Så er der action på primanetværket. HU 50/100$ hvor vores egen dazzy spiller mod Johnny Lodden bedre kendt som bad_ip eller 410.
Go Lir
Dazzy vs bad_ip 50/100 HU
tjek under all holdem games
Kanon, takker Keldt ;)
Nu når jeg tænker mig om, så er det vist også skrevet i en anden tråd.
Lidt mere info, hvem er Dazzy?
hey kagesen.. længe siden man har hørt fra dig :)
are you still in the game?? og i så fald, hvilket alias går du under på prima netværket??
Han er pokernetter, som regel på lidt lavere limits (10/20, 25/50) men nu giver han den lige et skud mod Johnny Boy :-)
Og det går jo meget godt hehe, heldigvis.
Vil da sige det gir den forkerte vej nu, MoPe! :/
Det vendte lige om igen O_o
Hey pokerfighter...jeg kan godt se du skriver inde på primanetværket til mig, men jeg kan ikke svare. Min chat blev taget for næsten 1 år siden da jeg skrev lucky bastard til en som meldte mig.
Jeg hedder WannaBet derinde.
LOL ... det med at få lukket sin chat har jeg også prøvet.. men skrev en mail til support at de skulle åbne min chat igen ellers ville jeg boykotte sitet ;) nu virker den igen
Jeg er ikke så god til regning, jeg tror det er derfor jeg altid taber
"Han er pokernetter, som regel på lidt lavere limits (10/20, 25/50) men nu giver han den lige et skud mod Johnny Boy :-)"
Han giver den vist ikke bare et skud. Han har I længere tid spillet bla. 50/100 SH.
For ca. to uger siden er jeg ret sikker på han var den der tjente mest den uge her på pokernet.
/Costas
Damn Dazzy renser Bad_ip af!
Dazzy sidder med 78K på borde3t nu!
Jeg forstår ikke, at folk omkring bad_ip ikke får manden til at holde pause.
Har manden tabt en 700-800 K $$ inden for den sidste uge ?? Hvem ville ikke gå på tilt af det ??
Hvis Bad_ip bare finder bedre end sit D-game frem i den match, tror jeg Dazzy får alvorlige smæk, hvis kortene bare begynder at vende lidt mindre til hans fordel end de har gjort so far.
- AB
@ Puma
Hæng mig ikke op på det, men så vidt jeg kan læse mig frem til kan det slet ikke gøre det. Der snakkes om tab på 1.3-1.5 mio. $.
@Puma35
Helt enig, og i følge chatten har han tabt næsten lige så meget til Tilmenot som til fast_freddie + 60K til Zweig.
så nu begynder bad at blive farlig. Han er farligst med dybe stakke
Var jeg den eneste der fik fornemmelsen af det ikke var Lodden der spillede på 410 kontoen?? Samtlige folk i railen derinde sagde det, og der blev heller ikke re-loadet så han konstant sad med fuldt buy in.. Hvilket er noget Lodden ellers pleje at gøre brug af..
Har Lodden tabt 1.5 mio $?
Er det ikke normalt med downsvings hvor man mister 10% af sin roll? ;D
Hiber da at Dazzy smider et lille indlÁg om matchen...
Kunne da være spændende at høre dazzy udtale sig! Ret spændende at følge.
Mads:
"Håber da at Dazzy smider et lille indlæg om hans syn på matchen..."
- ud fra hvis syn? Fra Bad_ips? Hvis du ønsker, at Dazzy smider et indlæg ud fra S I T syn på matchen, er det straks en anden sag.
Ellers er det værste, når folk formår at give en sætning en anden betydning, hvilket oftest leder til misforståelse.
Med håb om bedre forståelse for det komplekse, danske sprog,
Tinamus
Hej alle.
Ja, så blev vi færdige, trænger til noget søvn :-)
Jeg gik fra bordet med ca. 59k$. Alle pengene kom dog ikke fra Lodden, da jeg sad med ca. 21k$ da han ankom til bordet. Men alt ialt fint - endte 49k$ oppe.
Desværre fik jeg en dårlig afslutning på matchen, da Lodden endte med at tage 25k$ tilbage de sidste 20 min, efter at jeg havde annonceret at jeg stoppede for idag. Jeg var uheldig til sidst med nogle mislykkede bluffs, hvor Lodden sad med stærke hænder, samt nogle mindre gode calls.
Følte selv jeg havde godt styr på ham, set over hele matchen, og fik spillet de fleste af mine hænder korrekt.
Jeg regner med at finde min seng forholdsvist hurtigt, så jeg kommer nok ikke til at skrive meget mere i tråden i nat.
Gl ved bordene derude :-)
/dazzy
Mange gange tillykke dazzy.
Havde ikke loge forventet at se en Thybo rive Lodden rundt så hårdt som du gjorde det ;D