DAPT: Turnering i går (8/10/11) i Uldum hallen.

#1| 0

Hej fellow PN'ere.
Jeg var i går sammen med TNichum til min kun 2. live-turnering nogensinde.
Arrangementet var arrangeret af DAPT (Danish Amateur Poker Tour) og var en 50-mands turnering med buyin på 300 kroner.

Fedt arrangement og søde folk, dog blev strukturen lige lovlig stejl til sidst med average på 8 BB på finalebordet, og allin i samtlige af de første 14 hænder på finalebordet.

I den forbindelse fik vi at vide at man kunne diskutere og komme med inputs til disse turneringer (forbedring af struktur osv.) på DAPT's forum - problemet er bare at jeg ikke kan finde det forum, ej heller leaderboards osv.

Kan nogen fill me in?

Vh AceKing4more.

09-10-2011 19:43 #2| 0

Skjult brag... hvad blev du :)

09-10-2011 19:48 #3| 0

Min ven, TNichum herindefra, vandt touren ;) vi var obv 50/50

09-10-2011 22:06 #4| 0

forumet der bliver refereret til ligger i clubcomander programmet www.pokertours.clubcommander.com - du har et login dertil, det samme som du brugte ved tilmemding.

vdr. blindstrukturen, så har jeg også skrevet lidt om det i den mail som er udsendt tildligere i dag til alle deltagerne - for ja - den var alt for stejl til sidst, det gik desværre ikke helt så hurtigt som vi havde forvente med at nå til finalebordet - vi regner helt klart med at have mere styr på det næste gang - og tillykke med de 50 % :-)

09-10-2011 22:19 #5| 0

Mange tak, og tak for svar også.
Selvom blindstrukturen blev lidt stejl til sidst var det en super oplevelse - regn med at se os snart igen. :-)

Jeg kan se på leaderboards'ne at mange har spillet én turnering, men kun har opsamlet 10 points. Jeg formoder det er fordi de er busted tidligt i nogle af de større tours i har afholdt, eller hvad?

09-10-2011 22:33 #6| 0

ja det er helt rigtig - alle får 10 point for deltagelse, og top 50 får placerings point

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar