Jeg har stadig ikke hørt noget fra HeMaDeMa, men har en meget god ide hvem manden er......
Jeg har personligt været i kontakt med en del menesker for at få bekræfte diverse informationer og så er internettet jo et fantatisk redskab, hvis man kan bruge det rigtigt.
Personligt vil jeg ikke hænge nogle ud, da jeg synes det er dårlig stil, men kan bekræfte at han efter 5 hånd ryger all in med A Q mod JJ som er en regular på B2B netværket, så han har tabt og ikke chipdumpet dem videre. Det er min fejl at jeg skrev det tidligere.
Hvis du ikke kan betale lige nu og her, så send mig en PM og vi kan finde ud af en afdragsordning, da jeg ikke slipper mine penge frivilligt.
Hvis jeg ikke høre noget fra dig i dette indlæg eller du smider et PM, må jeg formode du ikke vil betale og du synes det er ok at beholde mine penge.
Jeg kan læse at DVD manden tidligere har politianmeldt en person for bedrageri og jeg har tænkt at gøre dette samme, hvis jeg ikke høre fra dig.
Så helst vi ordnede udenom politi osv og jeg lover dig at jeg på ingen måde vil videregive alle de informationer jeg, men blot smide dem ud og vi kan slå en streg over denne lille episode.
Del 2 vedr. de 500 euro
synes bare du skulle prøve at andmelde det til politiet da du ville få NADA ud af det.! hvis du har overført 500 euro til en person og du siger til ham : du skal spille sårn og sårn,( og han så bryder det) så okay han har røvrendt dig. men hvis du ikke direkte har lavet en kontrakt hvorpå der står at han hæfter for tabet hvis jeres regler bliver overskredet har du ingen ting at komme efter. og kontrakten jo vel og mærket er signed af ham..
kan godt se du står i et træls spot, men politi andmelde ? nej tror jeg sgu bare ville være dumt af dig :D sorry to say it!
Ja, den var lige en tand for grov til bare give slip på.
Hvis han er så pissesej og farlig kender politiet ham sikkert i forvejen.
En del 2 nu ?
Har det her efterhånden ikke taget overhånd ?
Hvis manden ikke vil betale, så må han lærer det på den hårde måde.
Punktum slut.
Jeg har flere PM's fra manden at han vil overføre pengene, så jeg har på skrift at han vil betale tilbage som kan bruges til dokumentation.
Ja, jeg så helst at vi løste det i fordragelighed og jeg har også undskyldt at jeg var lidt grov i mit sprogbrug tidligere, men der var jeg helt oppe i det røde felt, da jeg aldrig er blevet snydt før af en på pokernet og jeg kender sgu' mange i dette miljø og lavet mange deals gennem tiderne.
Jeg ved godt 500 euro ikke er de store summer og pengene har jeg også afskrevet, men det er bare mere en principsag, at det sgu' ikke er ok at snyde folk, så længe man ikke kender dem.
Som djoffer.
self skal han ikke bare tage din penge.. tror bare det er totalt værdiløst at blande politiet ind i sagen IMO. ved det self ikke. men ja GL hvis du gør.
POST GERNE EVT. AFGØRELSEN FRA POLITIET :P
Må man så godt snyde folk som man kender?
Som tidligere skrevet gider jeg ikke hænge nogle ud, da det kun skaber mere splid. Nu må vi bare afvente og se hvad der sker......
Har du selv givet dit PW ud og ladet ham spille på din acc???
Yawn, del 2? én tråd var vist mere end rigeligt - du har dummet dig = du betaler prisen. tråd 2 er jo bare dybt godnat
Han har ikke ladet ham spille, han skulle sægle sine euros men ham han overførte til betalt ikke.
Konen har lige givet svineren og sagde jeg var et fjols at overføre penge til en mand som jeg ikke kender og jeg kan kun give hende ret.
Og vi har lige diskuteret hvad vi skulle gøre og vi kommet frem til manden nok ikke betaler og en politiandmeldelse kan tager flere måneder/år og det gider vi kkke bruge tid på.
Han tabte alligevel penge 2 min. efter han havde fået dem, så han fik ingen glæde af dem.....
Så hermed er sagen lukket, da jeg ikke gider bruge mere tid på dette og jeg fik mig en lærerstreg at kun stole på de pn'er jeg kender.....
God vind ved borderne, alligevel jeg er 500 euro bagud, er jeg ikke på tilt endnu......
Sick synes sgu du skulle gå hele vejen med det her naf, sgu træt af alle de klaphatte der svindler folk på pokernet..
Ved godt, du har afskrevet dem, men jeg er træt af disse tråde omhandlende lignende problemer. Jeg synes, du skulle tage den hele vejen, for ikke at Villain igen skal komme ud som "sejrherre".
Men badbeat, nafu - dog godt at høre du ikke går ned over det alligevel :)
@Nafu.
GL