@Danske Spil. Ticket er forsvundet.

#1| 0

@Danske Spil

 

Jeg var så heldig at vinde en USD 109 ticket den anden dag.

I går var den på min konto. I dag er den væk.

Så vidt jeg husker skulle den udløbe den 16. januar.


What to do?

12-01-2021 08:15 #2| 0
Supportprofil

Tag kontakt til supporten :)

Rasmus

12-01-2021 17:52 #3| 1
Danske Spil skrev:

Tag kontakt til supporten :)

Rasmus

 

 Det har jeg gjort i dag. De havde lukket i går da jeg så fejlen.

 

Det er åbenbart en svær sag. 

Her er essensen af chatten:

Mig:  Hej! I forgårs var der en 109 ticket på min konto. I går var den væk. Hvad er der sket? Så vidt jeg husker udløber den ticket den 16. januar.


Hej , vi kan ikke se at der skulle ligge 109 ticket i poker til dig, hvad dato og tid har du spillet


Mig: Hej igen! Jeg vandt den for ca. en uge siden.Det var en USD 11 satellit med nogle USD 109 tickets garanteret. Hvor på min konto kan jeg se hvornår jeg har spillet?

Jeg har lige fat i en Poker ekspert, så 2 minutterTak

De 109 doller ligger stadig derinde og udløber 16.1, under "Mine turneringer" skulle du gerne kunne se den. Alternativt, kan du også finde dem under turneringer i klienten og klikker ind på den, så skal det fremstå du kan betale via din billet.

 



Mig:
Der er ikke noget under "Mine turneringer"


Nu har jeg langt om længe fundet den turnering.

Jeg kan ikke se min ticket på min konto.

Ej heller under "Mine turneringer".

Du skrev at min ticket udløber den 16. januar.

De 109 doller ligger stadig derinde og udløber 16.1, Alternativt, kan du også finde dem under turneringer i klienten og klikker ind på den, så skal det fremstå du kan betale via din billet.



Mig: I turneringsvinduet er den eneste turnering med en ticket ud for en, der spilles den 18. januar og registrering åbner den 17. januar. Hvordan hænger det sammen med at min ticket udløber den 16. januar?

får lige eksperten til at se på det

 

 

 

 

 

 

---------------------------------

Fik derefter besked om at de sender en e-mail, når, eksperten har set på sagen.

 

Jeg venter spændt på en forklaring.

 

 

 



12-01-2021 18:04 #4| 22

Har du evt. mulighed for at sætte nogle større headset smileys ind i dit opslag? 

12-01-2021 18:15 #5| 0
Muhsen skrev:

Har du evt. mulighed for at sætte nogle større headset smileys ind i dit opslag? 

 Er  ikke sikker. 

Jeg lavede bare copy/paste fra chatvinduet.

12-01-2021 18:30 #6| 3
Supportprofil

Hej igen

Det letteste er oftest at smide en mail, og huske at smide detaljer/screenshots osv med. Så er der større chance for at du slipper for tilbageløb.

I forhold til tickets kan det nogle gange “drille” at de vises under inaktive tickets såfremt den turnering de er tiltænkt ikke er aktiv i klienten. Om det er sagen her ved jeg dog ikke da jeg ikke har været indover men den slags information kan også hjælpe supporten.

Håber du får svar i morgen - ellers så bump lige tråden og så skal jeg nok få sørger for vi finder ud af det.

Rasmus

12-01-2021 18:42 #7| 0
Danske Spil skrev:

Hej igen


Det letteste er oftest at smide en mail, og huske at smide detaljer/screenshots osv med. Så er der større chance for at du slipper for tilbageløb.


I forhold til tickets kan det nogle gange “drille” at de vises under inaktive tickets såfremt den turnering de er tiltænkt ikke er aktiv i klienten. Om det er sagen her ved jeg dog ikke da jeg ikke har været indover men den slags information kan også hjælpe supporten.


Håber du får svar i morgen - ellers så bump lige tråden og så skal jeg nok få sørger for vi finder ud af det.


Rasmus




Tak Rasmus.
Jeg skriver i tråden i morgen uanset hvad.

12-01-2021 20:02 #8| 0

Sagen er løst.

Jeg har fået min ticket tilbage.

12-01-2021 22:04 #9| 18

Stærkt Jungle!



15-01-2021 13:00 #10| 0
Danske Spil skrev:

Hej igen

Det letteste er oftest at smide en mail, og huske at smide detaljer/screenshots osv med. Så er der større chance for at du slipper for tilbageløb.

I forhold til tickets kan det nogle gange “drille” at de vises under inaktive tickets såfremt den turnering de er tiltænkt ikke er aktiv i klienten. Om det er sagen her ved jeg dog ikke da jeg ikke har været indover men den slags information kan også hjælpe supporten.

Håber du får svar i morgen - ellers så bump lige tråden og så skal jeg nok få sørger for vi finder ud af det.

Rasmus

 

 Ved ikke om jeg har tagget jer rigtig i den anden tråd - Så smider lige et link her :)


https://www.pokernet.dk/forum/freespins-2021-og-andet-ev-relateret.html

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar