nephew76 skrev:
Nogen update på det her issue?
Kan ikke frigive penge, og support ville sende det videre så det var hurtigt løst. Nu er alt jo relativt, men jeg fik indtryk af at det drejede sig om minutter og ikke som indtil videre mere end 4 timer.
Skal dog siges at det er første gang jeg er ramt af det, men ikke mindre irriterende af den grund
Er det stadig et issue? Efter sammenlægningen af wallets har der været lidt problemer med denne funktion. Der arbejdes hårdt på at få fixet de bugs der findes.
NyBrugerUdenTøj skrev:Det er fuldstændigt meningsløst, at den "Frigiv Nu"-funktion skal være der, jeg har døjet med det hver eneste gang siden de lavede den.
@Danske Spil er der en fornuftig forklaring på, hvorfor frigiv-knappen skal være der? Hvis I alligevel mener, at pengene skal kunne frigives med det samme man klikker på den (når den kommer til at virke), hvorfor så overhovedet have den?
Jeg kan desværre ikke gå for dybt i de tekniske ting, men ganske kort:
Transaktioner sker mellem wallets fra vores leverandør og Danske Spil i et fastlagt interval. Man kan ved "Frigiv nu" knappen fremskynde denne transaktion til at ske instant.
Upåagtet af ovenstående er der både kontrollerede og tilfældige manuelle sikkerhedstjek, der gør at ovenstående tidsfrister ikke altid bliver overholdt.
Når det nye system kører som det skal er det planen at nedbringe det fastlagte interval til at køre hyppigere, men jeg har pt. ingen tidshorisont på dette.
kentkay skrev:Hvor længe går der normalt før turneringer er væk fra aktive spil? Spillede en enkelt turnering d. 8 (Står som Sit&Go Desktop). Ikke at det er specielt vigtigt men lidt irriterende at have en turnering stående jeg spillede for knap en uge siden.
Kan jeg bede dig skrive til supporten med det her issue så vi kan få det fixet?
Mvh Rasmus