Efter opdatering er både mine penge og bonuspoint væk fra min konto
Jeg vandt også 511 dollar igår. De heller ikke på min konto
Hvad sker der? Nogen der har oplevet det samme?
Efter opdatering er både mine penge og bonuspoint væk fra min konto
Jeg vandt også 511 dollar igår. De heller ikke på min konto
Hvad sker der? Nogen der har oplevet det samme?
Jo men det et link. Det fortæller ikke noget om hvor ens penge er. Specielt ikke dem fra igår. Deres support svare hverken email eller telefon
Jeg fik penge i banken i dag, da jeg ikke har valgt mellem de nye opdaterede konti. Kig din konto :-)
Håbede jeg havde vundet en konkurrence, men det var bare mine egne dollars.
Ingen ting på min konto
Og de 511 jeg vandt igår står heller ikke på min spillekonto
Lillemule skrev:Ingen ting på min konto
Og de 511 jeg vandt igår står heller ikke på min spillekonto
Hvad med at prøve at kontakte dem? Ingen på pokernet kan hjælpe med at finde ud af, hvor dine penge er.
Tsunemi skrev:
Hvad med at prøve at kontakte dem? Ingen på pokernet kan hjælpe med at finde ud af, hvor dine penge er.
"Deres support svare hverken email eller telefon" (#3).
Jeg kom efter en time igennem til DS live support igår. Havde samme problem. Der stod $110 på min konto, men jeg kunne ikke registrere til tours eller spille cash. De var ikke klar over problemet, men det blev givet videre sammen med et screenshot af fejlmeddelelsen.
Derudover stod der 5xxDKK som værende reserveret - penge vundet i en turnering for godt en måned siden. De blev normalvis frigivet efter at være godkendt af tredjepart. Det skulle dog gøres manuelt i dette tilfælde.
Der er endnu ikke sket noget for mit vedkommende.
Ja der er noget helt galt, da jeg loggede på i morges stod der 511 dollars ekstra på min konto. Burde jeg kontakte supporten
Nilsson skrev: "Deres support svare hverken email eller telefon" (#3).
Man kan vel ikke forvente at supporten svarer alle allerede. Tænker, der er andre som har spørgsmål.
Tsunemi skrev:
Man kan vel ikke forvente at supporten svarer alle allerede. Tænker, der er andre som har spørgsmål.
Men du foreslog jo netop, at han kontaktede dem, hvilket han allerede havde forsøgt?
Nilsson skrev: Men du foreslog jo netop, at han kontaktede dem, hvilket han allerede havde forsøgt?
Ja, jeg havde overset at han havde kontaktet dem. Men man skal alligevel nok lige have lidt tålmodighed med supporten idag.
salsaclaus skrev:Ja der er noget helt galt, da jeg loggede på i morges stod der 511 dollars ekstra på min konto. Burde jeg kontakte supporten
:)
Danske Spil har da ikke styr på en skid - og hvad er nu det for noget med, at man skal vælge mellem blå og rød konto..
Der spiller jeg sgu ikke igen, før der styr på det!
Granaten11 skrev:Danske Spil har da ikke styr på en skid - og hvad er nu det for noget med, at man skal vælge mellem blå og rød konto..
Der spiller jeg sgu ikke igen, før der styr på det!
Hold nu kæft du er generelt en nød at høre på.
Granaten11 skrev:Danske Spil har da ikke styr på en skid - og hvad er nu det for noget med, at man skal vælge mellem blå og rød konto..
Der spiller jeg sgu ikke igen, før der styr på det!
Det er jo lovgivning, de er blevet pålagt. Kan man vel næppe lægge DS til last.
Granaten11 skrev:Danske spil har da ikke styr på en skid - og hvad er nu det for noget med, at man skal vælge mellem blå og rød konto..
Der spiller jeg sgu ikke igen, før der styr på det!
https://danskespil.dk/corporate/to_konti?intcmp=r01_e02__dans__c__kfst02
hermod skrev:
Hold nu kæft du er generelt en nød at høre på.
Det er du sådan set også.
Mikrape skrev:
Det er jo lovgivning, de er blevet pålagt. Kan man vel næppe lægge DS til last.
Didnt know. :))
@Granaten11 Det står der også i de 2 mails du har modtaget fra DS om dette. :)
Pumba skrev:@Granaten11 Det står der også i de 2 mails du har modtaget fra DS om dette. :)
Læser næsten aldrig mails. :