Hej,
Jeg har fået et spørgsmål! Jeg har en doven ven der ikke gider at finde sig et rigtigt arbejde i sommerferien - så jeg har sat $500 ind på en konto så han kan spille £5 på crypto! Planen er at han skal tjene min. $100 om dagen på £5 - hvor mange snger og hvor lang tid vil det tage pr. dag. Jeg vil tro han ligger på mellem 15-20% i roi og han kan 4 table - (kender ikke rigtig niveauet)!
Nogen der kan sige noget klogt om det?
$100 om dagen?
hmm du har alle tallene... £5 sng, 15-20% ROI, $100 om dagen, 4 tables af gangen... det er vel bare et regnestykke og så efter et par dage se, om dine antagelser holder...?
$100 om dagen tjent via 5$ SnG :)) ...drøm bare videre
Hvis det endelig skulle lykkes for ham nogle enkelte dage
vil hans timeløn højst sandsynligt ligge på noget der vil få en
flaskedreng i netto til at dø af grin.
Hvis det er pund hjælper det lidt på regnskabet
Lad os antage £ er det dobbelte af $.
Han har en ROI på 20% hvilket vil sige han tjener £1 pr. spil.
Det svarer igen til $2 pr. spil.
Han spiller 4 borde hvilket vil sige $8 pr. "runde".
100/8 = 12,5.
Altså skal han spille 12,5 runder á 4 spil for at nå $100.
Det da supernemt - 15% ROI på £5 SNG's (lad os sige $10 for nemheds skyld) er $1.50 overskud per styk. Så skal han spille 100/1.5 = 67 sådan cirka. Hvis han 4-tabler og spiller turbo ( 15 min. i snit per styk) så kan han spille 16 i timen og skal altså spille 4-5 timer.
Spiller han almindelige SNG's så kan du selv justere på tallene - men mon ikke det så bliver 12-14 timer.
Har han en ROI på 17,5 % og raken er 10% skal han spille:
(ROI - RakePct)*Indskud.pr.SNG = Gennemsnitlig gevinst pr. SNG
Ovenstående divideres med indtjeningsmålet (100$).
Dvs. 266-267 5$ pr. dag.
Så får han travlt
Tror ikke der er mange der kan holde 100% fokus over så længe,
slet ikke flere dage i træk (at have det som sommerjob)
ps:
I ovenstående regnestykke er der ikke regnet varians med.
Ok - nogen der har en lettere måde han kan tjene $100 på pr. dag?
Husk dog lige på startkapitalen $500 :-)
er din ven......dig?
Måske, ja?
eller?
hehe, jaja ... ihvertfald bedre end at tage et arbejde... go for it.
- Mrkjaer
Tror godt jeg kan grinde 5 BI på NL20 4 borde.. på.. 6 timer - Hvis det er et must at gøre det hver dag.
EDIT: 2,5 BI ændret til 5
@jksvend
Nu er raken vel normalt med i ROI, hvorfor din beregning nok lige er streng nok....
@The Edge
"doven ven" siger du ,så Brækker han sig sku da af at side og spille så mange sng
Jeg køre selv 5$ sng med BRM har en roi på 19%
havde lige 17 tabte i steg ...ALT gik galt alle remte deres 5% ér KK vs QQ osv. så det sku godt med BRM .. men du køre også med for lille rolle De kloge siger:
5 $ sng rolle 400$
10$ sng rolle 800$
Ikke det betyder det store, når han har en ROI er over 15% men det ikke unormalt at tabe 15-20 i træk ! og det jo næsten ½ rolle ;-)
sker ca. mellem hver 200 stk.
Gider max 20-30 stk pr dag 4 stk af gangen
men ellers held og lykke med det, og hvis "din ven" kan holde dampen oppe så den jo god nok. spil 250 stk om dagen og de små 100$ er vel hjemme på dag ;-)
DVDmand
Din ven han skal ud at finde et arbejde, og så spille poker 20timer om ugen ved siden af.
Det er hul i hovedet at spille poker proffesionelt hvis du ikk minimum tjener 3 gange, som hvad man ville på et almindeligt arbejde.
Det du har planlagt for din ven lyder som tortur/slavearbejde/helvede.