Defekt xbox 360 m spil.

#1| 0

Hello.

Min xbox 360 Pro (60 GB) som jeg har haft i 3 år er udløbet for garantien. Og sjovt nok om den ikke fik Red ring of Death 2 uger efter udløbsdagen.

Er der nogle der skulle være interesseret i en Defekt Xbox 360 (som de måske selv kan få gavn af, hvis man har tekniske fingre) m spil.
spillene er som følger.
Fifa 09.
Guitar hero 3 + Legends of rock M. 1 guitar.
Top spin 3.
Need for speed Pro street.
2 Controller.
Headset.

Jeg ved ikke hvad prisen skulle være, men kom evt. med et bud.
Vil tage ind i Bruuns galleri i århus og tjekke hvad jeg kan få for tingene i hhv. Game og Gamestop. Også kan jeg skrive prisen her inde :)..

REDIGERET : Jeg fik i en pm spurgt om den havde været åben og om der var pillet i den.. Jeg så en guide på youtube på hvordan man kunne fixe den selv. Men det eneste jeg har gjort ved den er at : Tage selve kassen af. Dvs. de 2 hvide flader. Bunden og toppen. Og da jeg fandt ud af at jeg ikke har handyman's fingre, stoppede jeg der og puttede dem på igen..

Det skulle lige pointeres :)

11-10-2009 19:57 #2| 0

Vil gerne byde 100 kr. for den defekte xbox. Kan selv hente den i århus :)

11-10-2009 20:47 #3| 0
OP

schnd@.

bare for xbox'en ik ? :).

Jeg tager nok til århus i morgen eller tirsdag, bor 20 km der fra ( odder). Og der tager jeg ind og ser de vil give noget for den, hvis ikke er det en aftale :)

11-10-2009 20:53 #4| 0

Jo, bare for xboxen (og kablerne). Hvad skal du evt. have for controllerne?
Smider lige mit telefonnummer i en PM, så kan du ringe hvis de ikke vil købe den.

12-10-2009 20:59 #5| 0
OP

solgt..!

12-10-2009 21:55 #6| 0

Hvis man kan en smule eller gøre som, der bliver vist i en video på youtube, så kan det nogle gange lade sig gøre at redde sin xbox, hvis den har fået RROD.

12-10-2009 22:00 #7| 0

Hvad er Red ring of death??

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar