andre der har problemer med forbindelsen?
danske spil
det er jo awesome med dem.
Har også været problemer på Partypoker. Blev smidt af 12 borde og kunne ikke logge ind i 15mins. Men kunne logge ind og se borderne uden problemer via DS.
Partypoker VIP support gav mig svar efter 20min
I just checked with the technical guys and according to them, there are no confirmed problems with our cash game servers right now, or at any time in the last three days.
It is possible that the problem is more localised and we would be more than happy to investigate it for you. The best way to do that would be to check the internet connection all the way from your computer to our servers
Virker ikke som om de vild indrømme der er problemer og det psyker lidt, nu skal man lege lidt detektiv for at få refund
In terms of compensation though, our hands are a bit tied. We are unable to refund potential winnings, but if you want us to look into specific hands or games, you can always provide the relevant details and we will look into it.
Jeg har sendt dem et Tracert fra mig til Party og et SS hvor jeg er Uden connection til Party samt at deres Network status sagde 100% og Excellent :P
ShadeStar skrev:
Mister også forbindelse hele tiden..sidder i kø til support
det var sidste chance for dem.
har lige rebooted min comp og det hele. kan ikke logge ind og sidder i 5 tours... grande :(
in before pn kommer og forsvarer at de ikke betaler buy ins tilbage
nu lå jeg eksempelvis til et sikkert cash i den helt billige og var lige doblet i 11$'eren.. hvordan i forhold til at man (jeg) går efter 10 cashes i alt i serien hvilket udløser 2500$ og en ipad.. ??? party??? DS????
hygge, tror godt du kan skyde en hvid pil efter noget fra deres side af, jeg er kommet lidt ind igen, har mistet 20% af stacken og mister stadig forbindelsen konstant.
er umulige forhold at spille under, det er ai pre eller fold, for den forbindelse går ned konstant.
@Hygge
Det er kun den første der når det, der får Ipad og cash, står under bemærk! :(
regner også med at blive den første.. med mindre det da er sket? :-)
fucking joke, hele tiden, man kan kun gå ai eller folde pre, raiser man så taber man det bare fordi man timer ud.
Jeg kan stadig ikke komme ind og sider i 5 tours - er der nogle der ikke har problemer
Forlod Laddies ved årsskiftet. Har spillet Stars siden, og nu også Betfair p.g.a. PN-tours.
Jeg har overvejet DS i denne uge. Det gør jeg ikke mere efter den her tråd.
Tre måneder uden lignende DS-tråde, - så vil jeg overveje det. Ingen grund til at åbne flere sites, når man har det fint, hvor man allerede spiller.
Det eneste der kan ændre dette er et fantastisk indlæg fra DS-support her i tråden.
Ude af Pokerfest 22 - 99$
Havde ikke en chance med den dårlige forbindelse.
3 gange raise med 1010, JJ, KK spildt da jeg timer ud.
Suk :(
Ja man føler sig maks magtesløs :( Mister bare dollars iaften må man bare erkende :(
efter i går og i dag, aldrig om jeg nogensinde kunne drømme om at spille hos dem.
Wiberg skrev:
Slap af det tilter en maks. sådan noget her :)
har haft flere us sites (normale hjemmesider) hvor forbindelsen har været meget skidt i dag, imo er det likely noget i den stil, og derfor kommer danskespil til at mene de er uden skyld fordi det er en tredjepart der har dårligforbindelse, og så er kunden bare fucked.
ovenstående er obv latterligt når alle andre sites har fin forbindelse.
Well, Tvivler på i får refund, såfremt i har forsøgt at spille videre..
madsmk skrev:
Well, Tvivler på i får refund, såfremt i har forsøgt at spille videre..
Man kan jo ikke af-registrere når turneringen er gået igang.
Og man sidder og håber på at de får fikset det...
Jeg tror de finder på en eller anden form for kompensation.
madsmk skrev:
Well, Tvivler på i får refund, såfremt i har forsøgt at spille videre..
not sure if serious.
en 6 max med turbo struktur som deres events nu engang er i dag.
men nej, tror heller ikke vi får penge tilbage, men grunden er sgu ikke at man har forsøgt at spille en tur man er regget til.
jeg blev blinded ud i de 2 pokerfest speedturneringer til 11 og 99 dollar, men sidst det skete fik jeg intet tilbage
Tedd skrev:
jeg blev blinded ud i de 2 pokerfest speedturneringer til 11 og 99 dollar, men sidst det skete fik jeg intet tilbage
"Sidst det skete", altså for 2 dage siden i Pokerfest turnering(#16 mener jeg), da har alle spillere fået deres indskud retur.
Live skrev:madsmk skrev:
Well, Tvivler på i får refund, såfremt i har forsøgt at spille videre..
not sure if serious.
en 6 max med turbo struktur som deres events nu engang er i dag.
men nej, tror heller ikke vi får penge tilbage, men grunden er sgu ikke at man har forsøgt at spille en tur man er regget til.
Det plejer at være std procedure, at man skal undlade at spille, såfremt man har problemer, så det tydeligt kan ses man ikke handler i ond tro.
nej, dem spillede jeg ikke - det er et stykke tid siden, hvor jeg heller ikke var den eneste der havde problemer
Jeg lader tvivlen komme dem til gode.
Har snakket med deres support et par gange idag, og de var godt klar over problemet, men dem der sidder i den danske support, kan ikke gøre andet end at notere alt ned, og så sende det videre i systemet.
Man forsøger selvfølgelig at spille turneringen, da man jo ikke ved hvor omfattende problemet er.
Hvis nu det "kun" står på i 5 min, kunne man måske godt klare den, men det ved man ikke på forhånd.
Men nu må vi se. Mon ikke vi hører noget imorgen eller mandag...
mads: ja det kan man gøre på PokerStars hvor man ved de betaler.
at gøre det på euro sites er jo direkte dumt, deres support og kundepleje er ikke eksisterende, der findes ingen måde de nogensinde betaler på for noget der er en tredjeparts fejl, det er set om og om igen.
Jeg håber naturligvis i får jeres indskud tilbage.
Jeg informerer bare om, hvad der hidtil har været den oftest anvendte procedure i forbindelse med sådan noget her, hvor det kan være svært at lokalisere problemet.
Og som sådan kan jeg godt følge tankegangen bag den. Hvis nu én gik hen og vandt på trods af at have timet ud en del gange, så ville personen nok ikke just klage og forlange indskud til bage (det er blot for at tydeliggøre)
Hvis man vinder på trods af at være timet ud en del gange, er man enten tour chef eller hedder Alex KP ;)
Hvis man er tilmeldt turneringer der endnu ikke er startet; kan man trygt gå i seng, eller skal man vente hele natten for at se om man måske kan komme på senere !
Nogen der har et nummer til Party eller en mail hvor der er nogen der læser den ?
Jeg skrev til dem vedr. FL pokerfest der aldrig rigtig kom igang (mener det var torsdags) har ikke tjekket om buyin er gået tiltage og har intet hørt fra dem.
Har mailet igen om de turneringer jeg har tilmeldt mig for 30 minutter siden, men forventer ikke svar de nærmeste dage, og det er flere hundrede dollars (mange penge for mig) og det er sindsygt irriterende at skulle vente hele natten blot for at forsøge at kunne logge ind.
Og jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre hvis jeg rent faktisk kommer ind efter touren er gået igang og jeg er blinded en del ned.
Skal man så spille, eller lade være og risikere at tabe indskudende ?
Hvis jeg siger, OK jeg spiller, tøt ikke andet, og det så fucker igen - så kan de jo påstå at
"Der er ikke registreret nogen problemer på det tidspunkt du angiver"
og det kan jeg jo ikke gøre en skid ved.
Skal passe børn i morgen!!!
Hold kæft hvor er jeg træt af dem - største tours i lang tid, og så er hele lørdag aften/nat smadret, orker ikke engang at spille cash (andet site) nu, da en væsentlig del af min bankroll er i fare og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, da jeg ikke kan komme i kontakt med dem; og deres regler er meget uklare...
Håber nogle kan hjælpe med et nummer / mail så de kan afregge mig.
Hvis jeg ikke får løst det her problem indenfor en time spiller jeg ALDRIG NOGENSINDE på party igen - fuck hvor er jeg rasende lige nu.
Sikker på Martin Grønnehøj, er det ikke det han hedder, kommer og fortæller at nu PN har lavet en aftale med dem, vil de kompensere jer godt.
[x]Ironi kan være anvendt
Buyin er kommet retur til alle der var tilmeldt FL Pokerfest turneringerne.
Mail/nummer findes vel på deres hjemmeside...
Det drejer sig ikke om PokerFest for mig idag.
Jeg har skrevet til kundeservice og IT; men eftersom de endnu ikke har svaret på min mail fra i torsdags tror jeg ikke de svarer mig på min nye mail i aften.
Jeg kan ikke finde noget nummer på deres side:
Desuden er de nok overstrømmet med mails lige nu.
Jeg skal jo have hjælp nu, inden de starter.
Så er jeg inde, men kan se cashgames bordene i lobbyen.
Pengende fra i torsdags er kommet retur, så det er jo godt.
MTT og SNG lobbyerne er helt tomme!
Så kan stadig ikke afregge.
Please, er der virkelig ikke en eneste fra Party der læser med herinde og kan hjælpe med at afregge; så jeg kan sove roligt i nat ??
Jeg fik refunderet et par hundrede for et par timer siden, der sagde de ingen andre havde problemer, men da jeg kender Party rimeligt godt tog jeg en lang pause.
Desværre kan jeg heller ikke komme på nu og jeg vil så gerne grinde... Snøft
hvis party påstår, at det ikke er et generelt problem, kunne man så ikke henvise til denne tråd?
Sagde de ingen andre havde problemer...
Big surprise...
Det er jo løgn fra deres side - det er sgu ikke blevet mindre "Det Vilde Vesten" efter liberaliseringen.
Prøv at slette cookies; derefter kunne jeg komme på, og kan se og åbne cashgame borde; spiller obv ikke.
MTT og SNG lobbyen er til gengæld helt tomme.
Damn, kan ikke glemme at de fyrer den af med at det er dig der har et problem - den er altså ved at være ret gammel - utroligt de bliver ved, specielt når de ved at der er forums etc...
Så er jeg fået åbnet tours og blevet afregget.
PartyPoker, as usual, thanks for nothing!
Ja ja det ved jeg, men det er jo en del timer siden, jeg har sikkert bare været rimeligt hurtigt til at brokke mig. Anyway der refunderer mig hver gang så ikke noget stort problem.
epic :O)
monopol er kun en dårlig ting hvis dem der styrer er ringere end alternativet.
Efter Party kom op igen fucker mit HEM1.
HHs er gemt på computeren, hud virker og opdaterer, men jeg kan ikke se hands/result/reposts inde i selve HEM.
Nogen der har nogle ideer (en fejl 40 kan ikke udelukkes her ;))
”Vi er kommet utroligt godt fra start. Vi har styrket en i forvejen stærk position på sportsvæddemål, og på Poker og Casino er vi på kort tid – takket ved en kæmpe investering og uden ét eneste teknisk svigt - kommet så godt fra start, at jeg vil tillade mig at kalde os markedsledende,” siger Jens Aaløse, adm. direktør for licensspillene under Danske Spil.
Har ledelsen i Danske Spil overhovedet den fjerneste ide om hvad der sker i gambling verdenen? eller er direktøren en tidligere Rema1000 butikschef der vandt et job-lotteri?
Synes der kommer nogle sære udtalelser der fra, kan også godt lide den med de har nået målet om at være færre der skal deles om kagen.. yea, bravt kæmpet :p
Jeg har da spillet på DS siden årskiftet og har ALDRIG haft problemer!
Kære Pokernet
Vi beklager inderligt de gener I havde i vores pokerklient i aftes. Vi er i fuld gang med at undersøge sagen til bunds og det er vores absolutte top prioritet at finde ud af og sikre os, at det ikke sker igen. Alle involverde spillere vil selvfølgelig blive kompenseret hurtigst muligt, og det sker i henhold til de gældende regler for sådanne uheldige situationer. Vi forventer at have fuldt overblik over hele situationen i morgen middag og vil herefter kunne påbegynde en evt. kompensation samt besvare alle jeres spørgsmål.
