når jeg spiller på Ds så går der lidt tid og så kommer der gfrafik lag og så lukker den bare helt ned andre der har det problem også ? nogen der oplever det her ?
Danskespil problemer fryser og skærmen går i sort ...
Jeg bruger også en relativt ny pc med windows 10 og oplever legeledes at Danske Spil Poker efter noget tid begynder at lagge og efterfølgende fejler totalt som kun kan løses ved genstart af pc'en.
Videoer eller screenshots af problemet til vores support vil være meget værdsat.
Mvh Rasmus
Jeg har prøvet dette for en 2 ugers tid siden også. Jeg løste det ved at opdatere driver til grafikkort.
Det virkede med en clean install. Altså flueben i "clean install" med geforce experience. Det virkede ikke med en normal opdatering.
Jeg får også fejlmeddelelser med beskeder om, at skærmdriver ikke kan startes (efter jeg har spillet en periode), og at "poker.exe" (noget med Danske Spil, sikkert) er gået ned. I det første tilfælde KAN pc'en nogle gange genstarte uden min medvirkning, andre gange må jeg selv gøre det. Når "exe" er gået ned, oplever jeg nogle gange, at alt fryser og jeg må lave en hård reboot, andre gange kan jeg alligevel spille videre i en periode.
Har prøvet at opdatere skærmdriver, geninstallere driver og at forlænge GPU-behandlingstid ved at oprette en TdrDelay i registreringsdatabasen, hvor jeg har forsøgt forskellige værdier. Alt uden held
Ovenstående svarer meget godt overens med mine oplevelser og bruger aktuelt ikke Danske Spil Poker af samme grund
Danske Spil skrev:Videoer eller screenshots af problemet til vores support vil være meget værdsat.
Mvh Rasmus
Det er vanskeligt, når maskinen går ned. Der er et screenshot i starten af tråden, der fint viser, hvordan problemet tager sig ud til at starte med.
Er det noget, I arbejder på at få fixet? Jeg tænker, at det burde være muligt for jer at se, hvor mange der gentagne gange logger sig ind. Det gør man vel sjældent, uden at der er et alvorligt problem
Så er der screenshorts af fejlmeddelelse. Jeg ved ikke, om de har noget med skærmdriver at gøre
Er jeg den eneste, der stadig oplever problemet? Har været i kontakt med support, og de ville kigge på det, men uden at love noget. Problemet er vedvaret på trods af efterhånden ret mange opdateringer er både app, windows og drivere.