DM i poker skydes igang på fredag. Derfor afholdes et DM i teamlir. Ved de foregående ganges Teamlir har en enkelt mand formået at vinde med to forskellige makkere. Navnet er Rahbek, Helge Rahbek. Er du klar på Teamlir a la WPT København og WPT Vejle - og tør du udfordre Helge, skal du finde en makker, som tror på dine pokerevner.Reglerne er som de plejer:
Det hold af 2 mand som samlet casher for flest danske kroner i hovedturneringen, vinder puljen. Indskuddet er 1000 DKK pr. mand. Skulle nogen have lyst til at stive taksten, kan i melde det op og battle imod dem som også vil det. Sidste chance for at tilmelde sig er på fredag kl. 14.00. Pengene overføres senest en uge efter at vinderen af DM er kåret til et kontonummer fra vinderholdet, som i finder her i tråden.
Sjovt nok har undertegnede været på jagt efter en fri transfer og fundet ingen ringere end den regerende danmarksmester. Holdene ser ud som følger:
Rasmus Agerskov - Anders Bisgaard
Helge Rahbek - Martin B. Hansen
Henrik Hecklen - Simon ravnsbæk
Frederik Bink - Casper Toft
Henrik juncker - Johnny østbjerg
Mads MP. - Christian Elgstrøm
Mads Smith Hansen - Morten Lihn
Lasse Frost - Jannick Wrang
Ruben Rasmussen - Stefan Grøn Knudsen
Vel mødt og må de bedste vinde Teamliren!
- Anders Bisgaard
DM i Teamlir 2014!
Jeg er frisk på at forsvare sejren, skal lige finde ud at hvem jeg skal teame op med.
@ kalash
Flot teaser du får sendt afsted der;)
Forestiller mig der allerede er lang kø udenfor din dør?
Toft og jeg er klar og vi vil meget gerne tungere ud hvis nogen tør ??
Og det skal ikke være nogen hemmelighed at vi gerne vil EKSTRA tungt ud mod Walth. Hvis det lykkedes ham at finde en makker.
Mr East og undertegnede stiller glædeligt op som sponsorer af det vindende hold, mens vi hygger os i baren.
Deagle spiller ikke, så jeg teamer op med borg i stedet.
Vil i bare have kontonummeret nu? Alternativt kan i bare afregne kontant på fredag hvis det er nemmere.
@toft
Vi vil selvf gerne tungt ud, hvad vil du ud for?
Jeg teamer op med Veron efter trusler.
walth skrev:
@toft
Vi vil selvf gerne tungt ud, hvad vil du ud for?
Hvor meget skal der til for at slå dig død?
Du er for vild Toft :)
10k DKK pr. mand? Er sikker på brink og borg også gerne tager den
FredBrink skrev:
Snap Walth!
Lad os bare sige vi har et indbyrdes 10k DKK bet pr. mand der har samme vilkår som ovenstående teambet (samlet cash vinder osv).
Vores eneste krav er at Toft afregner med mig og du afregner med Borg ;-)
Altså hvad er det med jer og indbyrdes grudge til højre og venstre..? Er self med på et hygge 10k stik udover de 1k som er på tvang
Fint med mig hvis du helst vil betale toften.
Jeg troede ellers gerne du ville ha' mulighed for at flippe dig ud af den når du er faldet af?
Brink, jeg tror det er fordi han allerede er faldet af i noget andet, og derfor bare kan overføre det hele på en gang, hvilket er praktisk smart.. Game on
Havde set frem til at møde ovenstående!
Mads MP og Christian Elgstrøm er noteret;)
Ruben Rasmussen og Stefan Grøn Knudsen er game! :)
Kan ikke se hvordan jeg skal kunne tabe når jeg er sammen med Frederik "BINK"
Godt nok spændende hvem der holder længst af Henrik og brink! Gogo hennur
For tidligt på dagen at uddele stråler (specielt når jeg ikke kunne udflippe KP) - men vil de af jer, der var med i team bettet ikke sende mig en PM for bank info.
Så skal jeg glædeligt tage imod jeres penge :-)
Sendt fra Muffi og mig. Grats
Jeg har dd. modtaget fra følgende:
- Ateori
- Skipper & Muffi
- Toft
- Bajawa
- CMoose
- Mads MP
- Martin B
- Helge
Derudover har Borg fået mine bank info.
Vil de sidste af jer kontakte mig via PM - pft.