Hey,
Her kommer lige en efterlysning:
jeg er efterhånden blevet ked af at spille SNG hos Party, fordi de betaler MEGET lidt tilbage i rakeback. Og når jeg fra den ene poker-spiller efter den anden hører om et utal af bedre rakeback-aftaler over næsten alt, så vil jeg gerne høre:
Hvilket pokersite er bedst, hvis flg. kriterier vægtes nogenlunde lige (og punkt 2 og 3 er et must):
1) Rimelig 22-55$ SNG-aktivitet (10-mands), så man ikke skal vente mere end højest tre-fire minutter i peak-perioden
2) PokerTracker + PokeraceHud skal kunne anvendes på pokersiden
3) Pokersiden skal være skattefri for danskere
4) En (i forhold til andre pokersider) rimelig fordeling af SNG-donks, SNG-moderate og SNG-vindende spillere
5) En software, der ikke vanskeligør muligheden for at multitable
Hvad siger PN-folket?
Med venlig hilsen
dooh
EDIT - indføjet, at jeg taler om 10-mands SNG
Den ultimative 22-55$ pokerside
Ja det er nok crypto du skal hen på.
Modstanden i FR sngs er ikke noget at skrive hjem om, mens der i SH sngs sidder rigtig mange regs fra £20 og op.
Problemet med crypto er bare at der næsten ingen action er på $10-20 FR sngs.
However er der lidt mere action på £5-10 FR sngs'ne, men der optjener du ikke lige så mange MPPs som du ville have gjort i $ sngs'ne.
Derfor vil din rakeback også blive mindre i forhold til din nuværende på party, vil jeg formode.
Det kommer selvfølgelig an på hvor mange sngs du har tænkt dig at game?
For mener du kan opnå 45% på crypto.
Mvh. Lasse Valeur
Det er selvfølgelig lidt ærgerligt, hvis der ikke er noget action. Er der slet ikke andre sider, der kommer i nærheden af crypto?
ipoker (noiqpoker har cashback + mulig skattefrihed). Mange spillere. Spiller dog shorthanded/hu men synes også FR fylder ok hurtigt.
tak for svarene.
Er strukturen hos ipoker og ongame langsommere end hos Crypto's?
Nå, der var ikke mange svar vedr. Crypto, men det skal ikke afholde mig fra lige at stille et spm. mere:
Har siddet og kigget lidt på PN's aftale med Betsafe på Crypto...
Her stå flg.: "Der gives 1 point til alle omkring bordet, når en pot rakes med mere end $1 og 0,25 point, hvis raken er $0,25 - $1."
Betyder det, at hvis man spiller f.eks. en ti-mands 20+2 sit n go, så får hver spiller 2 point x 10 = 20 point for at spille sådan en, eller er der tale om kun 10 point eller mindre??
@dooh
Crypto:
1) Som skrevet tidligere er der mest action på £-bordene
2) OK
3) OK
4) OK
5) OK efter de har lanceret proview
"Her stå flg.: "Der gives 1 point til alle omkring bordet, når en pot rakes med mere end $1 og 0,25 point, hvis raken er $0,25 - $1."
Betyder det, at hvis man spiller f.eks. en ti-mands 20+2 sit n go, så får hver spiller 2 point x 10 = 20 point for at spille sådan en, eller er der tale om kun 10 point eller mindre??"
Du modtager 3 MPP's for hver $/£ du raker i SnG's
---
www.bimbampoker.wordpress.com