Sælger $100 på PokerStars (550 kr) med nordea eller bytter til ftp. Sender først til kendte profiler ellers må i sende først. Har handlet successfuldt med MrNurse og Andy2 for nylig.
$100 Star Sælges (nordea) eller byttes (FTP)
vil gerne købe 55$ har nordea. hvis du sælger ned til det altså ellers køber jeg gerne alle 100$ for 525kr. men ellers 55$ til kurs 5.5
han er åbenbart en scammer agrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
og har været så dum at sende uden oplysninger. ligger syg og skulle bare have det hurtigt overstået da jeg skulle sende dem til en anden. fedt at folk scammer for sølle 302.50kr.
men lad være at handle med ham.
har ingen oplysninger andet end konto og reg nr og et navn kim. opretter en tråd hvis banken ikke kan hjælpe mig med at få pengene igen. ellers så har jeg en veninde der arbejder i en anden bank som ejg håber jeg kan få oplysninger af..
sletter obv dette igen hvis labrat har tænkt sig at betale dog tror jeg det ikke da det er 1 time og 20 min jeg overførte penge til ham agrrrrrrrrrrr
Håber sgu du får dine $..
Men knap 5K indlæg bag dig, burde du vide lidt om ikke og smide dollinger til en med "kun" 199 indlæg..
Sørgelig sag, hvis du ikke får dem!
havde set han havde handlet med nurse for ikke lang tid siden og regnede med jeg kunne stole på ham. og skal siges at jeg først tog mine forholds regler efter og så de 199 indlæg han kun havde efter. navnet sagde mig noget positivt men nok sygdommen der huskede for mig :(