På søndag afholder Danske Spil Poker en $200 turnering hvor der er garanteret $500.000 i puljen og $100.000 til vinderen.
Vi skal naturligvis have en lille last longer konkurrence, og Danske Spil Poker er klar med et $200 buy in til den PokerNetter der klarer sig bedst i turneringen på søndag.
Post dit DS nick her i tråden for at deltage.
Læs mere om turneringen på Danske Spil her
Danske Spil $500.000 GTD Last Longer konkurrence
ladykills6 :)
h4rrybut
pokermaster66
MacMan99
IreadUlikeAFish
Kan man oprette konto på Danske Spil, når man har en gammel på Party ?
Ja, de to ting har ikke noget med hinanden at gøre. Så du hopper bare ind på Danske Spil og opretter en konto.
klausthing75
Hej Dieb... Kan se at een af måderne at komme til turn. er gennem sattelitter bl.a 'dagens mission' optjen 1 point og få billet... Det har jeg gjort hver dag.. Men hvilke sat.turneringer er det og hvordan finder jeg dem..?..?
Vh. ladykills6
Der er nogle $1 turneringer i lobben med 3 $10 sæder GTD som leder ind til nogle dyrere sats.
Jeg går ud fra at det er dem man kan deltage i.
sh1pth4tsh1t
Dieb skrev:
På søndag afholder Danske Spil Poker en $200 turnering hvor der er garanteret $500.000 i puljen og $100.000 til vinderen.
Vi skal naturligvis have en lille last longer konkurrence, og Danske Spil Poker er klar med et $200 buy in til den PokerNetter der klarer sig bedst i turneringen på søndag.
Post dit DS nick her i tråden for at deltage.
oro666
Læs mere om turneringen på Danske Spil her
mogensweng
BruteForcer
Aycaramba99
Sorteknaegt
Mr Longhit
ZoltarSpeaks - ude nr. 1898 :-/
MyChipStack99
Ude som nr. 1780......
***** Hand History for Game 1111111111 ***** (Party)
Tourney Hand NL Texas Hold'em - Sunday, May 11, 10:32:28 ET 2014
Table 500K Guaranteed (109818113) Table 41 (Real Money)
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Qc Qd ]
Player8 posts ante of [20].
Player1 posts ante of [20].
Player6 posts ante of [20].
Player5 posts ante of [20].
Hero posts ante of [20].
Player7 posts ante of [20].
Player9 posts ante of [20].
Player3 posts ante of [20].
Player4 posts ante of [20].
Player6 folds
Player7 raises [450]
Player8 folds
Player9 folds
Player1 calls [450]
Hero raises [4315]
Player3 folds
Player4 folds
Player5 folds
Player7 folds
Player1 calls [3865]
** Dealing Flop ** [ 7c, 5d, 8h ]
** Dealing Turn ** [ 4c ]
** Dealing River ** [ 3c ]
Player1 shows [6h, Kd ]
Hero shows [Qc, Qd ]
Player1 wins 9560 from main pot
Bust som 1410
3067 spillere, noget mere end hvad jeg havde forventet de kunne samle sammen. Mon ikke de 40% rakeback giver lidt ekstra action de næste par dage (gælder også for spiller på de andre sider).
$117k til vinderen er da også værd at tage med. Men mon ikke der bliver lavet en deal, når der er det halve til nummer 2.
Zola her fra tråden er lige nu i top 20! GL til alle der er tilbage.
Ad at bust så tæt på de store penge.
Hvis der ikke er andre der skriver i dag, så antager vi at Lord dahl vinder last longer konkurrencen.
Hej Pokernet og i særdeleshed hajføde
Tak for den store opbakning i aftes og stort tillykke til hajføde, der med sin fjerdeplads, blev en klar vinder af Last Longest konkurrencen. Jeg har indsat 200 turneringsdollars på hans konto.
Alle der købte sig direkte ind i turneringen vil snart modtage en særlig attraktiv bonus på $500. Det er vores leverandør bwinParty, der udsteder bonussen, og det er endnu ikke sket. Jeg har rykket dem for det og forventer, at det sker i løbet af i dag som aftalt.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
Jeg bukker og takker :) En fin lille turnering I havde strikket sammen til lejligheden :)