Nogen der kan anbefale nogle videoserier, som er værd at tage et kig på? Spiller primært nl 20 - 30.
På forhånd tak!
DC videoer nl 10 - 100 SH NLH
Okay.
Den prøver jeg at downloade.
Er der andre man skal tage et kig på?
The Coaching Tree af Baluga Whale og Tuba Steve
Tubasteve and his Baritones af Tubasteve
Ehhhh, jeg fatter simpelthen ikke hvorfor folk gang på gang anbefaler Tubasteve (no offence obv. :-)). Jeg har endnu ikke set så mange videoer på DC, men af dem, jeg har set, tror jeg han har været den ringeste 'coach'.
Han slår da sikkert sit NL100, eller hvad han nu spiller, fint, og han agerer som oftest rigtigt, men når han skal forklare hvorfor han agerer, som han gør, så er det typisk det forkerte, som kommer ud af hans mund. Det ses også tydeligt i coaching tree, hvor Baluga Whale gang på gang irettesætter ham.
Jeg kan desværre ikke anbefale nogle vid's, da jeg som nævnt ikke har set særlig meget, men jk3a er i hvert fald kompetent.
Jeg starter på NL25, helt forfra, et eller to borde ad gangen, og prøver at lære spillet denne gang frem for bare at spille.
Til det formål har jeg udset mig et par videoserioer hos deuces. Jeg har været medlem i lang tid, og har nu bestemt mig for faktisk at prøve at se nogle videoer..
De tre jeg har som første prioritet er :
Handreading : www.deucescracked.com/videos/619-Episode-One
Mathematics of NL holdem : www.deucescracked.com/videos/20-Season-Premiere
+EVolution of a pokerplayer : www.deucescracked.com/videos/706-Episode-One
Ud over det vil jeg have fundet en begynderserie, jeg har ingen fundet endnu, dog er jeg enig i at Tubasteve ikke er manden for mig.
@raskEn
Tror grunden til, så mange kan lide tuba, er at han gør det rigtigt godt rettet mod nl10-nl50 spillere. Der er mange ting som nye(re) spillere, ikke forstår af en Baluga, NoahSD eller en krantz-session. Hvorimod en video med tubasteve, som regel er meget lige til.
Men jeg vil gerne linke til denne tråd for ca. 30 gang på pn i år :
www.deucescracked.com/forums/7-Research-Development-/topics/28164-DC-Video-Guide-Updated-Se