Der er DM kval med 1 sæde i aften kl. 20.20.. der skal min. være 20 spillere med, og max 25.. pt. er der 9 tilmeldte.. turneringen kører kun hvis der kommer 20 tilmeldinger..
prisen er 135€
sæt igang :)
DM Kval på Mermaid i aften 20.20
Men dette er ikke alt. Live DM 2011 nærmer sig. Vi har lavet 2 satellit turneringer hvor vi garantere et stk. DM finale sæde til vinderen. Turneringer afholdes den 6 samt 9 Oktober kl. 20.20. Buy-in er 135 Euro og hedder DM Seat Tour I lobbyen.
har fået denne mail fra mermaid så der er vel et sæde uanset hvad..
I Lobbyen står der, "Ved Minimum 20 og med et Maks på 25 deltagere gives et 25.000kr's DM final 2011 sæde til vinderen" Altså ingen fee tillægges denne tour"
er forresten 13 tilmeldte nu, vi mangler 7...... gogo
så fatter jeg bare ikke hvad der står i den mail, og kan ellers godt læse
@Snizzle
Der står skam rigtigt i din email. Mermaid garantere et sæde.
Men med et minimum på 20 personer, hvilket betyder at Mermaid taber små 6000 kr. på denne turnering og vel og mærke IKKE taget noget Fee/rake for buy-in.
Er det ikke iorden?
@Hjalte
det synes jeg er helt fair. det fremgik bare ikke af mailen at der skulle være min 20 med i turneringen. udover det er det dejligt at se nogen gider lave sats til live tour i dk.
"Vi har lavet 2 satellit turneringer hvor vi garantere et stk. DM finale sæde til vinderen."
jeg konstater så bare at ovenstående ikke er korrekt.
Hvis det var garanteret må det vel betyde at der er garanti for min 1 sæde i turneringen, uanset om der var 2 eller 20 med.
det var en dårlig formulering i mailen, det kan vi vel blive enige om.