DM mixed par
DM damepar
DM seniorpar
DM åben par
DM begynder
Danish Open
Vinoble Open
+ en masse sideturneringer skal afgøres.
Yours truly skal nok lave updates i tråden :-)
Dansk bridgefestival 6-15 Juli
Mix par er spillet færdig.
Tillykke til Katrine M. larsen og Anders Sigsgaard som overraskende vandt guldet.
Danish Open gikigang igår..
Det er en rigtig stærk holdturnering.
Ploven spiller med på Team Nordfyns Finans og har lagt rigtig stærkt fra land.
Efter igår ligger holdet nummer 2/18 - men ploven og makker fører multien. Multien betyder som sådan ikke rigtig noget i en holdturneing - men er et udtryk for hvor godt det enkelte par har spillet.
Et bridgehold består af 2 par.
Godt gået Ploven - vi sender pn skrub
Det er et stærkt juniorhold, så jeg håber de går hele vejen, og jeg glæder mig til at følge med hjemmefra på BBO vugraph :)
Så fører juniorholdet danish open !
Tillykke til Lone Bilde og Helle Rasmussen som vandt DM i damepar.
Plovens hold endte som nummer 2 i de indledende runder i Danish Open, og er dermed videre til kvartfinalerne.
I nat bliver der spillet den klassiske midnatsbridge..
Vi sender skrub
PRESSEMEDDELELSE
HKH Prinsgemalen deltager med 22-årig dansk juniorverdensmester i stor bridgefestival
HKH Prinsgemalen spiller med i en stor bridgeturnering på Dansk Bridgefestival. HKH Prinsgemalens makker er den 22-årige Dennis Bilde, der er dobbelt
juniorverdensmester.
HKH Prinsgemalen, der er protektor for Danmarks Bridgeforbund, spiller med i turneringen på Vingsted hotel & konferencecenter fredag den 13. juli 2012.
Bridgefestivalen begyndte fredag den 6. juli og slutter søndag den 15. juli, hvor flere end 5.000 deltagere har været i fuld sving ved de grønne bridgeborde.
Pressen vil få lejlighed til at tage billeder ved turneringens begyndelse fra kl. 10:30.
Bridgeking skrev:
Tillykke til Lone Bilde og Helle Rasmussen som vandt DM i damepar.
Plovens hold endte som nummer 2 i de indledende runder i Danish Open, og er dermed videre til kvartfinalerne.
I nat bliver der spillet den klassiske midnatsbridge..
Vi sender skrub
Vores PN'er røg desværre ud i kvartfinalen