Da det er profitabelt for begge parter at springe neteller/moneybookers/kreditkort over sælger jeg $ på stars til kurs 590. Det er under Nationalbankens og Saxo Banks realtidskurser.
Hvis ikke du har Danske Bank og jeg dermed ikke kan se overførslen med det samme får du først $ i morgen tidlig - jeg låner ikke penge ud.
Da dennis4700 ikke helt har forstået det før skriver jeg det med det samme: Kursen er ikke til diskussion!
Hvis kursen falder i løbet af dagen retter jeg den selvfølgelig til, men det er ikke Hjallerup marked det her...
EDIT: Kurs rettet
$ sælges på stars - Kurs 590
altsår champ jeg købte 104 dollers for samme pris som du vil have inde på PokerStars
@Dennis4700,
Den transaktion vil jeg gerne se på dit kontoudtog:) Jeg tror slet ikke på det. Du kan ikke bilde mig ind du har købt billigere end både Nationalbanken og Saxo's kurs. Hvis det er vil jeg gerne vide hvordan!
Det er valutakurser.dk jeg følger. Dog er nationalbankens kurs stadig den fra i fredags da det amerikanske marked ikke er åbnet endnu. Derfor er Saxo's bud på 598 et bedre bud på hvad man kommer til at betale.
Hvor mange dollars drejer det sig om?
@rune0714
Da valutakursen er defineret som "prisen i danske kroner for 100 af den pågældende fremmede valuta", lyder kurs 6 for amerikanske dollars som et rigtigt godt tilbud.
(500/100) X 6 = 30,- DKK
Jeg er frisk....
:-)
@Primuzz
Det betyder jo obv. per $ i denne her sammenhæng. Ingen grund til flue knepperi..
@Gusbillund,
Alt mellem 10 og 4000$ skulle jeg nok kunne klare.
@rune0714
Find din egen tråd:P
@ThePokerHat
Ved det, det er gas. Det er der mig bekendt plads til på pokernet. Jeg håber ikke Rune tog det ilde op.
Primuzzzz
Fair nok! Har åbentbart dårlig humor ;-) Der er jo nogen der altid, liiiige skal gøre opmærksom på, hvordan det egentlig hænger sammen..
"Da det er profitabelt for begge parter at springe neteller/moneybookers/kreditkort over sælger jeg $ på stars til kurs 595. Det er lige mellem Nationalbanken og Saxo banks realtidskurs."
Er der ik også noget med skatten der er favorabelt for dig vha denne "cashout" metode... ?
X