Villain spiller megatight, til gengæld sidder jeg i rimelig skrub.
PokerStars Game #19781405093: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2008/08/21 - 06:36:25 (ET)
Table 'Cimbria' 6-max Seat #5 is the button
Seat 1: THEE_LIONN ($105.20 in chips)
Seat 2: Itailia ($10.05 in chips)
Seat 3: evo.com ($100 in chips)
Seat 4: Go_Flo85 ($299.60 in chips)
Seat 5: LoneRangr ($228.40 in chips)
Seat 6: SocoNuma ($107.50 in chips)
SocoNuma: posts small blind $0.50
THEE_LIONN: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to LoneRangr A♥A♣
Itailia: folds
evo.com: folds
Go_Flo85: raises $3 to $4
LoneRangr: raises $6 to $10
SocoNuma: folds
THEE_LIONN: folds
Go_Flo85: calls $6
*** FLOP *** 2♣9♠5♥
Go_Flo85: checks
LoneRangr: bets $10
Go_Flo85: raises $20 to $30
LoneRangr: raises $20 to $50
Go_Flo85: raises $40 to $90
LoneRangr: calls $40
*** TURN *** 2♣9♠5♥2♦
Go_Flo85: bets $199.60 and is all-in
Call eller fold?
$0,5/1 sng - Call eller fold?
3-bet mere PF - noget Ala. 12-14. Hvad går der galt på floppet?
Et større bet PF tror jeg ikke ville ændre noget. Villain foldede sjældent efter et raise, og slet ikke PF.
longrangr - du vil vel heller ikke have ham til at folde preflop nødvendigvis? jeg nøjes nok med at calle hans flopraise, eftersom han er tight, ligner det et set, iøvirgt stikker jeg nok mere ud på floppet også. som spillet folder jeg turn.
"Et større bet PF tror jeg ikke ville ændre noget. Villain foldede sjældent efter et raise, og slet ikke PF."
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Ellers som baker.
Lidt mere konstruktivt. Insta ryk ned i limit, da du (no offence) mangler en helt grundlæggende pokerviden til at kunne slå nl100. Dine betsizes er bl.a. helt væk.
Meget enig med SuperSennels. specielt med:
""Et større bet PF tror jeg ikke ville ændre noget. Villain foldede sjældent efter et raise, og slet ikke PF."
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!"
Du vil da aldrig have ham til at folde. Du sidder med den absolut bedste hånd du kan have. Du bør raiser større for at få value af dårligere hænder og dit argument for ikke at raise større passer bedre som et argument FOR at raise større.
På floppet er du helt væk. Call hans raise og tag den derfra. og drop for alt i verden det click/gay raise lort. det fører ikk til noget godt.
Og overvej SS's råd angående at rykke ned.