@Danske Spil
Først ros til jeres nye app - Men kunne i ikke lave så man kunne se max bet ?
I stedet for man skal sidde og gætte og prøve 25 gange for at se hvad man kan få igennem, det vil være lækkert.
@Danske Spil
Først ros til jeres nye app - Men kunne i ikke lave så man kunne se max bet ?
I stedet for man skal sidde og gætte og prøve 25 gange for at se hvad man kan få igennem, det vil være lækkert.
Der ydes kun support på poker herinde, så feedback på Oddset app må sendes til kundecentret :)
Det lyder næsten som, når man spørger en der har siddet på posthuset i 20-30 år, og som er flyttet med over,når posthuset lægges i supermarkeder.
"Ved du hvor jeg finder en postkasse, hvor jeg er sikker på brevet leveres i morgen" ?
"Nej desværre, jeg er ansat i Føtex"
Hawkeye skrev:Det lyder næsten som, når man spørger en der har siddet på posthuset i 20-30 år, og som er flyttet med over,når posthuset lægges i supermarkeder.
"Ved du hvor jeg finder en postkasse, hvor jeg er sikker på brevet leveres i morgen" ?
"Nej desværre, jeg er ansat i Føtex"
Hawkeye skrev:Det lyder næsten som, når man spørger en der har siddet på posthuset i 20-30 år, og som er flyttet med over,når posthuset lægges i supermarkeder.
"Ved du hvor jeg finder en postkasse, hvor jeg er sikker på brevet leveres i morgen" ?
"Nej desværre, jeg er ansat i Føtex"
Jeg kunne godt sende det videre ja. Men den dag vi åbner op for at agere hjælper mht Oddset, eOddset, alm kundeforhold etc. etc. vil det ganske simpelt fylde for meget af min hverdag. Så jeg foretrækker stadig at afsætte tid til dette forum, når det omhandler Poker, og så må man finde andre kanaler hvis man vil igennem med sit budskab om andre produkter :)
Mvh Rasmus
Danske Spil skrev:
Jeg kunne godt sende det videre ja. Men den dag vi åbner op for at agere hjælper mht Oddset, eOddset, alm kundeforhold etc. etc. vil det ganske simpelt fylde for meget af min hverdag. Så jeg foretrækker stadig at afsætte tid til dette forum, når det omhandler Poker, og så må man finde andre kanaler hvis man vil igennem med sit budskab om andre produkter :)
Mvh Rasmus
Det var sådan set der jeg ville hen...............at du kunne sende den videre, men fremover er det direkte kontakt til DS.
Og tak for du ihvertfald forstod min pointe.
Mikrape skrev:
Det synes jeg, er en rigtig dårlig sammenligning. DS gør en super indsats på PN, og det er trods alt et pokerforum :-)
DS forstod den heldigvis bedre.....................
Og OK, og jeg som troede pokeren var død.
For mig lød det som om DS er ligeglad så kan jeg jo egentlig også være det, er jo ikke ansat til at gøre deres produkt bedre.
Men fred være med det :)
Mikrape skrev:
Det synes jeg, er en rigtig dårlig sammenligning. DS gør en super indsats på PN, og det er trods alt et pokerforum :-)
Tror der er ligeså betting her, tror poker er den mindste del af PN efterhånden.
Danske Spil skrev:
Jeg kunne godt sende det videre ja. Men den dag vi åbner op for at agere hjælper mht Oddset, eOddset, alm kundeforhold etc. etc. vil det ganske simpelt fylde for meget af min hverdag. Så jeg foretrækker stadig at afsætte tid til dette forum, når det omhandler Poker, og så må man finde andre kanaler hvis man vil igennem med sit budskab om andre produkter :)
Mvh Rasmus
I så fald kunne det være super sprødt, hvis man kunne taste bet-beløb ind, så man ikke er tvunget til at bruge slider eller hotkeys :)
Og var det iøvrigt så ikke en ide, at rette i supportprofilen, så det ikke sker igen.
Der står trods alt Danske Spil.