Reglerne for kompensation er som følger:
Annulleringspolitik
1-table SiT and Goes: Hvis en turnering aflyses på grund af tekniske årsager, vil en spiller, der blev elimineret før dette tidspunkt, miste sin buy-in og sit adgangsgebyr. De resterende spillere refunderes deres buy-ins og adgangsgebyrer og vil ligeligt dele buy-in-pengene (fra spillere, der allerede er elimineret) uden hensyn til chipsene, da turneringen blev stoppet.
Multi-table Sit and Gos og turneringer: Hvis en turnering aflyses af tekniske årsager, gælder følgende refunderingspolitik:
o Udgåede spillere på aflysningstidspunktet refunderes ikke deres buy-in (beløb, som indgår i præmiepuljen) eller adgangsgebyr (beløb, som selskabet tager)
o Spillere i turneringen på aflysningstidspunktet refunderes det beløb, som svarer til det beløb, som næste spiller, der udgik af turneringen, ville få. Af den resterende præmiepulje fordeles 50% ligeligt mellem alle spillerne i turneringen på aflysningstidspunktet. De øvrige 50 % fordeles procentvis i henhold til hver spillers chips på aflysningstidspunktet. De tilbageværende spillere vil også få deres adgangsgebyr refunderet.
Endnu gang. Vi undskylder mange gange vores tekniske problemer
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker manager, Danske Spil
I denne sag burde i da netop give de allerede udgående spillere, jeg aner så ikke om den blev aflyst i sidste ende.
Men jeg oplevede selv flere gange at jeg ikke fik lov til at spille min kort, og til sidst blev så træt af det at jeg bare smed allin i første rimelige flop...
Danske Spil skrev:
Kære Pokernet
Vi beklager inderligt de gener I havde i vores pokerklient i aftes. Vi er i fuld gang med at undersøge sagen til bunds og det er vores absolutte top prioritet at finde ud af og sikre os, at det ikke sker igen. Alle involverde spillere vil selvfølgelig blive kompenseret hurtigst muligt, og det sker i henhold til de gældende regler for sådanne uheldige situationer. Vi forventer at have fuldt overblik over hele situationen i morgen middag og vil herefter kunne påbegynde en evt. kompensation samt besvare alle jeres spørgsmål.
Reglerne for kompensation er som følger:
Annulleringspolitik
1-table SiT and Goes: Hvis en turnering aflyses på grund af tekniske årsager, vil en spiller, der blev elimineret før dette tidspunkt, miste sin buy-in og sit adgangsgebyr. De resterende spillere refunderes deres buy-ins og adgangsgebyrer og vil ligeligt dele buy-in-pengene (fra spillere, der allerede er elimineret) uden hensyn til chipsene, da turneringen blev stoppet.
Multi-table Sit and Gos og turneringer: Hvis en turnering aflyses af tekniske årsager, gælder følgende refunderingspolitik:
o Udgåede spillere på aflysningstidspunktet refunderes ikke deres buy-in (beløb, som indgår i præmiepuljen) eller adgangsgebyr (beløb, som selskabet tager)
o Spillere i turneringen på aflysningstidspunktet refunderes det beløb, som svarer til det beløb, som næste spiller, der udgik af turneringen, ville få. Af den resterende præmiepulje fordeles 50% ligeligt mellem alle spillerne i turneringen på aflysningstidspunktet. De øvrige 50 % fordeles procentvis i henhold til hver spillers chips på aflysningstidspunktet. De tilbageværende spillere vil også få deres adgangsgebyr refunderet.
Endnu gang. Vi undskylder mange gange vores tekniske problemer
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker manager, Danske Spil
Jamen... turneringerne blev ikke aflyst.. Hvilke regler gælder så?
Et eksempel.. ung mand regger til 99$ 75k event. en lille time før tourstart smides vor unge mand af klienten og kan ikke komme ind resten af aftenen. Vor unge helt får vel sine skillinger tilbage?
”Vi er kommet utroligt godt fra start. Vi har styrket en i forvejen stærk position på sportsvæddemål, og på Poker og Casino er vi på kort tid – takket ved en kæmpe investering og uden ét eneste teknisk svigt - kommet så godt fra start, at jeg vil tillade mig at kalde os markedsledende,” siger Jens Aaløse, adm. direktør for licensspillene under Danske Spil.
LOLLIF!
Jeg tror bare det mere er Party end DS der bærer skylden for dette. Det er trods alt deres netværk og software der har sejlet.
@Martin Grønnehøj
Kan du bekræfte at problemerne kun har været på DS + Partypoker.dk og at Partypoker.com klienter ikke har været ramt af de sidste 30 times time outs og disconnects?
Kan du desuden fortælle om problemet er løst / om du vil anbefale Danskere at spille Pokerfest turneringerne i aften?
Jeg er party kunde og forventer bestemt at få hvér en skilling retur. Men altid rart at vide hvordan DS håndterer noget sådant - man ved aldrig om man skal derover i stedet..
@Pisfisk
Er det godt eller skidt af en tidligere direktør / nuværende Konsulent. Taler dårligt/Gør grin med en af Pokernets Partnere i flere tråde?
Jeg tænker bare om det skaber værdi for Pokernet, eller får flere af jeres kunder til at signe op hos en af jeres "Partnere"
♥
Troels_1 skrev:
@Pisfisk
Er det godt eller skidt af en tidligere direktør / nuværende Konsulent. Taler dårligt/Gør grin med en af Pokernets Partnere i flere tråde?
Jeg tænker bare om det skaber værdi for Pokernet, eller får flere af jeres kunder til at signe op hos en af jeres "Partnere"
♥
det er på alle måder bedre end Dieb kommer ind i alle tråde og forsvarer samtlige der ligger sponsorkroner hos PN, ligegyldigt hvor moralsk korupt de har teet sig.
derudover er det en semi morsom udtalelse.
@Troels
Nu har Pisfisk jo egentlig bare citeret en DS-chef.
Det øger generelt konsulenters troværdighed, når de med deres adfærd viser, at de ikke er i lommen på nogen.
www.pokernet.dk/forum/danske-spil-har-vundet-foerste-runde-paa-spillearkedet.html#post2607233
Prøv at vurdere de 2 indlæg også, alle ved jo hvordan Pisfisk har det med DS. Faktum er bare de har leveret et bedre produkt end Party de første 4 måneder efter liberalisering.
"Ikke er i lommen på nogen" <- Og den passer SPOT on på Pisfisk, der jo aldrig har brugt ord som "Selvgjort er velgjort" Eller "Hvis man vil have noget ordentligt må man lave det selv".
Men nu bør denne tråd ikke handle om hvorvidt Pisfisk har udtalt sig korrekt eller ej...
Vi er en del herinde, som trods udtalelsen fra Poker Manageren hos Danske Spil, ikke ved hvordan vi skal forholde os mht turneringerne igår aftes eller de turneringer man har planlagt at deltage i i aften.
Kunne være fint hvis Hr. Grønnehøj kom på banen igen, med en lidt klarere udmelding.
Well, har lige snakket med Danske Spil Support, hvor jeg spurgte ind til gårsdagens og aftenens turneringer...
Jeg fik af vide at der er en masse mennesker som arbejder på problemerne, men at supporten på nuværende tidspunkt ikke ved andet, end at der imorgen efter kl.12, vil komme information omkring kompensation osv.
Jeg fortalte at jeg var i tvivl, om det var en god idé af spille turneringerne i aften, hvis nu samme problem opstod, og det efterfølgende viser sig, at man ikke vil kompensere spillerene.
Det var man forståelig overfor, men man kunne ikke give noget svar, udover at der ville komme svar imorgen efter kl.12.
Så derfor : JEG VIL ANBEFALE ALLE AT AFREGISTRERE ALLE TURNERINGER PÅ Danske Spil OG VENTE PÅ AT VI FÅR INFORMATION IMORGEN.
Synes simpelthen det er en joke, at man som Poker Manager bare lirer et standard copy/paste afsted, istedet for at tage problemet alvorligt.
Vi er rigtig mange som gerne vil spille på jeres site, og ikke mindst PokerFest Turneringerne, men sgu da ikke sætte $$$ på højkant, uden at vide om man får lov at spille?!