Sander og jeg har slået os sammen om at stake en person med $1000, vi er ikk sikre på hvad der skal spilles, så bare kom med et forslag, så kigger vi på det !
Deal bliver 60/40 i vores favør
Sander & Kaaex
$1000 projekt - kom med et forslag
Seriøst projekt , GL
kan godt være det er mange år siden jeg har gået i skole , men
Deal er vel 60/40 i jeres favør ?? hvis den er 40/60 i jeres favør, så får hesten 60 %
håber i finder den helt rigtige hest
3,3$, 5,5$ og 11$ rebuy tours.
Jeg vurderer, at det er de tours på stars, hvor der er aller størst value.
Skriv pm, hvis de evt. er detaljer I ønsker at drøfte..
officialpokerrankings.com/pokerstars/WindfeldDK/poker/results/402C2A82B29B449987E6D6207D09FAE5.html?t=2
Xsuited er frisk på et langtidsprogram med følgende :
MTTS op til BRM græsen ( 3-4 aftener ugentligt )
16,50$ SnGs - 9 mands. ( +30 ugentlig )
12$ 180 mands turbo mtts. ( + 20 ugentlig )
Dette antal er gns over længere periode - fra uge 11-23 kan jeg klare langt større sample SnGs.
Skal sygemeldes ( knæoperation ) i 6-8 uger fra uge 11 - så har masser af tid om dagene til SNG grind - og evt nogle tours der passer til BRM. Derefter har jeg 4 uger orlov hvor der også bliver rig tid om dagene. Derfor er jeg klar på max grind :D
Projektet kunne evt køre i de 12 uger ( medmindre det er for lang tid )
Evt søg på Xsuited på sharkscope hvor jeg har fine stats.
X
kan man ikke shippe 100 $ og i 450 så jeg får 10 % ? :)
puha et seriøst stake. det fandme nice.. ved jeg ikke kan søge. men hvis jeg skulle ville jeg vælge boss tror jeg at spille på og så spille 10$ sng samt mtts.. det samme på stars. måske dele rullen op så man hele tiden har action og kan vælge imellem større udvalg af turneringer i prisklassen..
men gl til jer og den hest i vælger en kæmpe chance som de fleste ville slikke sig om munden over.. og ville da også ønske jeg kunne søge.. men i skal jo nok finde en super hest :)
Dem kan jeg skyde op i 7,5k inden midnat, med let aggressiv BRM.
Mere seriøst GL med at finde den helt rigtige til projektet :)
obv skal der spilles med BRM - regner med folk kan tænke lidt selv ;)
Nå jeg kommer lige med min beretning:
Jeg er ikke den mest risikovillig staker og det gør jeg ser hellere et fast afkast end et stort men usikkert afkast.
Dette har slevfølgelig også en indvikning på bankroll management, hvor jeg helst ser man spiller noget ala 30-50 buy ins til et givent niveau, dette kan vi dog altid komme diskuterer for der er jo forskel på at spille NL25 PLO50 hu eller 20$ mtts 10 sng og hvad folk ellers lyster.
Grunden til vi har lad den stå åben for alt, er Kaaexs og min poker erfaringer, som gør at vi har et team hvor vi (forhåbenligt) kan hjælpe hvad end du vælger at spille, da vi har så forskellige specialler.
Jeg ser helst vi sætter et mål, hvor vi så kan diskuter om hvornår er staken er done, hvad enten det er et $ mål eller en dato. Jeg kræver dog at der er en hvis interesse for det, sagt på den måde der er et minimums krav som ikke er særlig krævende men gør at staken er i live, det kunne foreksempel være minimum 10 sngs per uge.
Håber det gav lidt mening i hvilken retning staken vil gå og gav hvis også svar på dit spørgsmål Andy?
Mvh
Sander
GL kaaex og sander
Spændende projekt vil helt sikkert gerne følge det fra sidelinien og alle tiders chance for en spiller med rette indstilling til tingene
@fryden - Jeg kan slå dem op i 10k lol
GL med projektet begge + horse ;)
Ja selvfølgelig Sander..
Stakedeals i denne størrelsesorden plejer bare at have en lidt mere detaljeret plan over hvordan tingene skal foregå. Men jeg forstår det som, at I gerne lige vil kaste det ud til folk og se hvad de finder på og så tager I den derfra, right?
Var bare ret overrasket over at OP kort sagt så sådan her ud.
"Hej. Vi har 1k$ som vi smider afsted. Skriv hvad du gerne vil spille og vi kigger på det."
Ovenstående kortfattede beskeder tiltrækker efter min opfattelse normalt også flere useriøse eller ukvalificerede ansøgninger.
Er sikker på I nok skal finde en hest der kan akkumulere $ på fin vis:)
Andy
@Andy
Eftersom vi er åben overfor det meste gad jeg ikk til at skrive en helvedes masse.
Folk har mulighed for at komme med forslag om hvad der skal spilles og hvor lang tid det kommer til at kører over!
Ovenstående kortfattede beskeder tiltrækker efter min opfattelse normalt også flere useriøse eller ukvalificerede ansøgninger.
Heldigvis kan man jo bare se bort fra ukvalificerede ansøgninger ;)
Hey begge 2,
Jeg er da meget interreseret i et sådan projekt.
Lidt om mig og hvad jeg søger til:
Jeg er udpræget tourspiller, og har mest begået mig på FTP, jeg vil betegne mig selv som en meget tålmodig spiller, der er god i både store og små felter, jeg spiller ikke scared, men udvælger mine hole-cards med stor omhu.
