Nogen der ved hvor mange der plejer at være med i denne og hvor lang tid den ca tager?
$10+1 Deepstack PS 18:00
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver rebuy tricket på stars? De gange jeg har prøvet kan jeg ikke få det til at virke.
rebuy trick = gå all in og lave rebuy samtidig.
EDIT: Opdager først nu at tråden ikke drejer som om rebuy, men derimod deep stack tourney, men derfor vil jeg alligevel gerne have hjælp.
På party går du all-in, trykker rebuy, og køber. Ved ikke om man kan på Stars.
13 timer !! Damn, så er man godt mør til sidst.
OK......tak for hjælpen.
Findes der overhovedet disse lange tours, som egner sig til os med normale arbejdstider. Dvs gerne i seng senest kl. 1.00?
Føler det hele er rettet mod det nordamerikanske kontinent.
@jensen,
prøv fredag eller lørdag aften ;))
Med mindre du er i butik eller andre servicefag
Der er en $30+3 kl. 8.30 om lørdagen, for dem der ikke har tømmermænd.
Jeg synes at deep stack toursne er super grineren at spille - selv hvis du sidder ude første time, har du stadig 100BB at gøre godt med efter pausen.
Derudover, tiltrækker turneringen en masse virkelig dårlige spillere - i hvert fald de mindre tours.
Folk spiller dybt utroligt dårligt, så hvis man har tålmodigheden er det ikke noget problem at cashe i dem.
Hej Jensen
På stars er der ihvertfald lørdag en deepstack, 30 d buy in, som starter 8,30 dansk tid, altså morgen. Den er herreod, da der er omkring 300 med pr. gang. Halvdelen er amerikanere, som efter en time eller sådan bliver trætte og enten bare sitter out, eller donerer sine chips væk.
Den er værd at spille, og tager "kun# ca 7 timer.
Krumme
Man behøves ikke gå all in på party. Ved ikke om det er det ny software, men jeg sidder og spiller R&A og folk rebuy"er som crazy så snart de er under buy-in.
Da jeg spillede den her for en uge siden og blev nummer 15, var jeg færdig omkring kl. 03.30, så dvs. efter 9½ time var der 14 tilbage :o
Oki. Jeg ligger pt halvskidt #92 med 20K under average, 142 mand tilbage efter 6 timer. Bliver nok ikke til så meget, men den kan sæfølig stadig nå at reddes.
Ligger pt. 16, med omkring 120K.
Det er sku en sjov turnering - det er ikke for pengene man skal spille den, foreløbig profit er lige omkring $5 for lidt over 6 timers spil.
Endte som nr. 11 efter næsten elleve timers spil - det er sku ærgeligt at ryge ud lige inden final table, når man har brugt så lang tid på det, men var grotesk kort kold til sidst.
Endte med at pushe 87o på knappen med omkring 9xBB tilbage (den anden smallstack sad i BB), og SB vågnede op med KK.
Men det kan kun anbefales - fed turnering hvis man har tiden, og tålmodigheden ikke mindst :)
Jeg spiller aldrig mere deepstack efter jeg lå med i top 20 efter 4 timer og finder AA i BB (Stars 30+3$). UTG som er chipleader (har mig dækket med 1,9 x) går all-in fra UTG, og jeg kalder ham, og han viser 1010
Bordet er naturligvis x-x-x-x-10 og i stedet for at være chipleader får jeg en røv at trutte i.
Gal jeg skummede og måtte lige ind på 6+0,5$ turbo og tilte en 12-18$ af med 25s, 89o osv.
Nice nok Rooger, en 11 plads er da absolut hæderlig. Jeg røg ud umiddelbart efter jeg skrev, pga en kombination af fuck-jeg-skal-op-på-arbejde syndrom + et bad"ish beat. Og ja den er god lir, må vist hellere tage fri på næste mandag ;)
Nedtur Meyer, men var da endnu mere AARGH hvis det var sket efter 10-11 timers grind. 4 time er jo stadig kun startfasen ! ;)
Er der ikke en deepstack med start andre dage end søndag ?
Der er deep stack alle dage. Tjek PokerStars.com
Som sagt Meyer - man skal ikke spille dem for pengenes skyld, men for at prøve en anden struktur.
Du kommer ud for nogle helt andre situationer, når stacks er 100-200BB, og har siddet ved bord med dine modstandere i over 200 hænder.
Det giver mange flere spændende hænder, da de senere stages ikke bliver rent crapshoot.
[a:http://www.pokerstars.com/board2.html#deepstack][a]
Så er det i aften der skal sættes en ordenlig balje kaffe på og spilles Deepstack !
PS 20$ Deepstack 00:15
PS 30$ Deepstack 08:30 i morgen tidlig
Respekt for anyone der placerer sig ITM i begge 2 !