Dell - Levering

#1| 0

Hey

Jeg vil bare lige høre, hvilke erfaringer i har med levering fra Dell. Jeg bestilte en monitor derfra sidste søndag, og den skulle så komme idag, men desværre har jeg ikke været hjemme til at kunne tage imod, så jeg regnede med en eller anden seddel i postkassen fra fragtmanden, men der er intet.
Fragtmanden hedder iøvrigt Schenker.

Hvordan forholder jeg mig?

29-05-2006 18:59 #2| 0

Snowdown, du kan vistnok logge ind på Dells hjemmeside og der bør du kunne finde nogle tlf''s. går du fra du har fået en kvittering.

aLETman1

29-05-2006 19:07 #3| 0

Hvis skærmen kommer med en privat fragtmand, (gjore min FPW2405) så ring og hør dem.
De er efter min erfaring rimilig fleksibel.

29-05-2006 19:10 #4| 0

Hmm..

"Ordrerne når som regel frem til deres destination senest 2-5 arbejdsdage efter forsendelsesdatoen."

---

"Forventet leveringsdato skulle gerne være d. 31"

Så den kan jeg så rette til 10 dage... For en enkelt monitor...

Næste gang køber jeg Samsung.. Lorte Dell

29-05-2006 19:14 #6| 0

Fik du ikke at vide under bestillingen af skærmen, hvornår den ca. kunne leveres?

Da jeg bestilte fik jeg at vide at de ikke havde flere i DK, og at der derfor ville gå 10 dage. Den skulle først fragtes fra fabrikken i Dublin.

29-05-2006 19:14 #5| 0

Har også haft problemer... Ventede i godt 3 uger på min skærm, og mailede løbende med dem hvor de sagde at den snart ville komme. Ringede så endelig derind også fandt de ud af at den stod og stod og samlede støv på et eller andet skummelt lager. Fik den kort tid efter.. Men stadig yderts påklageligt.
Hvis du får problemer, så ring til dem, det eneste der virker.

29-05-2006 19:47 #7| 0

Vidste at det betalte sig at beklage sig på PN :)

Skærmen kom lige ind af døren!

Undskyld Dell

Undskyld Schenker

;)

29-05-2006 20:01 #8| 0

Jeg har samme problem, bestilte skærm og computer d.20 og der er ikke kommet endnu, og den står også ved schenker...

Jeg hader jer stadig :D

@Snowdown

Der står også ETA d.31 ved mig men du fik din idag.... FUSK DET HELE!!! :)

29-05-2006 20:18 #9| 0

Jeg så fragtmanden havde mange flere Dellpakker i vognen.. Så hvis du er i nærheden af kbh, så kryds fingre!

29-05-2006 20:26 #10| 0

Silkeborg er ikke lige i nærheden? :)

29-05-2006 20:32 #11| 0

Det er da derfor du ikke har fået den...

De har velsagtens "specielle" regler vedr. jyder...

Mon ikke du får den hen af sommeren?? ;)

Dell 2001FP er iøvrigt mere lækker i virkeligheden :P

29-05-2006 20:41 #12| 0

Dell 2001 FP er også den jeg har bestilt samt en af deres bedst stationære, glæder mig som et lille barn :D:D

Blev du også inspireret af tråden her på pokernet? :D

Men så må den komme imorgen ellers, de har vel mere end en bil der kører ud med det? :)

29-05-2006 21:48 #13| 0

Jeg har fået min i dag. 14 dage efter bestilling. Her er de 4 ting jeg har hæftet mig ved under ventetiden:

Dell''s emailservice sucks big time. De svarer ca. 48 timer efter at have fået mail.

Deres online tracking er mere crappy than the crappiest online craptracking that ever lived to crap. 3 dagen efter jeg bestilte stod som ETA. Og det har den gjort lige siden. Ingen ændring i status til trods for at lortet er mere end 10 dage forsinket.

Deres telefonservice derimod er et kapitel helt for sig. De har angiveligt sat en depressiv, alkoholiseret, mentalt underfrankeret kvindelig gibbonabe til at servicere deres kunder. Jeg har ikke tid til at gå i detaljer, men lad mig nøjes med at konstatere at en dresseret myresluger sandsynligvis ville kunne gennemføre en studentereksamen på kortere tid end damen her har brugt på at erhverve sit symaskine certifikat.

Ganske enkelt en horribel oplevelse hele vejen igennem.

Nu er skærmen til gengæld kommet og jeg har næsten glemt alle de grusomheder jeg måtte stå i gennem. Orca, hostrup og de andre entusiaster har helt ret. Den skærm er CRAAAAAAAAZYY!

Mvh.
Wagn666

29-05-2006 22:24 #14| 0

wagn hvor bor du henne?


Har de glemt lille mig? :s

JEG VIL HAVE MIN SKÆRM

JEG VIL MULTITABLE * 10 :D

30-05-2006 00:01 #15| 0

Bestilte min skærm torsdag d. 25. maj, og fik i dag en opringning om at skærmen bliver leveret på torsdag. Dvs. leveringstiden er 7 dage, hvilket jeg synes er acceptabelt.
Har dog til gode at skærmen rent faktisk leveres på torsdag.

30-05-2006 00:10 #16| 0

Yes sir!

Et stk Dell skærm leveret på adressen. Godt nok noget andet end den gamle 17 tommers kasse.

Så skal den have gas.....!

@AlexKP
Sidder i København; men du kan godt glæde dig til Dellmanden kommer omkring Silkeborg

30-05-2006 00:17 #17| 0

Har lige fået min i aften, og må sige jeg er meget tilfreds med skærmen. Den var undervejs i 10 dage. Er helt enig med at Dells track service er meget dårlig. Faktisk lige så ringe som Poul Hubertz er.

@AlexKP
Jeg bor i Aalborg, så din må være på trapperne.

30-05-2006 00:38 #18| 0

Har i købt højtalerne, der kan kobles på forneden? Virker til at være en ok lyd, men det skal lige gennemtestes imorgen.

Udover det har den nogle nice features, som USB-indgange og en masse andet gejl... GENNEMTÆNKT-skærm der!

Næste indkøb: En ordentlig stol at sidde på! :)

30-05-2006 00:42 #19| 0

Bare et råd:

Hvis I på nogen måde kan komme i besiddelse af et SE-nr, så brug DELLs erhvervsafdeling. De kan altså dreje på nogle knapper som de øvrige DELL-medarbejdere ikke har andgang til.

30-05-2006 00:47 #20| 0

Kæft jeg glæder mig, men tror sku han er kørt gal ham manden, ingen der er kommet for at give mig noget... :S


Vil have den nu, glæder mig alt for meget :D

30-05-2006 01:05 #21| 0

@doom

Jeps... erhvervskunder får lidt ekstra service..og billigere priser.

Men faktisk er jeg begyndt at bestille skærme i mit private navn. For jeg fandt ud af at hvis man er privatkunde har man 14 dages returret uden begrundelse.

Opdager man bare en enkelt pixelfejl kan man altså få skærmen byttet.

Er man erhvervskunde skal der være mere end 6 eller 9 pixelfejl før det er en om´mer.

30-05-2006 02:18 #22| 0

Jeg har altid fået min skærm indenfor max 14 dage, og altid indenfor den ramme de selv har givet mig. At jeg så to gange har afvist en skærm fordi fragtmanden kom med den klokken 9 og jeg ikke orkede at stå ud af min seng, det er så noget andet. Ligeledes har jeg to gange haft fat i Dells support fordi jeg selv ville hente min skærm ude ved distributionen (Hinnerup) da føromtalte fragtmænd altid kom udenfor mit døgn, her har jeg fået helt superb support, ingen problemer. Jeg har også altid bestilt via deres erhvervsafdeling gennem mit firma.

Jeg har kun en enkelt død subpixel på en af mine skærme, så jeg er ganske tilfreds i den henseende.

30-05-2006 03:21 #23| 0

Arh... Træls, hvad så hvis de er kommet mens jeg ikke er hjemme, håber de har et lager i jylland? Ville være surt at skulle til Sjælland, lol...

30-05-2006 03:27 #24| 0

"ude ved distributionen (Hinnerup)". Stor var min overraskelse da GLS ringede for at minde mig om at jeg endnu ikke havde hentet min skærm (var lidt over en uge siden de havde været forbi) og at der afslutningsvist blev spurgt, "Er det dig der er Orca?". Det viser sig så at GLS åbenbart har PN''ere på arbejde :)

;)

30-05-2006 09:37 #25| 0

@AlexKP

Jeg bor i Esbjerg. Jeg formoder det er sidste stop på turen:-(

Er der nogen der ved hvad USB forbindelsen gør godt for?

Mvh.
Wagn666

30-05-2006 11:59 #26| 0

Giver lige lyd fra mig hvis den kommer idag...

30-05-2006 12:26 #27| 0

Stenet jeg venter en bærbar også fra Schenker... stod også max 2-5 dage - det var så i går :(


- Tox

30-05-2006 14:38 #28| 0

@Tox

Hvilken har du bestilt?

Mvh.
Wagn666

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar