheart' skrev Poul Krebs efter en roadtrip i USA hvor han faldt i snak med en servitrice.
To danske der kom bag på mig.
Umuligan skrev:"Cigaret"
Cool... Jeg havde helt glemt chokoladedrengene. Det minder mig og deres battle med Alzheimerklinikken... Det var awesome! - en meget ung LOC... Og de fik ikke et ben til jorden 😎
NanoQ skrev:
Cool... Jeg havde helt glemt chokoladedrengene. Det minder mig og deres battle med Alzheimerklinikken... Det var awesome! - en meget ung LOC... Og de fik ikke et ben til jorden
Jeg gik i gymnasiet med både Lasse (samme stamklasse) og Tommy (parallelklasse) fra Hvid Sjokolade.. Jeg bliver altid overrasket over at det "spontane hygge-jam" vi festede til på studietur i Athen blev til noget "rigtigt" nogle år senere.
Carsten Bentzen, som er gæstevokal på "en sjokoting" gik jeg også i klasse med.