Hawkeye skrev:Og var det iøvrigt så ikke en ide, at rette i supportprofilen, så det ikke sker igen.
Der står trods alt Danske Spil.
Så kunne man jo ligeså godt sige at Pokernet skulle skifte navn...
Gonginator skrev: Så kunne man jo ligeså godt sige at Pokernet skulle skifte navn...
"Det vidst ikke helt det samme
Jeg tror ikke vi behøver koge for meget suppe på den her.
Jeg forsøger at kommunikere med pokerspillere der hvor de er, på pokernet. Det prioriterer vi at der er tid til i mit job.
95% af de brugere der interagerer med vores support profil herinde ved godt jeg er her for pokerens skyld. Og så skal jeg gerne forklare det de få gange der er nogle der ikke ved det.
Mvh Rasmus
bohn skrev:
"Det vidst ikke helt det samme
Det da præcis det samme..
kan det passe at man ikke kan se hvem der "sidder ude" på et bord når man bruger appen
Gonginator skrev:
Det da præcis det samme..
PN er et brand, danskespil er en profil herinde i deres egen interesse - hvordan kan det nogensinde være det samme ?
Hawkeye skrev:
DS forstod den heldigvis bedre.....................
Og OK, og jeg som troede pokeren var død.
Mikrape skrev:
Jeg forstod den også godt - jeg synes bare, det var en dårlig og malplaceret sammenligning med tanke på, hvor godt DS/Jungle ellers gør det herinde :-)
Nu skal lige være enig om det er hans arbejde, og han er interesseret i at gøre det godt, ligesom jeg håber du er også er med dit job.
bohn skrev:
Nu skal lige være enig om det er hans arbejde, og han er interesseret i at gøre det godt, ligesom jeg håber du er også er med dit job.
hold nu kæft Bohn din kæmpe jubel idiot.
Selvfølgelig kan du vel finde ud af at fedte dit spørgsmål afsted til kundeservice og indse at rasmus hjælper med pokerrelaterede spørgsmål ... han er jo ikke din private sekretær!!
Hold nu kæft en børnehave
Micebulldogs skrev:hold nu kæft Bohn din kæmpe jubel idiot.
Selvfølgelig kan du vel finde ud af at fedte dit spørgsmål afsted til kundeservice og indse at rasmus hjælper med pokerrelaterede spørgsmål ... han er jo ikke din private sekretær!!
Hold nu kæft en børnehave
Han har jo lidt en pointe, DS tog jo heller ikke imod feedback i den tråd jeg lavede men kom bare med nogen overordnede ting om at udvikling tager tid bla bla. de der standard ting som man bare skriver når man enten ikke har noget at skulle have sagt eller ikke gider lytte til andre.
Men ja Unibet kommer bestemt ikke til at se bedre ud efter den her sag at det skal være nødvendigt at bruge en supportprofil for at få dem til at indse deres fejl.
DoubleAcesDK skrev: Han har jo lidt en pointe, DS tog jo heller ikke imod feedback i den tråd jeg lavede men kom bare med nogen overordnede ting om at udvikling tager tid bla bla. de der standard ting som man bare skriver når man enten ikke har noget at skulle have sagt eller ikke gider lytte til andre.
Men ja Unibet kommer bestemt ikke til at se bedre ud efter den her sag at det skal være nødvendigt at bruge en supportprofil for at få dem til at indse deres fejl.
What? DS erklærer sig fuldt ud enig i nogle af de foreslåede forbedringer i tråden, og stiller derefter en email-adresse til rådighed, hvor de lover at besvare ALT. Det er i min verden langt fra "ikke gider lytte til andre", som du beskriver det.
For retfærdighedens skyld skal det nævnes, at Jungle også erklærer sig uenig i en af tingene, der bliver foreslået. Det er vel netop også derfor, emailen bliver stillet til rådighed. Hvis nok spillere kan lægge pres på DS, så bliver de jo nødt til at agere derefter (det er jo deres forretningsgrundlag). Så jeg synes din kritik er utrolig forfejlet.
Hvor mange andre pokersites ser du være bare tilnærmelsesvis så aktive herinde som DS? Hvor mange sites laver tilnærmelsesvis så mange kampagner for Danske Spillere?
Det er altid fair at rette en kritik, når det er på sin plads. Men ret den da mod nogle af de udbydere, der rent faktisk har fortjent det. Eller gør det i det mindste konstruktivt. Selvfølgelig kan DS jo ikke sidde og love forandringer, når det er Party, der tager beslutningerne i sidste ende, og ikke dem. Det siger jo sig selv :-)
NB: Jeg har ingen forbindelse til DS, og jeg har meget lidt af min action hos DS (fordi jeg selv bl.a. er frustreret over Partys software, som jeg også før har givet udtryk for i andre tråde). Men det synes jeg ikke, man kan klandre DS.
Mikrape skrev:
What? DS erklærer sig fuldt ud enig i nogle af de foreslåede forbedringer i tråden, og stiller derefter en email-adresse til rådighed, hvor de lover at besvare ALT. Det er i min verden langt fra "ikke gider lytte til andre", som du beskriver det.
For retfærdighedens skyld skal det nævnes, at Jungle også erklærer sig uenig i en af tingene, der bliver foreslået. Det er vel netop også derfor, emailen bliver stillet til rådighed. Hvis nok spillere kan lægge pres på DS, så bliver de jo nødt til at agere derefter (det er jo deres forretningsgrundlag). Så jeg synes din kritik er utrolig forfejlet.
Hvor mange andre pokersites ser du være bare tilnærmelsesvis så aktive herinde som DS? Hvor mange sites laver tilnærmelsesvis så mange kampagner for Danske Spillere?
Det er altid fair at rette en kritik, når det er på sin plads. Men ret den da mod nogle af de udbydere, der rent faktisk har fortjent det. Eller gør det i det mindste konstruktivt. Selvfølgelig kan DS jo ikke sidde og love forandringer, når det er Party, der tager beslutningerne i sidste ende, og ikke dem. Det siger jo sig selv :-)
NB: Jeg har ingen forbindelse til DS, og jeg har meget lidt af min action hos DS (fordi jeg selv bl.a. er frustreret over Partys software, som jeg også før har givet udtryk for i andre tråde). Men det synes jeg ikke, man kan klandre DS.
Kan godt være jeg læser det på en anden måde end dig, men eneste han vel er enig i er sortering der skal forbedres. Resten undgår han vel så vidt jeg lige læser det at svare på. Men kan godt være jeg misser noget mellem linjerne, men synes det virkede meget overfladisk og meget vi har gang i at fikse koden det må i da kunne forstå agtigt som ofte bliver brugt af udbydere når de som jeg tidligere skrev enten ikke kan eller ikke vil ændre ting.
Men ja er godt klar over at DS jo nok næppe kan påvirke ret meget hos party, men derfor kan de jo sagtens forsøge og ikke gå i defensive men være mere Progressive i forhold til dialog og forbedringer. Og ja det er fint nok man kan skrive til en email men når de nu havde muligheden for en interaktion med brugere og få vendt forslag så giver det jo ingen mening ikke at bruge det. Står vel nærmest på side 1 i marketing bogen, men nu ved jeg godt Rasmus nok ikke er uddannet indenfor markedsføring, men stadigvæk burde være ret oplagt.
Mikrape skrev:
Ja? Hans job er i DS' pokerafdeling, og det løser han til UG herinde. Hans job har ikke noget med Oddset at gøre, hvorfor han selvfølgelig ikke kan/skal svare på det. Det skal dem, der er ansat/kvalificerede til det. Det kan jeg simpelthen ikke forstå, hvis vi kan være uenige om.
Det er meget muligt det er det, men der står supportprofil fra danskespil.
Ærligt så synes jeg det var et underlig svar, men som sagt kan jo være pisse ligeglad, synes dog ikke det er god kundeservice, at du gør det fair nok.
@Micebulldogs
Nu ser jeg kun dit indlæg fordi en anden har svaret dig, det er spild kræfter, at du skriver til mig. :)
bohn skrev:
Det er meget muligt det er det, men der står supportprofil fra danskespil.
Ærligt så synes jeg det var et underlig svar, men som sagt kan jo være pisse ligeglad, synes dog ikke det er god kundeservice, at du gør det fair nok.
@Micebulldogs
Nu ser jeg kun dit indlæg fordi en anden har svaret dig, det er spild kræfter, at du skriver til mig. :)
Fair nok. Lad os i al respekt være enige om at være uenige. Hav en god søndag, og gl på grinden, hvis det er noget, du gør dig i :-)
Nå, den blev ikke helt lukket :)
Lad mig forsøge at uddybe. Danske Spil er et rigtigt stort hus, med rigtig mange vertikaler. At Danske Spil profilen skulle vide noget om alt fra Lotto, til økonomi, eller agere mellemmand til alle de forskelligartede spørgsmål der kan komme, virker det heldigvis til at de fleste godt kan forstå ikke er muligt.
Hvordan andre vertikaler vælger at angribe "kundeservice" kan jeg naturligvis ikke diskuttere herinde.
Mht feedback/udvikling:
Jeg er altid modtagelig for input. Altid. Jeg interagerer herinde i de forskellige tråde der er om alt fra kampagner hvor vi smider Four Season satellitter op når det efterspørges, til udvikling af software og alt muligt derimellem. Jeg har deltaget i en lang stribe tråde, så lidt ærgerligt hvis et enkelt svar i en enkelt tråd pludselig skal være målestokken for vores/min kundeservice.
Som sagt er jeg helt enig i sorteringsproblematikken, og det er en del af de mange ønsker til udvikling i 2018. Men der er mange ønsker på programmet - f.eks. er et responsivt design, som du også selv efterspørger, en del af den nye kodning og pt. største prioritet. Så ja, jeg har en ca. plan for hvornår de forskellige steps kommer, men belært af erfaring kan den slags projekter tit skride, så udover at kunne oplyse at der arbejdes hårdt på alt fra produktudvikling, til designudvikling og forbedret brugeroplevelse, så kan jeg desværre ikke komme det nærmere pt.
I forhold til feedback generelt - min email er altid åben. Jeg er sammen med spillere året rundt til Pokerseminarer, DM i Poker, Pokerchefturen, DSMPT, Four Seasons, Workshops dedikeret udvikling af softwaren, VIP arrangementer, og jeg emailer derudover hver eneste dag med spillere. Jeg forsøger ikke at pudse min glorie, men forklare at dette netop er en vigtig del af mit arbejde, så vi sammen kan udvikle Danske Spil Poker i den rigtige retning.
Men en åben "nye ønsker tråd" til Danske Spil Poker, på Pokernet vil ikke fungere. Det vil hurtigt gå op i leveringsdatoer på ønsker, og som den del af et netværk kan vi ikke love denne slags ting. Så jeg foretrækker som hidtil at diskuttere de forskellige emner i de tråde jeg/I åbner. Så når vi kommer med nyt loyalitetsprogram, jamen så tager vi debatten i en tråd om det, og når vi har problemer med sortering i tours, så tager vi den der.
@ DoubleAcesDK
Jeg håber ovenstående forklarer det lidt mere. Nogle udviklingsemner kan jeg ikke undgå at blive lidt overfladisk omkring - jeg kan ikke love de sker, og jeg kan ikke love datoer, så udover at lytte, selv tage stilling, og viderebringe når det vurderes at være vigtigt nok i forhold til de mange andre ønsker der er, så kan jeg ikke gøre så meget mere.
Mvh Rasmus,
P.s. Er i Vegas fra tirsdag med en flok heldige vindere, så jeg læser med, men svarer næppe så hurtigt den kommende uges tid :)
Hvad nu hvis man omdøbte profilen til "Danske Spil - poker"
Er alle så glade? :D
BTW - knep mig, god søndag :) :) :)
Så kunne det være Bohn´er ville blive lykkelig.
han er satme også være træls igennem en længere periode den fede abe.