Det satans uskrub, update om NETel.

#1| 0

Okay, der skal lukkes lidt steam ud nu.

9. november - Hiver 4700$ ud fra min NETeller account til min bankkonto (faktisk tidligere men de går ikke igennem før den 9.) Disse penge har jeg stadig ikke set noget til. Fik først at vide at det kunne tage måneder, derefter at deres bank ville ordne det mellem jul og nytår. Efter det ikke er sket skriver jeg at de jo havde fortalt det ville blive løst mellem jul og nytår til hvilket de svarer at de kun sagde "højst sandsynligt" og at jeg derfor bare skal lade vær med at komme der med attitude.

26. november - Kører mit NETeller mastercard igennem som garanti hos Marriott i St. Kitts. Da jeg kommer hjem ser jeg at der først er forsøgt et +1000 euro withdrawal der blev cancelled og derefter et 470 euro withdrawal der gik igennem af St. Kitts.

Marriott nægter selvfølgelig alt kendskab (fører kontakten gennem Betsafe -> Crypto -> Marriott.) Da jeg sender screenshots af mit statement her et sted mellem jul og nytår får jeg at vide at de kan se at de withdrawals må være lavet igennem deres ATMs.

Alle der var dernede ville selvfølgelig vide at max på ATMs var 600$ og at 1000 euro og for den sags skyld 470 euro er større beløb end 600$. Desuden havde jeg inden pointeret at jeg ikke havde brugt det kort og at jeg havde fået penge igennem Rick, hvilket mit Betsafe statement bekræftede men deres arbejdes åbenbart udfra antagelsen at kunder lyver.

Nu står det sådan: Jeg har fået bekræftet first-pay at disse ikke var foretaget fra en ATM, marriott har fundet ud af at det var et "hold" der var sat på og at pengene derfor var sendt tilbage d. 3. december, hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet.

Min kontakt i Betsafe har sagt at grunden til at de ikke bare havde kompenseret og stadig ikke har kompenseret for det var på grund af principper. Jeg har nu fået at vide at jeg skal kontakte min kortudbyder og at de nok ikke vil gøre mere. Det er ikke så meget pengene men mere det at jeg er træt af at blive røvrendt af diverse firmaer.

Derfor kan udledes at Betsafe/Cryptos principper må være:
If one of our partners screws over our customers we'll just let them sort their shit out themselves. Fin partner der PokerNet.

For et par dage siden formåede jeg desuden at tabe en hånd hvor jeg var 99,7% favorit på floppet.

Desuden sugede Myth_Dark ud på mig flere gange i et homegame. Blandt andet havde jeg KK vs AJ vs A6 AI pre, med en 4. mand der viste et es som jeg tabte. J2 vs J8 på J27 hvor der er heftig action, han rammer sin 8er på turn og til sidst AJ vs J9 i en 4 BI pot i NL400 kroner, hvor han caller et AI på J338 for 520 kroner med kommentaren vedhæftede: "Jeg kan ikke folde når jeg har 9er" <-- det skyldes at 9eren var valgt som prop card og var på stortset hvert board mindst en gang. River: 9

Dette var heldigvis alligevel en mega fed homegame/julefrokost/druk weekend =)

Det blev lidt langt og lidt kedeligt. Sry men det skulle ud.

14-01-2008 16:27 #2| 0

ad... Måske burde du overveje at oprette en selvstændig tråd med Betsafe problemet, for ja det virker da som siiinsyg ringe kundeservice af Betsafe.

14-01-2008 16:30 #3| 0

Ved ikke hvorfor, men jeg forveksler altid jer to :-)

14-01-2008 17:12 #4| 0

Jeg synes det er synd for dig...

14-01-2008 17:58 #5| 0
OP

@djoffer

Well, spørgsmålet er hvor meget det egentlig vil hjælpe.

@Lilja

I know you do.

14-01-2008 20:51 #6| 0

tjaeee skodko, reps fra Betsafe læser ihvertfald meget med på det her forum, og man må da sige det er ualmindelig dårlige service fra deres side af...

14-01-2008 21:25 #7| 0

Synes djoffer har en god pointe.

Det lægger altså et vist pres på udbyderen, når der kommer dårlig omtale.

14-01-2008 22:25 #8| 0

Jamen så sætter jeg da Betsafe lidt på hold.. Tak for "warning"

19-02-2008 21:34 #9| 0
OP

Hep hey! Ny sjov update. Fik som nogen måske har hørt, endelig mine penge men nu har NETeller faktisk direkte anklaget mig for at lyve over for dem. Fik creditted de penge til min NT account, skyndte mig at hive dem ud gennem Bossen og ind på min bankkonto. Nu påstår NETeller så at de penge de sendte i første omgang skulle være gået ind, hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet. Alligevel bliver man præsenteret for følgende mails:

"I just received word back from the bank, that the payment we have already credited your NT account for, has also hit your bank account.



Therefore, we will need to adjust those funds back out of your NT account, as per the bank, you are refusing to let them reverse that payment that was already credited to your NT account."

Efter at have forklaret at dette ikke er tilfældet, at jeg kender til andre fra 2+2 der stadig ikke har fået deres penge og at jeg selvfølgelig vil være klar til at sende et bank statement for at bevise det omformulerer de sødt:

"HI Thomas,



You can actually fax a bank issued statement to 001.403.769.3435.



As per with this case, they have tried to recall the funds, but on your end, you refused them to credit them back to us, even though we have credited your NT account.



Regards,



Shawn M.
Supervisor~EFT and Adjustments "

Lige en ekstra heads-up til dem der stadig ikke tror på at NETeller har elendig support og nada styr på deres penge.

19-02-2008 22:16 #10| 0

Ligemeget hvor uskrubbet jeg er så kan den ikke benægte skrubbet i 9'eren i vores games ;D

19-02-2008 23:53 #11| 0

Hvordan kan det være, at det er Betsafe der håndterer din kommunikation med Marriott? Det lader til at være en sag imellem dig og Marriott omkring brugen af dit kort på deres hotel?

Det kan godt være at det er mig der ikke helt har forstået sagen ordentligt, men jeg kan ikke se, hvordan den har noget som helst med nogle pokersider at gøre?

/Mikael



20-02-2008 00:05 #12| 0
OP

@DTM

Det var nu Betsafe/crypto. Fordi jeg havde besvær med at komme i kontakt med marriott og når nu crypto har en gigantisk aftale omkring en hel pokerturnering og mange hundrede værelser, virkede det oplagt at tage kontakten gennem dem. Især efter jeg fandt ud af at Marriott nægtede det hele.

Hvem tror du har den største effekt umiddelbart, en random dansker der sandsynligvis aldrig vender tilbage eller en stor forretningspartner?

20-02-2008 00:47 #13| 0

sorry dude gl

20-02-2008 12:18 #14| 0

@skodko

Det forstår jeg så godt, men hvorfor er det så at du bliver sur på Betsafe? Hvis de forsøger at snakke med Marriott og ikke bare siger, at det er dit problem med det samme vil jeg mene, at det er meget pænt gjort af dem (da det jo intet har med dem at gøre).

Hvis Marriott så smækker dem døren i hovedet er der jo ikke rigtigt mere de kan gøre?

Igen, det kan godt være at jeg ikke forstår situationen helt igennem, men kan ikke se, hvad det er Crypto (Betsafe) gør forkert?

/Mikael

20-02-2008 12:46 #15| 0

Såfremt det er sandt, hvad du fortæller os, er det en rigtig klam situation, men det kan da aldrig blive Betsafes eller Pokernets problem.


Pokerens Pelé
aka
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

20-02-2008 12:55 #16| 0
OP

@DTM

Samtaleforløbet havde meget med det at gøre. At jeg brugte en måned på at skrive frem og tilbage før jeg fik det svar og at der konstant blev sat spørgsmålstegn ved min ærlighed. En del af det har nok også været at jeg på det tidspunkt var ret træt af at mangle både de penge og neteller og pengene, hvilket måske også kan have spillet ind.

Jeg mener dog stadig at det må være i Cryptos interesse at det hotel de sender deres kunder til, behandler disse kunder ordentligt.

Har dog fået pengene nu gennem en Cardholder's Dispute.

20-02-2008 13:10 #17| 0
OP

@DTM

Hvad ville i egentlig gøre hvis en af pokernetterne der havde signed up gennem jer til f.eks. Betsafe, havde oplevet at disse havde taget nogen af hans penge uden grund og han kunne bevise at dette var tilfældet og at de løj om det? Ligge pres på Betsafe og hjælpe ham med at få sine penge tilbage eller bare lade ham klare det selv?

20-02-2008 13:13 #18| 0

@skodko

Selvfølgelig ville vi lægge pres på dem. Vi er jeres repræsentater - ikke Betsafe's.

/Mikael

20-02-2008 13:16 #19| 0
OP

@DTM

Så du synes ikke at det på en eller anden måde ville virke naturligt at en side som man donerer flere tusind dollars til hver måned på et eller andet plan føler samme forpligtelse overfor deres kunder som i gør?

20-02-2008 14:00 #20| 0

@skodko

Jo, og så vidt jeg kan læse ud af historien, så har Crypto også forsøgt at kontakte Marriott for at få en forklaring. Men når de løber hovedet imod en mur og Marriott siger at der ikke er noget at udsætte på dem, så kan de ikke rigtigt gøre mere. Hvad ville du gøre, hvis du var i Crypto's sted? Du kan jo ikke entydigt sige, at det ikke er spilleren der i en koger efter en danske gettogether har brugt kortet i baren eller sådan noget.

Som jeg læser det, så forsøger de at snakke med Marriott og da de løber hovedet imod muren, så må de vende tilbage til dig og sige, at du må tage fat i din bank eller kortudsteder for at se, hvad de kan gøre.

For mig lyder det som om, at de har behandlet sagen som de skal, men jeg ved selvfølgelig ikke, om der stadig er elementer jeg ikke er opmærksom på.

/Mikael

20-02-2008 14:47 #21| 0
OP

@DTM

Jeg tror bare stadig at jeg, hvis jeg var i cryptos sted, ville føle mig lidt taget ved næsen når min samarbejdspartner direkte løj overfor mig, hvilket spilleren kan bevise, og ikke bare godtage at spilleren bare må klare sig selv men sådan er vi nok så forskellige. Dog var hele pointen med denne update at advare mod NETeller det er da godt nok lige at få diskuteret det andet også =)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar