jokerpokers.... forstår din frustration - derfor jeg stoppede med at spille hos danskespil... der er så mange fejl, og support gør ikke en skid, de har endda prøvet med fjernsupport og prøve og se om hvad der kunne være problemet... alt er prøvet men, fejl meddelser og borde der fryser og kollektiv kollaps osv... spiller aldrig mere derinde....
spiller nu hos Bet365, hvilket har gået fint et stykke tid uden problemer, men ja så idag sker der så et kollektiv kollaps mens jeg sidder på 6 borde, er endelig kommet i en pot for mit grind level, men når ikke bette river inden, bordene en efter en i langsomt tempo bare bliver lukket ned og til sidst klienten, og så trykker man hurtigt på loget forat få clienten startet, men den siger selvf. den kører stadig og når man så endelig får den åbnet, ja så skal man da lige igennem sikkerhedeshelvede med Nem ID så man har ikke en jordisk chance for at komme tilbage til potten i tide, så nu er jeg i kontakt med Bet365,
på min gamle pc skete og på den nye er det også sket, og det er lige meget om det har været ved danskespil eller Bet365, men man mister virkelig lysten til overhoved og prøve på at tjene lidt på at grinde hvis man ikke kan stole på softwaret holder....
Stars ender med at være det eneste sted der er tilbage ... eller bare og holde sig til livepoker....
Håber du får hjælp af deres support, eller bare dropper poker hos dem...