***** Hand History for Game 3154603982 *****
$100 NL Texas Hold"em - Tuesday, December 06, 13:02:14 EDT 2005
Table Table 65559 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 4: AFK__ ( $176.62 )
Seat 5: Feeeeeesh ( $222.50 )
Seat 1: Gudrs ( $111.60 )
Seat 3: SackFlasher ( $111.15 )
Seat 6: laceee ( $54.25 )
Seat 2: mumme63 ( $110.15 )
Feeeeeesh posts small blind [$0.50].
laceee posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to AFK__ [ 2♣ 2♦ ]
Gudrs folds.
mumme63 folds.
SackFlasher calls [$1].
AFK__ raises [$5].
Feeeeeesh folds.
laceee folds.
SackFlasher calls [$4].
** Dealing Flop ** [ 8♥, 7♦, K♥ ]
SackFlasher checks.
AFK__ bets [$10].
SackFlasher calls [$10].
** Dealing Turn ** [ 2s ]
SackFlasher checks.
AFK__ bets [$20].
SackFlasher raises [$40].
Fornuftig villian.
Hvordan skal vi behandle den her?
Prøver at vi at komme til showdown uden selv at pushe og giver ham chancen for at bluffe i tilfælde af at vi ikke er slået.
Eller taget vi hovedet under armen og spiller den på rutinen med et reraise og et push?
Det hemmelige set - sh nl100
sætter ham all-in med det samme. Han har allerede halvdelen af sin stack i midten.
Hvis du gør det er det ret nemt for ham at slippe en masse vi slår?
Ville calle. Tror ikke han slår dig, og han vil måske prøve at tage den med et bluf, og så må du calle og håbe på han ikke har bedre kort.
Jeg ville også skubbe ham ind på turn...
Som jklaen siger er han allerede inde for 55$
Hvis det er et draw er det jo obv rigtigt at skubbe ham og synes helt sikkert det ligner et draw...
Kan self også være 2pairs eller dårligt spillet kq men så slipper han heller ikke væk fra den..
selvom han self burde smide kq etc men det ved vi godt de har svært ved i 100nl på party :-)
- Ratpackdk
Jeg synes bare du skal skubbe dem til midten. Der er retti mange kort på river, der totalt kan spolere din action, deriblandt A, 9, 6, ♥ osv.. Desuden kan det pludselig også gøre din hånd secondbest.
- Asger
Jeg valgte oxo linien med reraise/push på turn - jeg havde dog en fornemmelse af at jeg var bagud på turn - hvilket jeg også var - til set i 7"ere.
PÅ FORHÅND - UNDSKYLD.
SJÆLDENT HAR JEG SET EN HÅND POSTET HER DER ER SPILLET DÅRLIGERE....
PREFLOP - FOLD
FLOP - CHECK
SORRY SORRY, JEG FIK LÆST HÅNDEN HELT SKÆVT, JEG TROEDE HERO LIMPEDE og CALLEDE
Er du stiv Carl?? Jeg spiller hånden på samme måde. De fleste gange caller jeg dog bag limperen preflop, men ingen stor fejl imo.
All in på turn er vidst sagen her.
Sorry my fault, ja jeg må være stiv, jeg har læst hånden helt omvendt.
Om jeg raiser eller caller preflop kommer an på hvor tit jeg mine continuation bets fungerer på det givne bord. I det her tilfælde gik de rimelig rent igennem når modstanderen ikke ramte. 5$ er mit standard raise med 1 limper og jeg laver ofte det raise uanset om jeg har 6/7s eller AA.
Indtil jeg ved at modstanderen har tagget mig så spiller jeg sådan når jeg har position. Bliver jeg kaldt på floppet og ingen hjælp kommer på turn er jeg selvfølgelig færdig med hånden.