Direkte mail til Fortune?

#1| 0

Jeg har desværre indtastet mit password forkert nok gange til, at min account er blevet frozen. Jeg har skrevet til supporten, men det virker ikke rigtig til, at den er blevet læst her adskillige timer efter.

Jeg vil gerne være sikker på at kunne spille den turnering, som jeg har kvallet mig til i morgen, så hvis nogen af jer sidder med en mere direkte mail adresse til supporten, vil jeg meget gerne have denne.

18-05-2008 02:30 #2| 0

[email protected]

18-05-2008 02:31 #3| 0

Tak. Er der nogen til at svare på den her i løbet af natten ? Er lidt surt at have en frozen account når man gerne vil ind og rense :)

18-05-2008 02:36 #4| 0

jeg tror det - jeg faar stort set svar inden for 1 time uanset hvornaar jeg skriver til ham.

18-05-2008 02:38 #5| 0

Super. Jeg må se om der er nogle nu her. Ellers må jeg jo bare vente til i morgen.

Tak for hjælpen.

18-05-2008 02:51 #6| 0

James er i et fly over atlanten lige nu, så du bliver nok nødt til at væbne dig med tålmodighed :)

18-05-2008 02:55 #7| 0

Det var da en lidt træls nyhed :) Men nu må vi se hvad der sker, har både sendt den til den almindelige support og til James. Håber da den bliver set inden min turnering starter i morgen.

18-05-2008 02:58 #8| 0

Det gør den helt sikkert.

Jeg skal nok lige gøre ham opmærksom på det når han lander.

18-05-2008 03:04 #9| 0

Skal man ikke skrive til boss når man har glemt/skrevet sin kode forkert?

18-05-2008 03:07 #10| 0

@ Bonzai - det lyder rigtig godt. Mange tak!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar