Så er vi i gang med FT til DM i Poker 2013.
Følg det live lige her.
DM i Poker 2013 - Tillykke til RasA
1. Allan Sandgaard 366.000
2. Casper Toft 688.000
3. Gholam Olesen 268.000
4. Rasmus Agerskov 417.000
5. Anders Ottesen 137.000
6. Mogens Weng 108.000
7. Albert ‘Aki’ Iversen 321.000
8. Rasmus ‘lo2larsen’ Larsen 1.021.000
Payouts
1. 524.000
2. 360.000
3. 230.000
4. 170.000
5. 128.000
6. 105.000
7. 85.0008
8. 65.000
Kom så Toft! :-)
Mogens Weng er første mand ude med A6 vs Akis JJ all in pre flop. Weng rammer A på floppet, men Aki rammer sit set på river.
Hvad hedder de forskellige på PN?
Har kun fulgt med med det ene øje, nogle der kan beskrive Toft's udseende?? :)
Jeg følger det ikke lige nu, men folk må gerne lige melde op, når der ryger en spiller ud.
Hvad sker der for han spørger på engelsk, og han svare på dansk. haha
Nej også her, det fungere slet ik..
Det kører også lort her. Ligner at kanalsport har problemer med signalet.
Nå her
Stilstand..
Aki er low.. Ca. 24-25 BB's.
lo2larsen i 1.350.000 i følge Danske Spil
Ellers står det bare lidt stille pt..
maxkorsoer skrev:
Hvad sker der for han spørger på engelsk, og han svare på dansk. haha
Hvis man har fulgt bare lidt med i poker de sidste mange år, ville man vide at kommentatoren er den kendte Jesse May, som er dansk gift, og har boet i DK i mange år.
Hans danske er stadig lidt of, men han forstår alt dansk...
Så derfor det engelsk/danske ;)
Aki ude..
Ryger AI på turn mod lo2larsen, lo2larsen har turnet hus mens Aki har flushen..
lo2larsen kæmpestor..
sNABELA skrev:
Aki ude..
Ryger AI på turn mod lo2larsen, lo2larsen har turnet hus mens Aki har flushen..
lo2larsen kæmpestor..
Han flopper da huset?
Hvorimod aki turner flushen
Kom direkte fra det der kæmpe cashgame, så så ikke hele hånden - sorry 8)
- Ville bare komme med update til folk, der ikke så det :o)
Sandgaard røg lige før med TJ mod Larsens AA, Sandgaard turner straight og Larsen river flush, som han ikke selv havde set :)
Kan ikke rigtig finde chipcount nogen steder, men Larsen er solid chipleader!
Ever-young skrev:
Kan ikke rigtig finde chipcount nogen steder, men Larsen er solid chipleader!
Thanks anyway :-)
Hvis jeg finder den, så kommer jeg med update.
Chipcounts
Casper Toft 1.250.000
Gholam Olesen 200.000
Rasmus Agerskov 430.000
Rasmus ‘lo2larsen’ Larsen 1.430.000
AA vs KK
Agerskov doubler på Gholam - efterlader Gholam med 1-2 BB's
Så må det snart være 3 handed med Agerskov, lo2larsen og Toft ..
sNABELA skrev:
AA vs KK
PokerNet ♥
Olesen ude misset desværre hånden.
Kom så Tooooofft!!!
Dieb skrev:sNABELA skrev:
AA vs KK
PokerNet ♥
Ikke nemt at argumentere imod :-)
Holstt skrev:MrHRG skrev:
Over 11 millioner chips!!??
8)
ROFL!
Hoppede lige på streamingen, men alt for dyrt her. Giv gerne et praj når/hvis der kommer lidt mere gang i den :-)
Så er Toft og Agerskov Heads Up.
Agerskov tager Larsen ud, da Larsens AA ikke kan slå Agerskovs AT off. Agerskov flopper straight. Føj
MrHRG skrev:
Hvad kom de ind med, så det selvfølgelig ikke :(
Se post 54
A10 vs. AA ai pre :)
Flop KQJ
Ja All-in pre
Ja den var godt nok ond. :-(.
Man kunne også se skuffelsen for larsen.
skide godt spillet lo2larsen - glæder mig at se mine chips gik til kompetente hænder
pøj pøj fremover
agerskov 2.050.000
toft 1.250.000
Nogen der så det prizeless klip hvor han ligger sig til at sove i tur, da han ikke er klar over det er hans tur? (ca ved 16.30 tiden) var flad, men fik det desværre ikke optaget.
Jeg holder med Xnuu, ene og alene fordi Holstt har en avatar der ryger i offentlgt rum. SKAM DIG!
GO XNUU!
Så tæt på og alligevel så langt fra for Ras :(
a4 mod a10....4er på flop
A4 vs AT ... Toft flopper sit mini par og laver efterfølgende løbeflush
Toft ca. 1,2
Ras ca . 2,1
Toft 3bet ... Ras 4bet shove .. Toft folds
800k
Vs Ras' 2,5 ..
Seriøst? Hvorfor sidder en "voksen" mand med et halskørklæde på? Så meget gay, at jeg måtte finde noget andet at kigge på.. :O
Seriøst? Hvorfor sidder en "voksen" mand og kalder sig GrimGladGris? Så meget gay, at jeg måtte finde en andet tråd at kigge i.. :O
Så fedt dog af hvis det rammer dig så hårdt....
Og seriøst... -Ham Jessy May, har han nogensinde holdt på 2 kort eller mere, i sit liv? LOL.
Enig med Mice. Hvorfor overhovedet bruge sin tid på, hvordan andre mennesker påklæder sig. Det er vel en smagssag fra individ til individ. Hvis du synes halstørklæde er gay, så er det da heldigt du selv kan vælge om du vil gå med det eller ej.
Toft dobbler
77 vs 44 .. Som løber ud
Wow
Hånden efter 88 (Ras) mod JJ
Ras rammer set og er Danmarksmester 2013 .. Weeee
Kæmpe tillykke!!!
Agerskov ny Danmarksmester efter 88 vs JJ, hvor han flopper sin 8'er.
Så fair at RasA vinder efter ham tox'en viste 77 op....
GG... Toft's JJ holder ikke mod RasA's 88, og vi har en ny DM vinder.
Gratz til begge og gg!!
Men hvorfor skal både nr.3 og nr. 2 ryge ud på den lede måde. 8(
varmt, og gratz : O)
Du har ret Holst ..
Til gengæld var Toft heldigere tidligere med A4 mod AT .. Så den ligger vel 50/50
Men lækkert FT .. Godt spil og nasser af rail-lir
Next time Toft!
Men det var vel næste. Agerskovs tur til at få en af de store live tours :)
Holstt skrev:
Grats med sejren!
du glemmer at han blev suget hvor han har A10 mod A4 tidligere så det er fortjent at han rammer 8ern
<--Ret sikker på Rasmus havde kaldt ham med de famøse 72, efter ham "gutten" viste 77 op....
GrimGladGris skrev:
<--Ret sikker på Rasmus havde kaldt ham med de famøse 72, efter ham "gutten" viste 77 op....
Helt seriøst, hvad snakker du om?
Heh, de har spillet i flere dage.. Så han sælger sit eget guld for et par 7? Vist kun i 6-dagesløb at par 7 spiller godt... ;)
GrimGladGris skrev:
Heh, de har spillet i flere dage.. Så han sælger sit eget guld for et par 7? Vist kun i 6-dagesløb at par 7 spiller godt... ;)
Tror du skal stoppe med alt det fjolletobak
Hvem vandt?
@grimgladgris
Mon ikke det er på tide du kommer i seng?
Hvilken callingrange smasker han de 7'ere ind i? Any-two? If not, er han så over the top med dem? Kontra et easy fold?? Hvad er ev i et spot med 7'ere, hvor du ikke bare kan reloade eller starte en ny hu?
Stort tillykke til Rasmus!
Grats... Håber for din skyld at min hest ik har lidt varige mén fordi så kommer jeg efter erstatning!! :)
Det er jo dit eget selvmål KP ..
Du må jo lære dem at floppe en del bedre!
2. og 3. plads .. skal i ikke snart til at gå efter guldet egentligt??
;)
Kæmpe kæmpe fortjent, og super HU mellem to gutter der kun bidrager positivt til den danske pokerscene med deres gode smittende humør og gode pokerspil.
Undede jer begge titlen. Kæmpe gratz Rasa, fin tour endelig at lukke ;)
Ses på grillen!!
gratz Rasa, ganske godkent 2013 på live fronten ;)
Tak for opbakningen til alle sammen. Ville selvfølgelig ha været lækkert med en DM titel, omend det måske havde været lidt tyveri.. Ville dog hellere have at Rasmus havde holdt hjem med hans AT istedet for den ulækre måde :s.. Men jeg klager ikke, den bedste mand vandt, og det er super fortjent! Imponerende run af hr. Agerskov på det sidste.. Også stort tillykke til Lo2.. Pisse bittert, men du spillede sku en fornuftig omgang tourpoker..
Til modetosserne vil jeg lige informere om at jeg kun spillede med solbriller og halstørklæde på finalebordet, og udelukkende gjorde det fordi jeg troede/tror nogle af spillerne er i stand til at samle op på f.eks. Pulsen, som man ikke selv kan styre.. Måske tager jeg fejl, men om ikke andet gør det at jeg selv er mere komfortabel, hvilket vægter højere end at være 4niZeL00king m0dech3f på tv.. :)
GG
/CToft
1001nat1001 skrev:Holstt skrev:
Grats med sejren!
du glemmer at han blev suget hvor han har A10 mod A4 tidligere så det er fortjent at han rammer 8ern
Har ikke glemt det, men jeg taler ikke om fortjent/ufortjent. Jeg siger bare, at både den hånd lolLarsen og den hånd Xnuu ryger ud med er megaklamme!
Som Sorøborger holdt jeg klart nok med RasA efter, Erland røg af FT.
Så grats fra bjerget ved Suserup til RasA!
Hvorfor snakker den ene kommentator engelsk og den anden dansk? På samme tid, det virker mærkeligt at høre et spørgsmål på engelsk, der bliver besvaret på dansk?
Gad vide hvor mange gange ovenstående spørgsmål er blevet besvaret her på forumet, imens DM har været igang ? :D
Anyway fordi den engelsktalende person, er amerikaner. Der forstår dansk men ikke føler sig komfortabel med, at tale det på tv.
GrimGladGris skrev:
Seriøst? Hvorfor sidder en "voksen" mand med et halskørklæde på? Så meget gay, at jeg måtte finde noget andet at kigge på.. :O
Max Gay at gå op i hvad tøj andre mænd har på.
Mange tak for opbakningen til alle! :-)
Det har været super fedt både denne gang og i London og Marbella. Selvom jeg ikke for alvor er aktiv her på forummet sætter jeg stor pris på støtten.
Til Toft og Lo2 kan jeg kun sige: I må lære at floppe bedre ;-) Ej, klamme hænder begge to, det kan der vist ikke herske nogen tvivl om. Til mit forsvar kalder jeg setup i begge situationer:) At jeg ender på den rigtige side vil jeg så undlade at brokke mig over. Tak for kampen til begge (og til resten af finalebordet) - synes vi havde en god og hård, men også hyggelig 3vejs/hu.
Og så lige for at slå det fast; Toft så fucking godt ud på FT! Solbriller eller ej :)
Endnu engang tak for støtten til hele PN.
/Rasmus