Hej!
Jeg står og mangler lidt $ på stars her til påsken, og selvfølgelig kan min bank (danske bank) ikke overføre til neteller (netbanking) her i påsken. Så jeg tænkte om en venlig sjæl kunne transfer $100 til min konto på stars, hvorefter jeg i ugen efter påske når pengene fra min netbank (har sat overførslen igang, men den kan tidligst d. 10 april) går ind på min neteller, kan føre $100 tilbage til vedkomne på stars.
Noget der kan lade sig gøre? Send mig et PM hvis det kan =)
God påske!
$100 på stars, en der kan hjælpe?
Omg, har vi ikke set nok af de tråde. Hvis du skal have en mulighed, så tror jeg du skal tilbyde at komme med pengene inden der bliver overført noget som helst!"!!!!
Utroligt så mange netbanker, der er ude af funktion.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Well, danske banks der kan man ikke få dem til at overføre før den 10. Check det dog selv hvis I ikke tror på det.
Neemos det er jo netop problemet at jeg gerne vil spille nu =) derfor jeg overhovedet spørger, ellersd havde jeg jo bare ventet 2 dage på at de kom ind på min neteller som normalt.
@Gamskjær
Jeg vil gætte på han ikke har et visa, tror du ikke?
Det er squ svært at stole så meget på en man slet ikke kender så man bare lige overfører 100$ ... Har du ikke en kammerat med visa, hvis kort du kan låne. Det er squ nok en del lettere at stole på en kammerat end en man overhovedet ikke kender.
Jo men problemet er at man ikke kan bruge en andens visa til at føre penge ind med (har prøvet og de brokker sig). Oh well må vel bare vente til efter påske så.
Drop nu de der tigger indlæg. Lever vi i en verden fuld af proletarer?
proletar? lol, slå lige op i ordbogen mester.
Jeg håber ikke der er nogen der er dumme nok til at låne en fremmed person penge. Efter at have læst din profil, må din troværdighed i øvrigt siges at være meget ringe........
Hey, hvis nogen ved hvordan man løser hans problem, så er det vel PN.
Folk er sgu for hurtigt ude og råbe ulven kommer syntes jeg
@Pingeling
Man ligger som man har redt, så hvis du skulle spille i påsken, så skulle du have sørget for at overføre hvad du skulle bruge forinden.
...Der er dog et par løsninger på dit problem:
1) Opret en ny konto i det navn du kan låne et VISA af.
2) Spil et andet sted end PokerStars, hvor du gerne må bruge en andens VISA
3) Fortæl hvor du er lokaliseret, og tilbyd at aflevere en håndfuld penge, mod poker-$
4) Lad være med at tro folk er så dumme, at de vil give dig noget som helst på forhånd, og undgå derved at blive tilsvinet
GOD PÅSKE!
Mvh. Mads :o)
jeg har brugt forskellige kort på neteller uden problemer, så du kan sikkert funde din egen konto med en vens kort og så overføre dem til det site du vil spille på