Kunne man evt. forestille sig at udvide levels til 12 eller evt. 15 minutter? Synes måske 10 minutter levels er lige korte nok.
Evt. lav en vote om det?
DCOOP 2005 - forslag
Ja det var klart det største problem. Jeg fik ingen kort i 30 mins, og så var toget kørt.
Hej Mukke
Send forslaget til : [email protected]
Så kigger han på det !
Go weekend.
Mvh
Theis
Hej Mukke m.fl.!
Tak for dit forslag!
I næste runde af DCOOP 2005 bliver vil blindsene stiger hvert 15. minut!
I øvrigt, så er næste runde allerede sat op af LadbrokesPoker og tilmeldingen er åben (for alle der var på restricted-listen til sidste turnering, resten kommer på snarest).
Med venlig hilsen
Mads Pedersen
PokerNet
"...øvrigt, så er næste runde allerede sat op af LadbrokesPoker og tilmeldingen er åben (for alle der var på restricted-listen til sidste turnering, resten kommer på snarest)." <--- lige for prins Knud.
Det betyder, at alle os der var med i 1. omgang ikke skal sende maile eller lignende, men blot tilmelde os på Ladbrokes?
Er iøvrigt enig i at 15 min lvl vil være mere behageligt
Hej MeyerDK!
Lige præcis - kun nye tilmeldte skal afvente mail fra os om at de nu er på restricted-listen!
God weekend!
Med venlig hilsen
Mads Pedersen
PokerNet
bare for lige at være helt sikker: jeg var ikke med til sidste turnering, men er registreret på leaderboardet. Skal jeg forvente at der kommer en mail om at jeg er på restricted listen, eller kan jeg allerede nu tilmelde mig?
Jeg har ikke fået nogen mail endnu, selvom jeg kom på leaderboard før første turnering startede. Dog ikke de 24 timer før som var et krav hvis man ville være med =)
@telum
Gør som jeg - prøv! det er da lettere end at spørge..
ikke når man sidder bag proxy og der er et stykke tid til man skal hjem...men venter da bare så =)
Rart med de 15 min. - så mangler vi bare at flytte starten til kl. 2100, så man kan nå hjem fra stadion :o)
heh, 15 minutter og start klokken 21, så ender det jo med at eventen kommer til at strække sig over flere dage. Det er jeg ikke sikker på min chef vil være så forstående overfor. :)