Jeg har fået lavet en aftale med et poker rum om at freeroll tournament for alle som laver en konto fra min side, det eneste i skal gøre er at klikke på pop up banneret på www.wsop.dk og lave en play money/real money account og så kan i spille med i Wsop.dk Freeroll $1.000 tournament den 27. Juni 2003 klokken 15:00 EST , dette er en utrolig flot mulighed for at vinde penge uden at kunne miste..
Jeg håber i alle sætter pris på dette og vil deltage i denne tournament, gør det nemmer fremovre at få sådane store præmier stillet tilrådighed i gratis tourneringer.
Held & Lykke
www.Wsop.dk
$1.000 Freeroll Tour
Question:
Da EmpirePoker åbenbart er en portal til PartyPoker, er det så tilladt at have konto begge steder???
Ja, du må gerne have en konto begge steder, du må tilmeld få 20% bonus på dit første indskud op til $100 på Empire også, selv om du har udnyttet dette tilbud på Party Poker også.
Andre som har spørgsmål så læg dem ind, så skal jeg besvarer nå jeg kommer forbi.
Hej Kim.
Jeg har konto hos Empire. Har jeg mulighed for at spille med?
Mvh. Carlos.
Hej Carlos
Jeg har fået at vide at alle som ikke har en konto kan deltage bare de opretter en konto hos dem, hvis du allerede har en konto kan du ikke deltage, men prøv for sjov at gå ind og download fra min side og brug dit gamle nick til at registere til den tour og se om du kan :)
jeg er tilmeldt og venter spændt .. men nu er tournamentet blevet fjernet fra listen? fortæl fortæl