Jeg har hovedsgligt spillet tours og 45/90 prs sng´s på 24+2$ niveuet og opefter, men har haft helt klart størst succes i 24+2$ tours, hvor jeg bla. har vundet 42K$ grtd., har også en 4.plads en søndag med 3000+ deltagere.
Derfor søger jeg til 24+2$ tours på FTP, kombineret med 12+1$ 45/90 prs. SNG´s, med mulighed for forhåbentligt at stige til 24+2$ SNG´s når rullen er til det.
Jeg er dog forholdsvis flexibel hvad dette angår, og i er velkommne til at PM´e mig for enten Skype el. MSN, hvis i har andre forslag.
Angående længde af stake, er jeg ligeledes flexibel, men havde selv forestillet mig at det selvfølgelig skulle være en længerevarende deal på min. 2-3 måneder.
OPR:
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/JamesBon/poker/results/80FD5C90CF924E6F9D126F490DA65F46.html?t=2
Hvad kan jeg tilbyde? Og hvad skal jeg spille?
Jeg skal spille MTTS i BRM øjemed, og derefter gå op når jeg har vist results. Perioden kunne typisk være et par måneder til en acceptabel rulle var opnået.
officialpokerrankings.com/ongamepoker/Rigged88/poker/results/410F13CE014C47B7A2957C63D9CB6884.html?t=2
Ovenstående mine stats som viser en ROI på over 100% over 2,5 år.
Jeg kan tilbyde opfølgning på resultater
Jeg kan tilbyde kontrol via excel- skema og lign.
Jeg kan tilbyde BRM
Jeg kan tilbyde at I sætter rammerne og jeg overholder dette.
Jeg har i kommende tid meget tid til at grinde, samtidig med jeg har mod og lyst til det.
Glæder mig til at høre fra Jer. Skal siges jeg ikke kan læse PMs, så I må svare her i tråden.
Casper
Hey,
Jeg vil gerne søge til et længerevarende cashgame projekt, hvor der eventuelt kan spilles mindre MTT's løbende, som coolers - med buyins passende til rullen. Her tænker jeg med start på NL25 på et site med rakeback og andet value til at yngle rullen. F.eks en af pokernets aftaler. Eller en udelukkende MTT deal på f.eks Bossmedia netværket hvor der er rigtig meget value at hente imo. Kunne være på pokernets Fortune aftale, hvor aftalens torsdags tours, månedes tours og 30% rakeback selvfølgelig indgår i aftalen.
Lidt om mig:
Jeg har en del cashgame erfaring og "levede" faktisk af at spille NL50/NL100/MTT's i omkring 8 måneder i en periode 2008-2009 inden jeg havde start på mit studie. Det var en forfærdelig masse grind, men da jeg havde en ret lav husleje samt rimelige lave udgifter i det hele taget, gik det faktisk udemærket. Jeg bruger selvfølgelig pokertracker til at holde regnskab med mit spil, samt analyse til leaks og andre forbedringer. Jeg spiller 6/5max borde og mine stats lød på omkring 22/19/3 over cirka 250k hænder med en BB/100 omkring 5. Jeg har både et pokeruni & DeucesCracked medlemsskab, som jeg også brugte ivrigt da jeg spillede cash. Da jeg startede på studie havde jeg en masse udgifter på bøger, indskud til ny lejlighed, møbler osv, samt at jeg var på en ferie i sommerferien hvor der ikke skulle spares så der blev det meste af rullen cashet ud og har ikke selv siden haft kapitalen til en ny rulle. Vandt dog 5k$ i en turnering på pokerstars i November, men de blev også hovedesageligt brugt til at sødme livet for en fattig studerende (Og skattefar:) bla. Med en lækker skiferie :)
Jeg har desværre ikke engang nogle pokertracker stats jeg kan vise, da det foregik på min gamle pc som desværre har måtte lade livet siden. Den eneste graf jeg kan vise, er denne jeg engang postede her på PN da jeg grindede et 50+ buyins projekt jeg havde sat for mig selv:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=167202
img337.imageshack.us/i/skrubbf4.png/
Tours:
Har været vindene i turneringer i nogle år efterhånden, og ser mig selv som en dygtig og tålmodig turneringsspiller med god forståelse for handreading og turneringspokerens facetter. Er i besiddelse af Harrington On Holdem 1+2, som er min bibel indenfor turneringspoker. De er altid gode at hive frem i dårlige perioder hvor alt går galt og man begynder at tvivle på sit spil for lige at komme tilbage i den rigtige "state of mind". På pokerstars har jeg hovedesgeligt spillet i de mindre buyins, hvor jeg har haft god succes med tours fra 0-10$, som min ROI på disse stakes også påviser. Da jeg spillede på Bossmedia (Hvor jeg også spillede cash) spillede jeg med pænt overskud deres 10-50 tours. Har dog ingen stats at påvise, da efter hver tour winning nulstillede min sharkscope i håb om at det kunne komme mig til gode mod spillere der checkede mig op.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/KGBdonk/poker/results/8ED02E28A7E546BBB272CFDBD535D249.html?t=2
* Skal selvfølgelig også siges, at jeg på nuværende tidspunkt og frem til sommer har en del tid, at kunne smide i sådan et projekt :)
Mvh PokerDonky
Mange tak for ansøgningerne!
Pokkers er blevet valgt til projektet, og vil spille 9 mands sngs på stars de næste 10 år for os ! ;)