Hvis og i så fald jeg kan få lov af Danske Spil til at sælge mit sæde til DM i poker (det har jeg næsten fået en bekræftelse på), er det til salg for 1.000 kr. under buy-in - dvs. 15.200 kr - til første bud. Hvis ingen købere; så tager jeg den selv ned B-)
DM i poker - Danske Spil-sæde til salg for 15.200 kr
Hvad betyder næsten bekræftelse?
Hvis man skal spille i DS gear, så lyder 15200 af meget :-)
Næsten bekræftelse er at jeg har fået en mail fra DS's support, der skriver "Det er vist muligt at få lov til at sælge sit sæde, bare sig det når du bliver kontaktet."
Næsten 10% rabat er da et scoop - også selvom man skal spille i noget bestemt tøj?! :-)
Er lige blevet solgt til 14.5k i ds tøj dog til kp som alligevel spiller i ds tøj men tror du skal derned omkring
makassip skrev:
Næsten 10% rabat er da et scoop - også selvom man skal spille i noget bestemt tøj?! :-)
Ifølge min lommeregner er det 6% rabat, måske er jeg bare nøjeregnende...? :-)
Det er da også næste 10% ;-)
Anyways - jeg vil gerne have de 15.000 kr for sædet - og hvis jeg ikke kan få det, så tager jeg sgu den store oplevelse med, det er , at spille DM i poker! :-)
Jeg har ikke hørt "ordentligt" fra DS endnu (er det egentlig ikke lidt underligt?), men de skrev i en tidligere mail, at det højst sandsynligt blev ons.
Og jeg er faktisk rimelig fastlagt på at skulle have 15.000 for det - eller spille selv :-)
Lad mig bare købe det for 15k...