Hej med Jer!
Husk at det er på torsdag at vi afvikler 5. runde af DCOOP 2005!
Alle der ER tilmeldt leaderboardet kan registrere sig til selve turneringen på LadbrokesPoker (ID #304973), og jeg vil opfordre alle der ønsker at deltage til at registrere sig i god tid således at vi kan nå at få løst eventuelle problemer inden turneringen starter!
Dem af Jer som endnu ikke er tilmeldt leaderboardet, men gerne vil deltage, skal nå at gøre dette
SENEST ONSDAG (IDAG) KL. 20
Således burde vi kunne nå at tilføje Jer til restricted-listen!
Læs mere om DCOOP 2005, præmierne og hvordan du tilmelder dig på:
[a:http://www.pokernet.dk/events/dcoop2005/default.asp][a]
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
DCOOP 2005 - 5. runde
¨Jeg kan ikke finde den, er det fordi jeg først har tilmeldt mig nu her?
Med chance for at lyde som en idiot, stiller jeg lige de samme 2 spørgsmål, som er blevet stillet 100 gange før.
- Hvis man har spillet en DCOOP før, behøves man så at sende webmasteren en mail, eller er man automatisk restricted ?
- Har kun finalen af DCOOP i mit MMT, ikke i aftens match ?
Tue
Den burde være synlig for alle - ligegyldig om man er tilmeldt leaderboardet eller ej...
Den har ID: 304973!
Nåå.. Det er en 20 $, sad og ledte efter en 30 $!! (Men ved ikke hvordan jeg har overset den alle gangene) Jeg er på og tak for hjælpen :)
"....- Hvis man har spillet en DCOOP før, behøves man så at sende webmasteren en mail, eller er man automatisk restricted ?....."
Nej, dette er ikke nødvendigt, hvis du tidligere har spillet en af DCOOP 2005 runderne.
Mvh
Theis
Jeg er tilmeldt leaderboardet med det rigtige nick... Nogle der kan help a brother out?
Hej med Jer!
Husk at der som sædvanlig er bounty-præmier:
Til den der slår enten Deicer eller DanTheMan ud er der:
1 stk. bog fra Bogsalget på PokerNet
Til spilleren på boblen er der:
1 stk. trææske med 2 sæt 100% Plastic kort fra Pokershop.dk
God fornøjelse!
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
Har der også været så få tilmeldte til de andre heats (73)? Er den første jeg er med, men troede bare det var en noget større turnering.
Der var lige præcis 100 i den første, så vidt jeg husker. Siden da er det faldet stødt til det det er idag.
Fuck hvor er det lamt, at jeg glemte turneringen. Nu bliver det svært at blive i top ti på leaderboardet:-(...
TDC"s net var nede i stort set hele jylland i aftes og er først lige kommet op igen, så mon ikke det havde noget med det lave deltagerantal at gøre. Jeg havde personligt planlagt og glædet mig til at spille med i aften, men sådan skulle det ikke gå
røg ud som nr 12, så vandt ikke engang et spil kort :(
Nettet virkede fint ved mig (århus), men røg tidligt ud. Kastede mig i stedet over interpokers £15k.