Del odds med mig - TB på 107.6% over 1643 spil

#1| 0
Lidt om min baggrund:
Jeg har spillet poker i ca 5 år og har lavet et stabilt overskud på det. Jeg havde regnet med at fortsætte med det men en bekendt åbnede mine øjne for muligheden for at lave penge på odds. Jeg har "testet" det siden midten af april for at se om det var noget jeg også kunne lave overskud på. Først spillede jeg hos 4 bookmakers med en mindre bankroll fra en raket der var gået godt :) Da det viste sig at jeg havde en fin tilbagebetalingsprocent valgte jeg i september at booste betting-rullen op, så jeg kunne have højere units og flere bookmakere. Siden da er det gået stærkt og i og med at jeg har fået mere kendskab til tingene og mine units er steget, har jeg har lavet pæne resultater. Lige nu en tilbagebetaling på 107,6% over 1643 spil (alene på bookmakers med EU-licens). Jeg spiller stadig poker, men da jeg i år er presset ekstra af studierne, passer odds bare bedre, da det er mere fleksibelt og ikke kræver den store koncentration og forberedelse. Jeg er uddannet matematiklærer og har sjovt nok en meget matematisk tilgang til tingene, så du kan være sikker på at følelser ikke spiller en rolle i mine odds :) Dette understøttes yderligere af min manglende interesse for sport. For mig handler udelukkende om at lave penge.

Nu til idéen:
Jeg vil høre om der er nogle der er interesserede i at udveksle odds med mig? Ideen er fuldt ud gratis, hvis du opfylder mine krav. Jeg laver ikke selv mine analyser, og vil egentlig ikke komme nærmere ind på hvor jeg har mine odds fra. Fordelen sådan set bare at gøre det nemmere at sætte gode odds fordi man hjælper hinanden, samt at man får sat flere odds. Især på dage hvor man ikke har meget tid, vil det være en fordel med den støtte. Vi deler vores bets via rss feed,som jeg sætter dig ind i og det sker på en nem måde der ikke kræver ekstra tid.

Krav til dig:
- Du skal kunne fremvise en statistik med TB på minimum 105% over 400 spil eller mere
- Du skal være aktiv odds sætter og som minimum sætte odds hver uge
- Du skal føre statistik over dine odds
- Du skal som minimum bruge nogle af de samme bookmakere som mig
- Du skal være indforstået med at jeg på ingen måde garanterer et overskud på mine odds, og det er på eget ansvar hvis du vælger at følge dem
- Du skal være over 18 år :)

Jeg bruger følgende bookmakers:
Bet24
Bet365
Betsafe
Betsson
Betway
Bwin
Centrebet
Expekt
Ladbrokes
Mybet
NordicBet
Scandicbookmakers
Sportingbet
StanJames
Unibet
Victor Chandler
William Hill

Til slut:
Jeg er ikke interesseret i at poste billeder af mine statistikker offentligt, men send mig en PM hvis du har interesse og opfylder mine krav, så viser jeg dig mine tal og fortæller mere om hvordan vi deler vores odds. Kold og kynisk som jeg er gider jeg ikke bruge tid på at svare på spørgsmål i forumet til dem som alligevel ikke opfylder mine krav :)
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar