Kan ikke få bisons hand converter til at virke ordentligt, så I får lige et par hænder, som jeg gerne vil have lidt feed back på, i det kedelige format.
Hånd 1. Har ikke det store read på villian andet end jeg har set ham slow play"e et set tidligere, men bordet er generelt ret passivt.
$100 NL Texas Hold"em - Friday, September 16,
Table Table 54884 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: snewton35 ( $104.95 )
Seat 2: grigio19 ( $99.90 )
Seat 6: Sindell ( $51.83 )
Seat 4: Hero ( $106.40 )
Seat 5: got_my_mojo ( $119.70 )
Seat 3: chopper4111 ( $50 )
Sindell posts small blind [$0.50].
snewton35 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Jc Kd ]
grigio19 folds.
Hero raises [$4].
got_my_mojo folds.
Sindell calls [$3.50].
snewton35 folds.
** Dealing Flop ** [ Jd, Tc, 9d ]
Sindell checks.
Hero bets [$7].
Sindell calls [$7].
** Dealing Turn ** [ 4c ]
Sindell checks.
Hero bets [$15].
Sindell calls [$15].
** Dealing River ** [ 6c ]
Sindell checks.
Hero ?
Hånd 2. Har intet read på villian da han næsten lige har sat sig.
***** Hand History for Game 2721062419 *****
$100 NL Texas Hold"em - Friday, September 16,
Table Table 36822 (6 max) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: chakaD1 ( $19.35 )
Seat 2: PLUTA ( $127.46 )
Seat 3: Hero ( $143 )
Seat 4: mcgill11 ( $34.75 )
Seat 5: Tommy1ooo ( $68.22 )
Seat 6: Toce78 ( $28.10 )
Tommy1ooo posts small blind [$0.50].
Toce78 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Js Qd ]
chakaD1 calls [$1].
PLUTA calls [$1].
Hero calls [$1].
mcgill11 calls [$1].
Tommy1ooo folds.
Toce78 checks.
** Dealing Flop ** [ Jd, 3c, 9s ]
Toce78 bets [$1].
chakaD1 calls [$1].
PLUTA calls [$1].
Hero raises [$6].
mcgill11 folds.
Toce78 calls [$5].
chakaD1 folds.
PLUTA folds.
** Dealing Turn ** [ 7c ]
Toce78 checks.
Hero bets [$9].
Toce78 calls [$9].
** Dealing River ** [ 4c ]
Toce78 checks.
Hero ?
$100NL 6max
yep, check den bag ham begge gange, hvilken hånd der ikke slår dig, regner du med du får et call fra?
Mickey
For at få han converteren til at virke, skal du slette Texas fra den første linie i HH.
I begge hænder har du position - i 1. hånd ville jeg derfor måske foretrække, at checke turn med TPGK for at holde potten nede - første hånd er selvfølgelig utrolig drawfarlig, men din hånd er ikke stærkere, end at du bliver nødt til at smide den til de fleste rivers, hvis du møder modstand.
Alle ruder, K, 8 & evt. 6"ere er scare cards. Du siger selv din modstander har spillet et set passivt, derfor er der en større chance for, at han har dig slået.
Nogle vil mene det er for weak, men jeg vil hellere få billig information om min modstanders flop spil (du spiller begge flops fint, og charger draws dyrt).
Hånd 2 synes jeg er fin.
Jeg checker begge rivers - du skal have et ret godt read for at value bette TPGK.
Jeg gør som de andre! checker den på river begge gange, har før i tiden taget mig selv i at byde sådan nogle "marginal hænder" på riveren, og der så bare bliver sendt et all in tilbage i hovedet, hvor man bliver nød til at folde uden read! derfor er det et helt klart fold, men når man sidder i situationen, kan det være svært at indse!!
Jeg checkede også bare begge hænder, men ville lige høre folks mening om at checke TPGK på river. Overvejede lidt om det var lidt for weak at checke dem ned taget i betragtning, at jeg bestemt ikke er imponeret over niveauet på party"s $100NL borde...