PNWA!
Hey!
(Fra telefonen i første omgang)
Jeg havde en twist med en side for snart 6 måneder siden.
Lang historie kort: Jeg vinder og placere 2-3-4 flere konkurrencer, over 4-6 dage, af forskellige arter. Som jeg ikke får betaling for, ifgl. Mig og min historik. (Ikke én kampagne, men flere forskellige)
- Pengene er nu ligegyldige! Det er dataloven vi fokusere på i mit opslag. (Tak)
- I dem, stod der præmierne kom dagen efter.
(Jeg har så opbygget et beløb på 60.000+)
Dagen efter den første, kontakter jeg dem flere gange, for at høre hvor de bliver af, samtidigt med at jeg spiller videre, primært på auto, uden at jeg kigger meget på skærmen. (For det resterende efter en udbetaling på 30.000)
Første kontakt:
De siger at der er problemer fra udbyderen.
(Om morgenen - ja jeg var nok utålmodig)
- 'Du får en pop-up når de krediteres samt en mail'
Fair nok tænker jeg og spillere videre.
Jeg vælger at kontakte dem igen, samme dag, ved eftermiddags tid. (Er oppe på 35-40k)
Samme svar. (Efter ventetid hvor de høre de relevante afdelinger)
Jeg siger okay, jeg er jo oppe.
Spiller om aftenen, og vinder igen, så jeg udbetaler 20.000 og går i seng. (15.000 tilbage ca)
Morgenen efter, meget tidligt (Jeg står op klokken 04, pga arbejde) - kontakter jeg igen.
Efter længere ventetid, får jeg samme svar, 'Der er fejl fra udbyderen'
Jeg er i plus, så tænker okay, vi hygger, der kommer snart omkring 20.000 ind.
(Her er vi i gang med flere konkurrencer, og med flere placeringer, flere præmier, fra forskellige udbydere)
- Jeg har ikke set en krone fra den første.
Vi spillere videre, selvfølgelig. Er jo i et plus.
- det skal siges, at jeg skifter automat, ofte under alle sessioner. (Så eventuelle pop-ups ville kunne ses)
Det fortsætter i et par dage, jeg udbetaler 10k mere, og kontakter dem (med 100kr eller sådan på kontoen, efter udbetalingen)
Her får jeg så det sjove svar ala:
'Der har været problemer med vores transaktionshistorik, her er der nogle tidspunkter hvor du fik udbetalt x x x x for det det og det.' - og samtidig fjernes jeg fra to konkurrencer, fordi de mener jeg endte under top 50, selvom jeg lå mellem 1-5 lige inden midnatstid (Jeg tog konkurrencerne seriøst, så jeg holdte mig vågen, jeg lå jo i toppen, og spillede til senest 23 på dem)
Jeg brokker mig selvfølgelig, og hopper ind i min historik. - der fremgår INTET. Hverken spil eller ind- og udbetalinger. (Sidste der fremgik, var fra 07/2018.
Kontakter igen.
De siger at der er problemer.
Sådan fortsatte vi lidt i en måneds tid. (Hvor jeg stadig ingen historik for det ene eller andet, havde.)
- Det skal siges, at jeg spillede lidt videre med nye indbetalinger.
Jeg beder om en oversigt over transaktioner.
der går 2-3 uger hvor jeg rykker dem en del.
"Den relevante afdeling" nævnes oftere end vild med dans.
(Efterfølgende beder jeg også om chat historik)
Jeg får så pludselig en fil, mens jeg skriver med livechat.
Udformet i et eller andet der er umuligt at tyde, datoer og tidspunkter står forskudt. Op og ned til højre og venstre, med flere dages mellemrum hvor den første dato så fremgår i midten, osv.
Hvis det giver mening.
- Jeg modtager en chat historik på 3-4 chats, halve med ting fjernet.
Jeg brokker mig. De sagde jo at det var en kreditering, som ville fremgå af min transaktionshistorik, samtidig med en mail og en pop-up. (ind- og udbetaling) og ikke min spille-historik. (Det fik jeg specificeret i en af de første chat, at de kom som en kreditering og ikke spil-transaktion)
Jeg modtager ikke én eneste af de ting.
- chat historik besvares nærmest ikke.
Jeg får en omgang bøvl med om jeg kan ringes op, hvortil jeg siger nej. (Jeg vidste godt hvad de ville)
Jeg får besked på at vente på den relevante afdeling.
Jeg beder om chat historik og mail historik på ALT min tid hos dem, for at få bekræftet jeg har ret.
- hvilket jeg ikke fik/har fået, her 3 måneder efter. (Altså med al tekst)
Jeg beder så om ALT data på mig, alle chats, mails, noter, ALT.
Historien fortsætter uendelig langt med den relevante afdeling.
Nu står jeg 3 måneder efter den forespørgsel, og nok 6 måneder efter, (hvis ikke mere) første henvendelse.
- uden noget.
Hvor jeg har sagt, at det er imod dataloven, at tilbageholde det, det må de jo ikke. Og haft kontakt til en advokat, som bad mig samle alt jeg har, hvilket jo bare er tynde tråde de har redigeret i. Altså de billeder jeg har, er billeder fra da jeg opfatter at de er fulde af pis.
Tre ting der lige skal med:
1.
Jeg ender faktisk rimelig tidlig, med at sige jeg intet vil have (altså penge) jeg vil bare have et skriv, på at det er sket. Altså kreditering.
- Det får jeg aldrig.
2.
Det bliver en principsag, de lyver og 'fusker' med dataene. Og nægter mig svar og data på mig.
3. Jeg har opført mig ordentligt, hilst pænt, skrevet pænt, været ordentlig. Samt givet dem rigelig med snor, på at give mig det jeg har bedt om.
Nu er det så endt i, at jeg mener de bryder loven, fremfor bare at vise mig det der er sket, om det så var en fejl i opdatering af deres system, whatever, de har ikke vist mig det og sagt undskyld, hvad end jeg nu har forventet, det ved jeg ikke.
Jeg nåede til det punkt, rimelig hurtig, at jeg troede jeg tog fejl. Hvis jeg stadig gør det, så er det også fair.
Men nu tilbageholder de noget som jeg har ret til at få. Og se har fået en rigtig lang tid til at give det til mig.
Hvad havde i gjort?
* Se gerne bort fra alt det fis med præmierne, jeg vandt på det, så fanden med det. Hvad ville i gøre, hvis i blev nægtet data på jer?
- Jeg vil bare høre om det er værd at investere i en advokat, eller er det ligemeget?
Og undlad please dumme kommentarer, jeg er ligeglad med pengene.
Tak for tiden :-)
(Undskyld hvis det er rodet, det hele er også rodet for mig!!)