Danske Spil: Aflyst kamp sat til odds 1.00

#1| 0

Hej pokernet,
Jeg har lavet en kombo kupon igennem Danske Spil, hvor jeg var så heldig at ramme rigtig på alle udfaldene. Da jeg går ned og skal have den indløst for jeg ikke det fulde beløb udbetalt, da den ene kamp er blevet sat til odds 1.00

Jeg kigger så i deres reglementer og der står følgende;

8. Når et væddemål udbydes med faste odds, får spilleren straks ved væddemålets indgåelse oplyst, med hvilken faktor (odds) indskuddet bliver tilbagebetalt, hvis spilleren forudsiger det korrekte resultat. Danske Licens Spil har til enhver tid ret til at ændre odds. Odds kan ikke ændres på væddemål, der allerede er indgået.
Odds for et enkelt væddemål indeholder 2 decimaler. Et væddemåls samlede odds afskæres til 2 decimaler.

Og videre;

20. Afbrydes en kamp før ordinær spilletids udløb (f.eks. som følge af tilskueruroligheder, vejrforhold eller lignende), vil Danske Licens Spil lade de officielle arrangørers afgørelse være gældende, hvis stillingen ved afbrydelsen stadfæstes som slutresultat, og afgørelsen foreligger inden udløbet af døgnet efter det døgn, hvori kampen påbegyndtes.

Som der står i 20, så har B. Knittel netop vundet kampen, selvom D. Meffert har trukket sig. Derfor burde mit odds stadig være gældene.

Har jeg fat i pointe, eller er der noget jeg fuldstændig har overset?

/Eilama

Redigeret af Eilama d. 14-08-2013 18:47
14-08-2013 18:48 #2| 0
ROI: 0% (0)

Paragraf 20 er vist ikke gældende, da det omhandler en situation hvor kampen er afbrudt efter at være kommet igang.

14-08-2013 18:49 #3| 0
ROI: 83.65% (24)

Kampen er da også afbrudt efter at være kommet igang?

14-08-2013 18:53 #4| 0

Sorry, trykkede ikke på link og havde forstået OP som om at kampen ikke var kommet igang.

14-08-2013 18:58 #5| 0

Uden at jeg lige har reglerne ved hånden, så er Danske Spil ikke en oneball bookie...

"Danske Spil

Hele kampen skal spilles. Odds sættes til 1,00 hvis kampen ikke er afviklet efter reglen om bedst af 3 eller 5 sets."

Taget fra Betxpert... Danske Spils opsætning af regler er forvirrende at bladre rundt i, men jeg kan bekræfte fra egen erfaring, at det er den regel, de kører efter...

14-08-2013 19:08 #6| 0

OP!!
Når du linker til regler kan du altså ikke copy paste så det ikke giver hele billedet!!
Så igen kan jeg også lade være at kommentere på ting jeg ikke har fuld viden om.
Anyways paragraf 20 er ikke gældende da du har spillet på tennis.
Hele paragraf 20
"Som resultat for væddemål arrangeret på holdkampe som fodbold, håndbold, ishockey og lignende gælder det resultat, der foreligger, når væddekampen er færdigspillet efter ordinær spilletids udløb, jf. dog punkt 22. Resultatet efter forlænget spilletid, f.eks. i tilfælde af uafgjort, eller arrangørernes eventuelle rettelse af resultatet efter en kamps afslutning som følge af protest eller lignende, er således uden betydning for væddemålets afgørelse, med mindre andet fremgår af Programbladet.
Afbrydes en kamp før ordinær spilletids udløb (f.eks. som følge af tilskueruroligheder, vejrforhold eller lignende), vil Danske Licens Spil lade de officielle arrangørers afgørelse være gældende, hvis stillingen ved afbrydelsen stadfæstes som slutresultat, og afgørelsen foreligger inden udløbet af døgnet efter det døgn, hvori kampen påbegyndtes."

14-08-2013 19:11 #7| 0

Tennis kampe skal spilles færdig hos Danske Spil. Sådan er det, sådan har det altid været, og du har ikke en sag.

14-08-2013 19:12 #8| 0

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke kan finde det i deres regelsæt mere... Så min udtalelse er kun ud fra erfaring...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar