Dell inspion 660 , HMMM
Sidder og surfer efter ny pc til en af drengne og falder over denne :
www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/DEINS6606569/dell-inspiron-660-stationar-computer-660-6569
Ser spændende ud til pengene, men vil jo gerne lige se hvad den koster andre steder og finder så dette link :
www.pricerunner.dk/pi/223-2879562/Stationaere-Computere/Dell-Inspiron-660-(14351935)-Produkt-Info
Mindre harddisk, færre ram, dårligt grafikkort i forhold til og ca 400 kr dyrere.
Det må da være en superpris i el giganten ?
Bestemt ikke dårlig, men mere en kontor PC end en gamer, den vil have det meget svært med spil.
Går ud fra når det til dine børn skal der games på den, ved du hvilken spil ?
TiltThis skrev:
Bestemt ikke dårlig, men mere en kontor PC end en gamer, den vil have det meget svært med spil.
Går ud fra når det til dine børn skal der games på den, ved du hvilken spil ?
Hovedsaligt minecraft men også spil som sniper o.s.v
Tiltthis
Mit illuminated logitech keyboard, kun ca 4 måneder gammelt registrerer ikke særligt godt bogstavene når jeg skriver. Tror du bare dt er batterierne der skal skiftes ? skal de være nøjagtig samme størrelse om dem der sidder i ?
Ps den siger at batterierne er fuldt opladt !
Kiggede også lidt efter computer igår og fandt denne: www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1029706/Acer-Aspire-X1470.html
Syntes hvertfald man får en del for pengene.
@Mikkmakk
Hmmm er det et K800?
Det kunne godt være den trådløse forbindelse den er galt med, du kunne prøve og nulstille den via logitech setpoint software.
Men hvis det er periodisk de samme taster den er gal med, så kunne det godt være defekt jo.
@14mybrotta & Mikkmakk
Hvis i vil se hvad i kan få skræddder syet til jeres behov/krav som passer til jeres budget, så skal i være mere end velkommen til at sende mig en PM. Har efter hånden samlet en hel del maskiner i budgetter fra 4k-20k og alle har været meget tilfredse :)
@tiltthis
Kan sagtens blive aktuelt på et tidspunkt. Jeg sidder bare og kigger for drengene deler en vi købte for ca. 1/2 år siden, så der er lidt knurren ind i mellem, og vores her i stuen er jo det rene lort ifølge knægten på 8 år ;)
Jeg har kigget lidt på mm-vision
www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99105&type=pcsystem
og så opgradere grafikkortet til gtx650 TI for 349 kr ekstra, det ser ud til at være super kort for pengene :
www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=GeForce+GTX+650+Ti
Ville det ikke blive en stabil gamerpc til ca 4700 kr. Ville du kunne gøre det ret meget billigere ?
Som sagt så sonderer jeg bare terrænet, til jeg kan overtale konen til at nu kan vi ikke trække den længere med at de ikke har hver deres pc. ;)