DanskeSpil fra Macbook

#1| 0

Jeg har de seneste par måneder haft problemer med at logge på danskespil fra min Macbook Air.

 

Jeg bliver godkendt af MitId, men når den kommer retur til klienten, så viser den en "DS reklameside"

Det samme sker, når jeg prøver at logge på med brugerid/password

Hvis jeg taster forkert password, så afvises jeg, som forventet

 Det virker ind i mellem (1 ud af 100 gange) 

 Det virker altid fra en Windows computer

 Det virker fra min iPhone

 

 Macbook og danskespil er opdateret til seneste version

 Macbook er genstartet

 danskespil er afinstalleret og geninstalleret

 

Jeg har haft fat i danskespil support, og de har hørt om andre med samme problem, men de har ikke en løsning

danskespil har fået logfiler

 

Min kæreste spiller også fra Macbook, men det er en ældre Macbook Pro med et ældre IOS. Hun har samme problem, dog ikke lige så ofte. Hun kan logge ind 1 af 10 gange.

 

Egentlig vil jeg bare gerne vide, hvor mange andre, der har problemet. Hvem spiller fra en Macbook, og hvem virker det for, og hvem virker det ikke for?

Redigeret af CMHO d. 27-08-2024 10:05
27-08-2024 10:12 #2| 0

har samme problem!

27-08-2024 11:11 #3| 0

Samme her 😓

27-08-2024 11:48 #4| 0

Har i prøvet at lade den DS reklame står i et par minutter, uden at gøre noget?

Virkede for mig :)

27-08-2024 13:11 #5| 0
Jako8900 skrev:

Har i prøvet at lade den DS reklame står i et par minutter, uden at gøre noget?

Virkede for mig :)

 

 Nemlig - man må ikke klikke reklamen væk

27-08-2024 14:26 #6| 1
OP
Jako8900 skrev:

Har i prøvet at lade den DS reklame står i et par minutter, uden at gøre noget?

Virkede for mig :)

 

 Nej, ikke mere end et på millisekunder. Man er vel lidt utålmodig :-)

 


Det vil jeg prøve. 

27-08-2024 15:33 #7| 0

Vi forsøger at fejlrette med vores leverandør, men det er desværre ikke en let fejl at debugge. Vi læser med i tråden og alt info i giver er meget værdsat. 

27-08-2024 16:46 #8| 0
OP
Jako8900 skrev:

Har i prøvet at lade den DS reklame står i et par minutter, uden at gøre noget?

Virkede for mig :)

 

 Nu har jeg ventet i flere minutter, men den viser kun DS reklamen

27-08-2024 17:52 #9| 0
CMHO skrev:

 

 Nu har jeg ventet i flere minutter, men den viser kun DS reklamen

Samme her😓 

 

27-08-2024 18:50 #10| 2
Jako8900 skrev:

Har i prøvet at lade den DS reklame står i et par minutter, uden at gøre noget?

Virkede for mig :)

 

 Troll level 1000😅

 

(og nej jeg tænker egentlig at Jako8900 er oprigtigt, men hold op hvor ville det være en fed joke)

27-08-2024 20:27 #11| 1

Har i prøvet at danse imens i venter? 

Ej,  troede faktisk det ville virke :D - Men godt Jungleras er på sagen så!

27-08-2024 21:09 #12| 0

Det virker fint fra min MacBook Air M3 2024 model.

Hvilken MacBook Air har I testet fra? Hvilken browser? Og har I testet i Inkognito (Private browsing)?

27-08-2024 21:16 #13| 0
GusSdk skrev:

Det virker fint fra min MacBook Air M3 2024 model.

Hvilken MacBook Air har I testet fra? Hvilken browser? Og har I testet i Inkognito (Private browsing)?

 

 Browser? Jeg har det installeret? Den åbner MitID i Safari. Kan jeg ændre det? 

28-08-2024 18:22 #14| 0
OP
GusSdk skrev:

Det virker fint fra min MacBook Air M3 2024 model.

Hvilken MacBook Air har I testet fra? Hvilken browser? Og har I testet i Inkognito (Private browsing)?

 

 MacBook Air, M1, 2020 + en ældre MacBook Pro.

 

Jeg har klienten installeret. Kan man spille fra browser?

 

Fejlen opstår uanset om jeg bruger MitId (der åbner i browser) eller taster brugernavn/password i klienten.

03-09-2024 19:32 #15| 0

Det er noget bøvl... virker stadig ikke her :-( Så nok heller ikke hos jer andre?

03-09-2024 19:35 #16| 0
OP
psylenz skrev:

Det er noget bøvl... virker stadig ikke her :-( Så nok heller ikke hos jer andre?

 

 Jeg kommer på en sjælden gang i mellem. Stadig 1 ud af 100.

03-09-2024 22:03 #17| 0

Det rækker min tålmodighed ikke til 🥲🥲🥲

06-09-2024 06:46 #18| 0

Har personligt haft held med at trykke reklamen væk klikke logind også fjernet krydset fra husk mig, det er en lille rutine hver gang der skal logges ind :D

16-09-2024 10:20 #19| 0
Jungleras skrev:

Vi forsøger at fejlrette med vores leverandør, men det er desværre ikke en let fejl at debugge. Vi læser med i tråden og alt info i giver er meget værdsat. 

 

 Er der noget nyt? :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar