VI GENTAGER SUCCESEN I ÅRETS SIDSTE TURNERING I KORTHUSET HERNING
og afholder deepstack turnering nu på lørdag (d. 2/12) kl. 14 i foreningen Korthuset Herning.
Sidste gang var der 51 tilmeldte, men desværre 4 no shows, så vi blev 47 i turneringen. Håber vi kan samle mindst ligeså mange denne gang, da vi havde en rigtig god turnering..!
- Buy in 500+50
- Start stack 10.000
- 10 spillere ved finalebord
- Blinds:
1. level 25/50 – 45min
2. level 50/100 – 45min
3. level 100/200 – 30min
4. level 150/300 – 30min
Pause
5. level 200/400 – 30min
6. level 300/600 – 30min
7. level 400/800 – 30min
8. level 500/1000 – 30min
9. level 700/1400 – 30min
Pause
10. level 900/1800 – 30min
11. level 1000/2000 – 30min
12. level 1500/3000 – 30min
13. level 2000/4000 – 30min
14. level 3000/6000 – 30min
15. level 4000/8000 – 30min
Pause (Levels vil blive stoppet eller sat over stigning ved knockout)
16. level 5000/10000
17. level 6000/12000
18. level 7000/14000
19. level 8000/16000
20. level 10000/20000
Tilmelding/spørgsmål kan ske på sms til tlf.nr. 30 58 60 95 HUSK fuldt navn og om det er vores torsdags- eller lørdags- turneringen du ønsker dig tilmeldt.
Der kan købes forskellig mad og drikkevare i baren. Da dette samtidigt bliver årets sidste arrangement i Korthuset, giver huset æbleskiver, og vi regner med at fortsætte med hygge spil efter turneringen og lige så lang tid folk gider.
Hvis der mod forventning skulle være færre end 20 tilmeldte fredag d. 1/12 kl. 20, aflyses turneringen, så tilmeld dig i god tid !!!
Håber vi ses
Mvh. Korthuset
Deepstack Lørdag d. 2/12
Lyder godt... Håber ikke jeg bliver forhindret i sidste øjeblik ligesom sidst...
Regner med at komme...
Lyder dejligt. For det ser ud til at der er god respons, så vi får en kanon turnering op igen :-)
Glæder mig faktisk til spændingen når jeg er heads up ved finaltable ;-)
Hej ih8str8
Jeg går udfra at det er Simon ik :-)
Så det kan vi jo nok godt
Jeg regner også med at komme.. Kunne desværre heller ikke sidste gang
Nej, det kan jeg faktisk godt huske. Håber du kan den her gang, for vi havde virkelig en god turnering sidst, hvor der rent faktisk blev spillet noget god poker... Meget overraskende her i Herning ;-)
Der er rygter om at der kommer en flok ned fra Lemvig, kan i ikke lige smide mig nogle navne her eller på korthusets nr... Takker :-)
Nederen...
kan ikke på lørdag, lyder ellers som en god tur...
kan vi ikke rykke den til søndag... :-)
Hehe. Jo da. Vi rykker den da bare til søndag så... Jeg skriver det lige til de andre ;-)
Nej, det er godt nok ærgeligt, for det er som sagt årets sidste inden vi holder juleferie, så prøv da lige at finde på en god udnskyldning for at komme ud af det du har planlagt...!!!
Det hedder oppe fra Lemvig...
De kommer muligvis en 5stykker men ved det ikke helt de gider ikke kører hvis der kun kommer 20..
Jeg har fået navnene. Og selvfølgelig kommer der ikke kun 20. Der er da snart 20 tilmeldte nu. Og med det kendskab jeg har til poker spillere, så melder langt de fleste sig desværre først til fredag og lørdag.
En lille opfordring til at i melde jer til i god tid :-) Det giver spillere langt væk fra langt bedre mulighed for at tilmelde sig, når de ved der kommer nogen.
JA DET ER MIG!! BROKE FATTIGRØV - Vi ses på lørdag. Glæder mig da sidste deepstack turnering gik over al forventning!
Hehe.
Jeg er forøvrigt lige blevet gjort opmærksom på, at der står i det oprindelige indlæg, at turneingen aflyses hvis der ikke er 20 tilmeldte. Det er selvfølgelig en fejl..!!! Det er fordi jeg har genbrugt teksten fra den sidste deepstack turnering vi holdte, og den ville ikke blive afholdt hvis der var under 20 tilmeldte. Så selvom i har en lille køretur for at komme til Herning, så kan i rolig melde jer til. Turneringen bliver ikke aflyst..!!!
Lyder dejligt Fisken (Kan du ikke lige sætte navn på den tilmelding :-) ..)
Så er det jo imorgen kl 14 vi spiller. Vi er over 20 tilmeldinger, og Hernings talentmasse er igen ikke ret godt præsenteret på tilmeldingslisten endnu, så mon ikke vi nemt bliver over 30 når de kommer ud af busken :-)
Glæder mig til en hyggelig dag her den sidste dag inden vi holder ferie. Der er i hvert fald god tilmelding til at spille videre og hygge efter turneringen også.
@ Fisken, du er meldt til under navnet Fisken, men smid mig lige dit rigtige navn her eller på tlf. hvis du får tid.
Der er stadig frie pladser, så skynd jer til telefonen ;-p
Mvh. korthuset
Så er det i dag vi spiller. Der er ca 30 tilmeldte, så jeg forventer vi bliver lidt flere. Sidst kom der er 10 stykker lige på falderebet, så skynd jer til telefonen :-)
Håber vi ses
Husk fulde navn ved tilmeldingen...
Det er på museumsgade 55A i kælderen. Hvis du ikke kan finde det så ring på - 30 58 60 95 så forklarer vi vejen.