Spillet er $20k GTD ($100+8) på Ongame.
Der er spillet 40 minutter, hvor jeg har triplet med TT vs 88 vs J7o all in preflop (ja der er sgu donks i den her tour!).
Vi har intet read på villain
Seat 1: stormblast71 ($1,180 in chips)
Seat 2: Besserwess ($1,692 in chips)
Seat 3: zharial ($2,710 in chips)
Seat 4: WWWWOOOOTTTT ($1,450 in chips)
Seat 5: -tepjoe ($2,228 in chips)
Seat 6: Razga4 [ 9♣,9♠ ] ($5,230 in chips)
Seat 7: p0cket00 ($2,030 in chips)
Seat 8: Swia76 ($1,710 in chips)
Seat 9: panthynemo ($2,135 in chips)
Seat 10: barbeat ($4,700 in chips)
ANTES/BLINDS
Besserwess posts small blind ($25), zharial posts big blind ($50).
PRE-FLOP
WWWWOOOOTTTT folds, -tepjoe folds, Razga4 bets $200, p0cket00 folds, Swia76 folds, panthynemo folds, barbeat folds, stormblast71 folds, Besserwess calls $175, zharial folds.
FLOP [board cards: 8♠,5♠,Q♦ ]
Besserwess bets $1,492 and is all-in, Razga4 ??
Umiddelbart tænker jeg FD eller noget andet crap.
Hva synes folket?
$100 tour: 2nd pair vs donklead
Tja tror som oftest mine tanker også vil være et draw for at tage den og hvis du caller har han outs..
Synes ofte det er enten flush draw eller set/ over par i disse spots og meget sjældent TPTK og ting i den duer. Når jeg laver disse calls, skal jeg have et read på villian ellers ryger den i mucken, når vi er så "early"..
Jeg caller 9/10 gange her..
Kan ikke se ham spille en stærk hånd på denne måde.. Eneste hånd vi reelt kan være bange for er en donket spillet Q, men alligevel... Hvis han ønsker at spille om stacken med TP, så C/R han vel floppet da han gerne vil have dit c-bet med.
Jeg regner nok med at se noget low PP, 8x, FD nok gange til at callet er profitabelt..
Jeg folder.
Synes tit jeg ser en dame her og med J som kicker, og måske endnu dårligere kicker hvis de er suited.
Ingen grund til at smide den gode start væk allerede.
Sig farvel til de 200 og videre til næste hånd.