I gang med oprydning ifm flytning. Har besluttet mig for at det er på tide at komme videre fra teenage højtalerne og anlægget :)
Forstærkeren er en NAD af modellen C375BEE. Den er købt omkring 2009 i Hifi klubben. Som jeg husker det gav jeg ca 4k for den (plus/minus). Jeg har heller ikke kvittering til den. Der medfølger strømforsyning. Men ingen fjernbetjenting eller signalkabler.
Højtalerne er som udgangpunkt gratis, men hvis der er flere der melder sig, så går de til højeste byder. Forstærkeren er nyere og jeg regner med at kunne få noget for den på den blå avis. Lige nu er der en mindre model i samme linje til salg på dba til 1800 - dog med fjernbetjening, så jeg tænker prisen for forstærkeren starter ved 1500. Igen, hvis der er flere interesserede så, går de til højeste bud
Edit: Det viste sig så at forstærkeren er noget mere værd. Vi starter ved 3.5k. Ellers må jeg prøve dba eller hifi4all. Høtalere kan fås gratis!
NB: Eneste betingelse er at man selv afhenter på Østerbro i Kbh. Jeg har ikke selv mulighed for at flytte på lortet.